Mommybloggerstopic #4

Ik vind Elise’s (tiger) laatste insta post zo raar. Een verhaal dat ze nu eigenlijk op Ibiza zouden zitten maar ervoor kozen niet te gaan omdat de tweeling nog zo jong is (maar geen woord over code oranje) en uiteindelijk is het gewoon een inleiding voor Loavies spon. Que :no_mouth::face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Op school / studie heb ik er altijd commentaar op gehad en soms wel een slechtere beoordeling. En op het werk ook, “je bent zo stil!”. Maar misschien moet ik daar gewoon assertiever op reageren. Ofzo.
Kan me voorstellen dat dat in het bedrijfsleven net zo goed is want ‘communicatief vaardig’ (maar veel praten = weinig luisteren), ‘zelfverzekerd’ etc.

Maar het is natuurlijk mijn schuld dat dat oneerlijk voelt en dat stil zijn als een negatieve eigenschap voelt.

Aan de andere kant, ja, zou kunnen dat mensen die veel praten ook veel geoordeeld worden… Ben ik ook wel benieuwd naar, eigenlijk.

4 likes

Ben ook benieuwd of het bij vrouwen erger zou zijn dan bij mannen. Bij vrouwen wordt “veel praten” al sneller als een “vervelende” eigenschap gezien. Hetzelfde als te stil zijn ook weer niet goed is, want dan ben je te verlegen.

Helaas dat hier (weinig) geen mannen te vinden zijn om het aan te vragen.

3 likes

Ja klopt hoor! Kwam misschien verkeerd over maar ik bedoel niet dat zij daarin anders is dan de andere mombloggers die we hier bespreken. Zij zet net zo goed haar kind in maar ik kan me bij haar geen enkel merk herinneren waar ze ooit mee heeft samengewerkt maar dus wel die leuke huiselijke momentjes die ze creeërt, maar dat zal mijn filter zijn :wink:

Ik vermoed en ervaar van wel helaas :sob:

2 likes

Haha, volgens mij is de uitdrukking juist ‘echte mannen maken dochters’, wat even stom klinkt, en evengoed nergens op slaat.

1 like

Echte mannen hebben een nek.
Dat heeft Kim kotters wederhelft dan weer niet

114 likes

Ik ken alleen de uitdrukking ‘mietjes maken grietjes’ :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Maar wel een flitsende artiestennaam😎

4 likes

Feest der herkenning hier. Ben zelf moeder, en vroeg me soms af of mij wat mankeerde als ik al die zwijmel verhalen van mommy bloggers las. Alleen in Mommy hood herkende ik wel fijn, dus daarom volg ik haar ook graag (al jaren overigens).

Dat gezwijmel en gesponsorde producten zorgen ervoor dat ik steeds minder influencers ben gaan volgen. Overal zie je ook dezelfde gesponsorde producten terugkomen en steeds hetzelfde ‘kliekje’ die op elkaar reageren.

Wat betreft Annic (zo ken ik dit forum), het is haar met de paplepel ingegoten. Ken haar familie, daar kun je een heel boek over schrijven.

4 likes

Ja, walgelijk he?

Vertel!

14 likes

Was toch ook die radioDJ die toen een tweeling had gekregen en een shirt aan had met ‘echte mannen maken tweelingen’ en dat toen bleek dat die tweeling helemaal niet van hem was? Vrij pijnlijk maar daar heb ik wel lichtelijk om gegniffeld, haha

74 likes

Kim Feenstra is wat dat betreft best verfrissend, want ze willen het zelf niet weten want ze vinden het in die zin niet belangrijk.

8 likes

De vorige heet toch Youp? Ik dacht dat de eerste Muck heette.

Heet dat rode voertuig uit Bob de Bouwer niet Muck? Oh wacht die vervoert misschien ook muck.

4 likes

21 likes

Yes Mattie,
Helemaal bezorgd omdat de meisjes te vroeg waren geboren en toen bleken ze niet van hem te zijn

Vraag met toch af hoe zie hier uiteindelijk achter zijn gekomen. Zeker omdat baby’s in het begin nog op van alles lijken behalve duidelijk een van beide ouders. Of zal zij uiteindelijk bekend hebben dat het niet van hem was ofzo? DNA-test lijkt me ook zowat toch? En die zou je ook niet zomaar doen tenzij er dus kans is dat “meerdere mannen” de vader zouden kunnen zijn

1 like

En ze konden volgens mij moeilijk kinderen krijgen, maar met een andere man was dat geen probleem