Ik wil niet alle artsen afdoen als onfeilbaar, maar vind het wel echt om te gieren dat ze in haar (gedrocht van een) tekst die oud-hoogleraar de les gaat lezen haha
Ik stuur je wel even een dm met uitleg! Ik zou het ook wel hier willen plaatsen maar weet niet zeker of de betrokken forummers dat prettig vinden dus vandaar even backstage
Hahahahahaha ja ik las het.Ik dacht: er is een reden dat jij bij Shownieuws werkt meid.
Omdat Annic er zelf niets van snapt
Die hoogleraar gaf alleen aan dat hoe gezonder je bent je niet sneller zwanger hoeft te zijn in bepaalde medische gevallen waarbij het noodzakelijk is om verder te kijken. En die medische gevallen haal je niet naar voren als je heilig gelooft in Annic en Linda. En dat is wel een heel belangrijk statement.
Heegt iemand arjen lubach of zijn vriendin 10e al een bericht gestuurd?
Arjen Lubach snap ik, maar waarom zijn vriendin?
Omdat zijn vriendin meewerkt in de productie van het programma.
Zijn programma is sowieso toch geschrapt?
BOOS krijgt veel voor elkaar omdat ja het Tim bevat, alleen deze twee waren gewoon te laf. Dus denk niet dat Arjan iets gaat toevoegen. Annic blijft Annic. Het belangrijkste is dat er websites tevoorschijn komen als je haar naam opzoekt.
Maar een goed stukje onderzoeksjournalistiek a la Keuringsdienst van Waarde of Zondag met Lubach over bloedtesten in het orthomoleculaire circuit zou wel heel interessant zijn.
Nee er komen nog een paar seizoenen maar zijn plan is wel om er binnenkort mee stoppen. Of het moet gewijzigd zijn haha
Ik vraag me wel af of degenen die per se NOG meer willen misschien ook extreme berichtjes naar Annic hebben verstuurd? Het is nu toch gewoon zo dat het luid en duidelijk is wat het probleem is en laat het nu gewoon zân koers varen. Niet meteen allemaal andere programmaâs met groepjes tegelijk gaan benaderen.
Ik zou een item over al die 450 EMB verkopers interessant vinden. Niet specifiek ri Annic ofzo.
Maar gewoon in t algemeen. Maar niet nĂłg een keer ri haar. Vooral om dat zij niet de gene is die ze nu nog verkoopt?
Ik vind het ook wel opvallend hoe belangrijk mensen dit lijken te vinden. Ik vind het ook absurd dat Annic die testen verkoopt en heel goed dat dankzij dit forum de Vereniging voor Kwakzalverij en BOOS hier aandacht aan hebben besteed, maar ik snap al die reacties naar andere betrokkenen echt niet? Dat mensen nu zeggen âik koop niets meer bij Manfieldâ, dan denk ik dus echt . Alsof dat zoân fantastisch goed bedrijf is? Manfield is echt totaal niet ethisch in hoe hun producten tot stand komen, maar een samenwerking met een shady influencer is blijkbaar pas echt wat mensen over de streep trekt om daar niet meer te kopen. Zelfde geldt voor het benaderen van influencers die ook allemaal al jaren producten aanprijzen die onder erbarmelijke omstandigheden worden geproduceerd. Maar als ze nu Annic volgen is dat blijkbaar genoeg om ze af te schrijven. Verder allemaal prima en iedereen moet dat lekker zelf weten uiteraard, maar vind het wel opvallend hoe ontzettend belangrijk mensen dit vinden. Ik hoop in elk geval dat Lubach grotere en ingrijpendere problemen uit kiest om op de agenda te zetten.
Ben ook serieus wel benieuwd hoe dat verhaal van Grip zich verhoudt tov die mamawordentest en EMB testen (of zijn dat nou eigenlijk hetzelfde ?), zeker nu ze zich zo âmetenâ aan Annick en co. Zij stellen in ieder geval wel dat ze fertiliteitshormonen kunnen zien en dat er echte artsen naar kijken etc. Zou ik serieus wel interessant vinden om hier een uitgebreid item met vergelijkingen tussen aanbieders over te zien
Ja zo iets idd. En dan om de tafel met zân allen oid.
Nouja staat los van dit topic, maar lijkt me interessant
Het gesprek in de comments van marketingvrouw vind ik mooi! Zowel voor als tegenstanders en iedereen reageert netjes met goede argumenten.
Sowieso die materialistische-aarde_kapotmaken-praktijken die influencers promoten irriteren me ook, hoor. Zou ook nooit dingen die ze aanprijzen kopen. Alsnog blijft het interessant hoe merken met troep omgaan. En verantwoordelijkheid nemen bestaat niet in het influencers-woordenboek.
Hoera voor Bernadette Banner, tenminste nog iemand die de slowfashion promoot/promote (kan niet meer spellen, blijkbaar)
Een reactie op de post van Marketingvrouw:
Niet te geloven hoe Annic met ie-de-reen omgaat. Niet alleen met meisjes van een forum maar ook met betalende klanten. Deze shitstorm heeft ze verdient.
Ik ben annicmoe. die meid verdient echt geen shine meer hier annic who