Het is niet zo erg als mamaworden.nl in de zin dat het geen totale onzin is zoals ‘WiFi schade’. Het zijn wel bestaande hormonen/ bloedwaarden die ze bepalen. Je hebt er alleen niets aan. Als je een regelmatige cyclus hebt en positieve ovulatietesten dan voegt het niets toe. Drie van de vier testen gaan om aandoeningen waarbij je niet of onregelmatig ovuleert. Als je dat hebt, kun je dat natuurlijk eerder dan die twaalf maanden met je huisarts bespreken.
En de SOA test daarvan kan ik me niet voorstellen dat een eigen huisarts dat niet zou willen doen als daar zorgen om zijn.
Is die comment nou weg of kijk ik niet goed?
Hij staat er nog met 1864 likes. Bij mij staat hij helemaal boven aan.
Vind het ook bijzonder dat niemand uit haar goedgekeurde bubbel reageert op die comment. Alsof niemand het voor haar wil opnemen?
Over consulten bij de huisarts betaal je ook geen eigen risico!
Iemand zegt onder de post van marketingvrouw dat ze de test heeft gedaan en uit die test een flink tekort vit d, omega 3 en B12 kwam. Week later getest bij de huisarts en bleken gewoon goede waardes te zijn. Pff echt belachelijk. Jammer dat Annic op dit soort zaken nooit inhoudelijk in zal gaan.
Omg. Kost ff een avondje, maar ik ben weer bij voor nu
Daar heeft ze geen geld voor. Al haar geld zit tenslotte in Mamaworden en ze heeft Royke moeten betalen.
Wel stom dat ik de post van Janne niet kan liken. Weet iemand waarom niet?
Haar telefoon ligt zeker in de hotelkluis.
Geen twijfel over.
Normaal is ze altijd als de kippen bij om een te droppen.
Als ze de vraag van Massa onder deze post had beantwoord had het haar volgens mij nog best wat leed kunnen besparen ook.
Hahha, Chanel leest mee. Hello!
Hahahah ze heeft het even voor je uitgelegd in haar story
Nu we toch veel meelezers hebben, vind ik het wel de moeite waard om nog even te benoemen dat de advocaat in kwestie hier berichten van leden heeft doorgespit en Instagrams heeft achterhaald om deze leden vervolgens te presenteren met een dreigende brief op hun werkadres. Allen mensen met een medische achtergrond die hun kritiek netjes onderbouwd hadden en hier nooit directe privégegevens gedeeld hebben. Want dat vond ik persoonlijk echt schokkend.
Misschien bedoelt ze de influenzas die haar volgen?
Die netjes onderbouwde kritiek van mensen met een medische achtergrond doet Annic dus af als fake testimonials met zeer ernstige en valse beschuldigingen en leugens van “die paar meiden van een forum”.
Als ze nou gewoon had gezegd: excuses, we hebben dit helemaal verkeerd aangepakt, ik trek me hieruit terug en we stoppen per direct met de verkoop, was er echt niks aan de hand geweest. Dan was ze volgens mij niet eens volgers verloren en zou iedereen het zo knap vinden dat ze zoiets toegeeft, duizend hartjes!