Mommybloggerstopic #4

Hedde gij da nou zo effe bedacht, os Leeuwenhart, hoe doedde gij da?!

11 likes

Djurre mag me alles vertellen damn

34 likes

Over NLP: https://skepsis.nl/nlp/
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/10/08/klinkklare-kwakzalverij-a2370809

4 likes

Ja ik ben dus geregeld Undercover in Brabant.

Ik zie jullie daar onder de rivieren. In het land waar je lokale burgemeester tijdens carnaval gewoon publiekelijk een week lang naar de tering gaat. Waar je aardrijkskundeleraar de carnavalshits pent en je overbuurman in z’n loods illegale dingen doet.

Mooi om te zien.

37 likes

Mooi he. #cultuur

12 likes

Ik stapte ooit in Oss uit de trein. Ik ruik die dag nog steeds ergens diep in m’n neus. Alsof je facefirst naast een schijtend varken staat.

Puur Brabant.

24 likes

Snap je gelijk waarom Lilian Marijnissen altijd zo vervelend doet. Je treft ‘t in Oss! :hugs:

4 likes

Ja wow overal dat NLP ineens? Een oud-collega van mij is ook ineens van financieel medewerker veranderd in coach en ~ervaringsdeskundige~ die mensen wil helpen hun mooiste leven te leven en op zoek te gaan naar bewustwording. Hij heeft hiervoor ook de BEWUST-methode ontwikkeld, heeft een ebook geschreven en is bezig met het ontwikkelen van online trainingen. Hij volgt naast een cursus NLP ook de vierjarige opleiding “intuition practitioner” aan het centrum voor effectieve intuïtie. Daarnaast verblijdt hij zijn linkedin volgers regelmatig met inspirerende quotes op bloemenplaatjes of foto’s van zichzelf met zijn eigen naam erbij (dat hij dus die quote heeft bedacht/uitgesproken), zoals “Maak de dag vol met mooie nieuwe herinneringen” en “Thoughts are concepts, let the good ones become things”, “When fear is making the decision for you. Be aware. Choose again” en zoveel meer.

#leefjemooisteleven #onbewustbewustworden #zielenmissie

:exploding_head: :exploding_head:
Ik verzin dit niet haha

28 likes

@Zemraluani negeer ik gewoon want die heeft er een handje van om stoer te doen en reacties uit te lokken maar wtf doe jij
 je komt uit Limburg en probeert te shittalken over Brabant? Wat is dit voor omgekeerde wereld.

12 likes

De stand staat inmiddels op 18 jaar in Brabant gewoond en dan toch slechts 16 jaar in Limburg, dus ja wat ben je dan he.

Edit: zo leuk om te bedenken wat je hierop zou kunnen zeggen als je wilt haten. :joy:

2 likes

afbeelding

23 likes

:joy::joy::joy:

Oublié quelque chose

1 like

Dat ebook is belangrijk voor elke coach! Dat geeft namelijk een passief inkomen waar je maar 1x voor hoeft te werken
 dat is ook het eerste wat coaches andere wannebe coaches aanraden die willen gaan coachen: schrijf een ebook!

2 likes

Omg ik kom uit Brabant en ik ken meerdere Sjak’s. :flushed:
Het kan trouwens ook als Sjakkie. (Genderneutrale naam.)
Je zou misschien wel goed gedijen in Den Bosch. Daar wonen de natuurlijke vijanden van de mensen in Oss.

9 likes

Is Sjenkie niet hip bedoeld (van dat liedje van DJVT) ? Die clip daarvan past wel bij zijn humor

1 like

Ja ik volg haar ook, vond het ook echt super naĂŻef. Wat denk je dan met zoveel volgers en je kind vol in beeld delen. En dan zo geschokt doen. Snap wel dat je er van schrikt hoor, maar alsof dit niet aan de orde van de dag is.

1 like

Als iemand dat al weet lijkt me het niet de bedoeling hier te vermelden. Ze zegt er dan toch bewust niks of niet veel over? Zal misschien ook wel hetgeen zijn waardoor Kimberley (n.eebornfitmama) minder vlogde de laatste tijd. Zij is met bevriend met haar.

Ik kan dit niet begrijpen
 echt niet. Heb net even gekeken op die insta maar WAAROM ZOU JE DIT WILLEN VOLGEN!!!

Ik snap die Kelly al niet helemaal maar er zullen vast moekes zijn die dat nog relatable ofzo vinden en het daarom volgen, maar wat slecht. Gewoon vreselijk slecht. Ik geloof mn ogen niet. Papa sjenkie. Ik moet echt huilen hierom, alles.

10 likes

Ooooh, wat heerlijk, dankzij dit hele mamaworden gebeuren heb ik weer helemaal mijn liefde voor fora herontdekt. Jullie zijn goed bezig geweest!

Ik denk dat ik nog wel even blijf hangen/lurken

Doei!

35 likes