Wow wat tof! Helemaal verdiend ook.
Leuk dat ze op het forum zit, maakt die winkel nog leuker dan hij al was hehe
Wow wat tof! Helemaal verdiend ook.
Leuk dat ze op het forum zit, maakt die winkel nog leuker dan hij al was hehe
Wow dat vind ik best wel heftig?
Heel leuk voor jou hoor, en jij vindt het duidelijk niet vervelend, maar ik vind het best ver gaan dat iemand je heeft opgezocht op dit forum en op basis van posts die niets met dat onderwerp te maken hebben gratis spullen geeft.
Een soort ultrainfluencing zoals die film The Joneses
Nogmaals echt leuk voor jou hoor!
Edit: ik moet beter lezen, blijkbaar zat de eigenaresse al op het forum. Maar wat had het dan met die aflevering te maken? Of was het bedoeld als extra bedankje? Dat heb je idd wel verdiend!
Ze had me gedmd dat ze had gezien dat ik een paar keer over haar winkel had gepost en vond dat ik het zo goed deed in boos dus ze wilde me een cadeautje doen! Niks engs, haha
Ja!
Ze heeft ook wel echt hele leuke vlogs. Met recepten en met de routines die ze heeft met haar kids (die volgens mij wel dikke onzin zijn maar ach…)
Ik vind dat dus best wel eng maar ik kan niet goed uitleggen waarom.
Maar dat doet er niet toe, jij bent er blij mee! Hoop dat je veel plezier hebt van je bh’s
Edit: het gaat denk ik om hoeveel invloed posten op dit forum kan hebben en hoe ver die posts komen.
Nouja ik ben hier natuurlijk absoluut niet anoniem dus het is niet alsof ze me heeft moeten stalken, hahaha
Wie goed doet, goed ontmoet! Heel erg verdiend voor jou en super attent van de eigenaresse!
Ik ben de eigenaar van SuperBra, ik kruip even uit mijn ik-lees-alleen-maar-grot.
Ik volg mamaworden-gate al vanaf het prille begin hier. Ik heb een intense afkeer van pseudowetenschap en kwakzalverij en ik ben echt mega trots op dit forum over wat bereikt is. En ik vind dat @Luzarl het echt geweldig gedaan heeft.
@Luzarl gaf ergens in een comment op Insta aan dat zij het was en toen heb ik haar daar een dm gestuurd, ik heb dus verder denk ik niet al te stalkerig gehandeld.
Nu kruip ik weer terug in mijn grot
Hihi wat leuk!
Helemaal verdiend ook @Luzarl!
Geniet lekker verder met mee lezen vanuit je grot haha, maar altijd welkom
Ben geen actieve poster maar dit soort dingen maken echt dat ik deze community zo leuk vind (om te volgen). Heel erg lief!
Ik vind het ook vooral een hele lieve actie! En goede winkel heb je (groetjes, een fangirl)
@LaPetiteRobeNoire, @Luzarl zit hier idd niet echt anoniem en heeft hier ook duidelijk een aantal keer aangegeven dat zij in de Boos aflevering zou zitten, dus daar hoef je niet per se iemand voor te stalken of posts voor te doorzoeken
Dat jij het niet gehoord hebt betekent niet dat het niet bestaat of vreemd is. Buiten Nederland zijn er ook veel namen.
Oh echt… Dan zijn er echt wel veel dingen veranderd sinds de laatste keer dat ik een vlog keek. Interessant!
Ze worden hier een beetje eng genoemd en die indruk had ik niet, alleen erg christelijk en dat ontbijt alleen met fruit viel me wel op… brrr haha.
Daar heb je gelijk in!
Update van de muts: Willem gaat dit jaar niet of amper nog werken om voor het gezin te zorgen. Wil daarna zich misschien laten omscholen tot ambulance “broeder”
Misschien wordt hij daarna wel de vloggende ambulancebroeder, net zoals van die politievloggers haha
Een vloggende brandweerman hebben we tenslotte al.
Oh wacht, hij was er mee gestopt toch?
Haha wie weet! Zou ik nog steeds veel interessanter vinden dan de gemiddelde vlogger
Oh neeeeee ik vind die vloggende politiemensen zo afgrijselijk. Zou echt verboden moeten worden