Ik vermoed en ervaar van wel helaas 
Haha, volgens mij is de uitdrukking juist âechte mannen maken dochtersâ, wat even stom klinkt, en evengoed nergens op slaat.
Echte mannen hebben een nek.
Dat heeft Kim kotters wederhelft dan weer niet
Ik ken alleen de uitdrukking âmietjes maken grietjesâ 

Maar wel een flitsende artiestennaamđ
Feest der herkenning hier. Ben zelf moeder, en vroeg me soms af of mij wat mankeerde als ik al die zwijmel verhalen van mommy bloggers las. Alleen in Mommy hood herkende ik wel fijn, dus daarom volg ik haar ook graag (al jaren overigens).
Dat gezwijmel en gesponsorde producten zorgen ervoor dat ik steeds minder influencers ben gaan volgen. Overal zie je ook dezelfde gesponsorde producten terugkomen en steeds hetzelfde âkliekjeâ die op elkaar reageren.
Wat betreft Annic (zo ken ik dit forum), het is haar met de paplepel ingegoten. Ken haar familie, daar kun je een heel boek over schrijven.
Ja, walgelijk he?
Vertel!
Was toch ook die radioDJ die toen een tweeling had gekregen en een shirt aan had met âechte mannen maken tweelingenâ en dat toen bleek dat die tweeling helemaal niet van hem was? Vrij pijnlijk maar daar heb ik wel lichtelijk om gegniffeld, haha
Kim Feenstra is wat dat betreft best verfrissend, want ze willen het zelf niet weten want ze vinden het in die zin niet belangrijk.
De vorige heet toch Youp? Ik dacht dat de eerste Muck heette.
Heet dat rode voertuig uit Bob de Bouwer niet Muck? Oh wacht die vervoert misschien ook muck.
Yes Mattie,
Helemaal bezorgd omdat de meisjes te vroeg waren geboren en toen bleken ze niet van hem te zijn
Vraag met toch af hoe zie hier uiteindelijk achter zijn gekomen. Zeker omdat babyâs in het begin nog op van alles lijken behalve duidelijk een van beide ouders. Of zal zij uiteindelijk bekend hebben dat het niet van hem was ofzo? DNA-test lijkt me ook zowat toch? En die zou je ook niet zomaar doen tenzij er dus kans is dat âmeerdere mannenâ de vader zouden kunnen zijn
En ze konden volgens mij moeilijk kinderen krijgen, maar met een andere man was dat geen probleem
Ze bleek vreemd te gaan geloof ik. Heeft het toen opgebiecht aan hem
Volgens mij was er iets met de babyâs waardoor ze in het ziekenhuis testen moeten doen en toen heeft ze het opgebiecht.
Volgens mij had een van die meisjes een bloed transfusie nodig en bleek ze een bijzondere bloedgroep ofzo te hebben die hij niet heeft en de moeder van de twee meisjes ook niet. Dus toen kwam het uit.
Het kan ook dat je weinig zegt en als je dan wat zegt het niet echt slim of overtuigd overkomt.
Er zullen ook heus mensen zijn die heel veel zeggen en ook nog eens heel vaak rake dingen.
Je kunt het niet zo veralgemeniseren. Het is niet zo dat stille mensen per definitie slimmer zijn en luidruchtige mensen altijd dom.