Die comment van Janne Schuin heeft zometeen meer likes dan de post zelf! Nu al over de duizend.
We gaan nu toch geen âDit is belangrijk qua opleidingâ discussie houden toch? Want ik garandeer je dat een hoop mensen daar niet vrolijk van worden.
Staat hier helemaal los van. Iedereen maakt de keuze voor zichzelf en doet wat zij kan qua niveau en we moeten daar geen conclusies uit trekken.
Ik ben benieuwd wanneer Annic het comment van Janne zal verwijderen. Misschien over een paar dagen wanneer het rust gekeerd is? Dan sneaky weghalen. Misschien kunnen we het post van Janne vastpinnen als de eerste post in deze topic? Hoeven de influencers niet zo te zoeken.
Nou die mas is ook blijven staan toch uiteindelijk�
Je zou het op deze manier kunnen interpreteren: als een verklaring voor het hoge aantal taalfouten in de post van Annic. Als je alleen de mavo hebt gedaan heb je minder (jaren) taalonderwijs gevolgd en maak je ook gemiddeld meer taalfouten, dan als je langer taalonderwijs hebt gevolgd op bijvoorbeeld het vwo of bij een vervolgopleiding. Daar hoeft niet per se een waardeoordeel aan vast te zitten.
Maar aan de andere kant, er zijn ook genoeg hoogopgeleide mensen zonder taalgevoel dus eigenlijk hoeft het helemaal niks te zeggen, uitzonderingen heb je overal.
Annic is gewoon een stom mens dat vrouwen geld aftroggelt en geen taalgevoel heeft, welke opleiding ze daar wel of niet voor heeft gevolgd is totaal niet relevant verder.
Maar meer dan een comment liken, kunnen ze toch niet doen.
Joe.
Universiteit bachelor & master. En ben nog steeds in staat tot als-dan fouten en dt fouten .
Als dat betekent dat een comment blijft staanâŠ
Ja weet niet wat je verwacht had maar over het algemeen ontstaan door dit soort opmerkingen wel discussies op het forum ja.
De standaard vervolgopleiding voor mavo is mbo, niet de uni. En ook een vervolgopleiding zal niet garant staan voor het creëren van een weldenkend mens (blijkt maar weer). Maar prima, volgens mij is het wel duidelijk dat je opmerking vrij kort door de bocht was inmiddels.
Ik ben best goed met taal vind ik zelf, maar maak ook geregeld dt-fouten omdat ik een luie patat ben, prima haha. Heb me ook door zoveel slecht geschreven teksten moeten worstelen die dan door mensen met een PhD geschreven zouden zijn, zo jammer.
Patatten zijn mensen, frieten zijn gefrituurde aardappelreepjes. Echt zo
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/patat%2C+luie+~
Hier dan de andere kant. Eerst VMBO gt en later MBO niveau 3 maar taalknobbel. Ik heb serieus 2 keer van een stagebedrijf gehoord dat mijn sollicitatiebrief âHBO-waardigâ was en ik daarom op gesprek mocht komen. Toen was ik supertrots maar nu zie ik pas hoe denigrerend dat was.
Ontopic: goed kunnen schrijven is belangrijk voor een zakenvrouw. En kun je dat niet, dan laat je dat doen.
Verbaasd me niets, die is van hetzelfde laken en pak.
Annic draait erom heen. Het gaat erom dat ze bullshit testen verkoopt en daarmee dus ook valse hoop aan vrouwen die zwanger willen worden. Als ze slabbetjes zou verkopen, zou je ons niet horen.
Kortom: haar telefoon is weer uit de hotelkluis.
Als je denkt dat het een argument voor een medische handeling is dat 450 therapeuten een test gebruiken ben je zo losgezongen van de realiteit dat je post het inhoudelijk behandelen niet eens waar is. Er zijn alleen al 11.000 werkzame huisartsen en therapeut is een niet bescherm beroep.
Dat kan zeker. Ik zal patat blokkeren goed. Zoals het hoort.
Ik begin trouwens wel te geloven dat Annic misschien wel door Linda gebruikt is, oprecht niet snapt hoe âwat werktâ bepaald wordt, oprecht gelooft dat zij zwanger geraakt is door een wandeling bij volle maan en seks bij kaarslicht en daardoor totaal niet begrijpt wat hier speelt. Want hoe vaker ik die reactie lees hoe dommer hij overkomt (er zitten echt veel domme fouten in, makkelijk weerlegbare argumenten in). Terwijl zij iemand is die ik gewiekster en manipulatiever inschat. Mijn enige verklaring daarvoor is dat ze het gewoon oprecht niet begrijpt.
Of ze wil gewoon niet toegeven dat ze fout zat omdat ze altijd de schuld op anderen afschuift en geen imago-schade wil leiden. Ik denk dat ze heel goed doorheeft wat ze doet.