Ik vroeg me gewoon af of praters dezelfde ervaring hebben met een negatieve beoordelingen door een karaktereigenschap. Het was maar een vraag.
En ik wil niet dat de een het moeilijker heeft dan de ander? maar dat is wel het gevolg, omdat het ene wel meer gewenst is of lijkt te zijn. Het beste is natuurlijk om samen te werken en elkaars vaardigheden te versterken
INFJ in da houseee
Maar tegelijkertijd beoordelen we mensen niet per se op hoe ze zijn maar op welk gevoel ze ons geven. Daarom is goed kunnen luisteren inderdaad heeeel belangrijk.
Goed nieuws! Papa Sjenkie (van Kelly C.) heeft ontslag genomen om zich helemaal op het merk papa Sjenkie te richten.
We vallen echt van dieptepunt in dieptepunt dit jaar.
- echt en oprecht
Om vervolgens zelf een nlp cursus te geven aan moekes die even wat anders willen
Net als je denkt dat 2020 niet erger kan worden, krijg je nog meer papa sjenkie. Dit jaar. Dit vervloekte jaar.
Zou ze met dat NLP wel iets gaan doen dan…?
Ja het verdiend goed. Maar ik vraag me echt af, als zijn vrouw al reclamebord is en haar kinderen uitbuit, dat je zelf dit ook wil en je kinderen dubbel aan het uitbuiten bent. Dat dit je ambitie is. Ik snap het niet.
Ik vraag me af of influencers nadenken over de lange termijn gevolgen en de keerzijde van hun werk als reclamebord? Of dat het grote geld verdienen aantrekkelijker is en je dat wil doen koste wat kost en je de toekomst van je kinderen wel later gaat bekijken.
Veel geld maakt vrij blind helaas.
Oh ja, je moet denken in verdienmodellen
Ik denk dat genoeg moekes keihard gaan op filmpjes van ultra papa Sjenk.
Kenk je bent een fool gast
Sjenkie is ook zo’n naam die alleen een Brabander kan overkomen. Dat je ouders je de spreekvorm van een naam geven op je paspoort. De vader van een vriendin van mij heet ook Sjak, officieel.
Werkelijk het Alabama van Nederland.
Man van Kelly heet Yannick, maar noemt zich Pappa sjenkie. Waarom?
Ik heb een narcistische stagebegeleider gehad die aan NLP deed, dus kan het alleen maar aan akelige mannen en akelige tijden linken en het enige wat ik er van onthouden heb is dat ik geen -eigenlijk- mocht zeggen. Begrijp er geen reet van waarom dit nu weer “in” is.
Ik luisterde onlangs uit pure wanhoop in de auto eens een podcast van Kelly (geen aanrader overigens) en daarin vertelde ze dat ze… jawel… een cursus persoonlijke ontwikkeling gaat uitbrengen.
Wie O wie zit daarop te wachten?
Yannick
Voeg voorzetsel in ons Yannick
Syannick
Spreek snel uit, met Brabants accent
SJeniek
Hussel wat letters omdat je een Brabander bent
sjenkie
Ik vind dit toch ook wel weer even heerlijk ouderwets forum nieuws na alle zware kost van de laatste dagen.
Maargoed. Papa Sjenkie dus. Ik heb echt nog nooit een vlog of wat dan ook van één van beiden gezien ( weet wel hoe beiden eruit zien en wat een beeeetje hun content is) maar inderdaad zoals hierboven beschreven: wie is zijn doelgroep? De volgers van Kelly? Waarom zou je in godensnaam naar ‘de man van’ willen kijken?
Oké oké als het nou Djurre van Willemijn was die een turtulio van “ hoe gebruik je een boor” zou vloggen zat ik op de eerste rij , maar van Papa Sjenkie krijg ik echt op geen enkele manier bedacht waarom je daar nou naar zou gaan kijken.