Mommybloggerstopic #4

Vind hem alleen (wat je af en toe van hem ziet tenminste) de persoonlijkheid van een deurknop hebben.

1 like

Ja, maar @Deurklink heeft wel wat met deurknoppen.

25 likes

OMG ik weet nou niet of ik onbewust dit gedaan heb of dat het echt toeval is :joy:

1 like

Hahaha dat is inderdaad mijn k(l)ink :joy:

28 likes

De story die ze nu heeft is minstens net zo random. Ze poseert in de achterbak van de auto met bijschrift dat ze vaak moeten stoppen om de tweeling te voeden. En Ohja toevallig is haar shirt van loavies

2 likes

Hahah ja daar denk ik ook altijd aan als ik Papa Sjenkie lees. Shenkie in de koelkast, kenk je bent een fool gast

7 likes

De post van Janne heeft inmiddels bijna meer likes dan de likes van de post zelf van Annic (3350 tegenover 3442)

67 likes

Kennen jullie nog die moeder van 10 kids met gare namen die hier laatst werd besproken? Tania Licciardo-Toivola. Ik kwam net per toeval weer op haar kanaal terecht en het is zo bizar allemaal. Ze woonden altijd in een super groot huis met bijna geen spullen er in maar in hun laatste vlogs wonen ze achtereenvolgens in een tent, een minivan, en nu met z’n 11en bij haar in 18-jarige zoon? Oh en ze zijn ook tijdens de Coronacrisis een maand naar India gegaan (een land dat heel hard geraakt is door de Coronacrisis en ik waar ik nu niet direct heen zou reizen op dit moment?). Allemaal onder het mom van ~minimalisme~ en ~de wereld heeft zoveel moois om te zien~, maar het lijkt eerder alsof ze dakloos zijn en geldproblemen hebben, heel sketchy allemaal. Ik ben echt zo benieuwd naar het hele verhaal hierachter, het lijkt wel een soort cult joh. Heel heftig ook dat er zoveel jonge kinderen bij betrokken zijn, vraag me echt af hoe goed dit voor die kinderen is allemaal…

Oh ja! Die zijn echt heel erg eng. Heb er wel eens een uurtje googlen aan besteed, er zijn meer mensen die dat gezin een beetje bedenkelijk vinden.
Ook een half jaar met 9 kinderen in een camper door Europa. Klinkt op papier als een leuk avontuur maar ik vond het ook gewoon een beetje zielig.
Heel naar gevoel krijg ik er bij.

Go Janne :partying_face:

75 likes

Ah dat verklaart het, heb die vlogs niet gekeken (gun ze niet zoveel views haha). Ik ben ook echt benieuwd hoe dit allemaal kan. Waar halen ze inkomsten vandaan (duidelijk niet veel geld, maar ze leven wel ergens van), wat vinden de kinderen hiervan, waarom kan dit zomaar, waar is de kinderbescherming? Zoveel vragen.

2 likes

Dit vond ik op een ander forum

10 likes

Ooh hun heb ik ook wel eens gekeken. Ik was helemaal verbaasd over ze :sweat_smile: Laatste wat ik heb gezien woonde ze met zijn allen in een camper.

1 like

Er is dus een Fins forum waar deze familie ook wordt besproken en vanuit daar zijn er wel melding gedaan bij Social services

1 like

Ja op dit forum ben ik ook wel eens beland! Heel fascinerend maar wel vrij oude posts allemaal, ben ook heel benieuwd wat er is gebeurd nu ze in 8 maanden van mega villa naar wonen in tents zijn gegaan :thinking:

1 like

Heb ik ingelogd met de insta van mijn man om het bericht van Janne te liken omdat ikzelf geblockt ben? Misschien :nerd_face:

91 likes

Rebel!

1 like

India was vorig jaar ! Taina doet dit wel vaker. Dat ze video’s pas na een paar maanden ( tot een jaar zelfs) pas uploadt.

Zij leven nu in twee auto’s volgens mij. Ze willen het liefste naar Australië maar gezien corona kan dat niet. Het is echt zo’n apart gezin. Aphrodite is 4 jaar oud maar volgens mij even groot als Omega. De middelste kinderen daar wordt amper over gesproken. De jongste kinderen hebben amper een band met Taina, behalve Omega want dat is haar kleine baby.
Taina doet er alles aan om even jeugdig te zijn als Cleopatra. Zijn zoveel vlogs van hun Europa trip waarbij ze dezelfde kleding dragen.

Aparte familie. ( En stiekem is het voor mij irritainment).

5 likes

Dit staat ook op de YouTube van Boos als ‘Community’ post. Maar die reactie van Christian daarop, waarom?? en ook lekker kort

1 like

Ik heb trouwens afgelopen week die (inmiddels gratis) checklist van mamaworden.nl gedownload en man wat staat daar een onzin in. Ook veel dubbele dingen. Was benieuwd of Tim er nou de paar rare dingen uit had gevist maar dat is imo niet zo.

Wat ik vooral naar vond was de tip dat een positieve mindset belangrijk is bij het zwanger worden. Dat is wel echt kut om te lezen als je graag wil maar het niet lukt.

17 likes