Mommybloggerstopic #4

Haha geweldig :joy:

Zal onze annic ooit nog een reactie op Janne geven?

1 like

Poll poll poll! :smile:

2 likes

Hebben we het hierboven over al die kinderen (en het huis) in het wit en de moeder die om 5 uur opstaat om te bidden, sporten etc? Zo ja, dan moet ik die nodig weer eens opzoeken :open_mouth:klinkt heftig.

2 likes

Zit net op de blog van Michelle van bijzonderkleinwonder en daar staat een disclaimer onder haar zwangerschapsupdate van het 1e trimester waarin onder andere iets staat over een stalker. Vooral na de stalkerkwestie die een politieding werd is onze huid een aardig stuk dikker.
Hoe heftig is dit! Mensen zijn echt gek geworden hoor.

Hoewel ik het haar maximaal gun en het super leuk vind om haar zwangerschapsupdates te lezen word ik wel een beetje moe van iedere foto of story met die handjes over de buik.

5 likes

Hahah moet ik eerst uitzoeken hoe ik een poll maak :joy:

Zal Annic ooit op Janne reageren?

• Ja
  • Nee
  • Ze stuurt ons Royke er op af

0 stemmers

Ik heb trouwens nog een leuk nieuwtje :slight_smile: De eigenaresse van Superbra zit ook op het forum en had gezien dat ik wel eens over haar winkel had gepost. Na de Boos aflevering heeft ze me een DM gestuurd en vandaag heb ik twee setjes lingerie uit mogen zoeken in haar winkel. Zo leuk!!!

373 likes

Wat super leuk! :smiley: het is je gegund na je inzet!

2 likes

Wat ontzettend lief van haar! Je hebt het zeker verdiend! :smiley:

2 likes

Ik kom op de een of andere manier op het YT kanaal van Puur Jorieke. Haar zoon heet Maks??? Ik vind dat dus zo stom. Wat is er mis met Max? Oh, natuurlijk te normaal

O, wat lief!
Dik verdiend ook. Je hebt het echt goed gedaan.

1 like

Ehh in veel andere talen schrijf je dat zo, ipv een x. Zo vreemd is het niet.

1 like

Nog nooit van Maks gehoord.

Wow wat tof! Helemaal verdiend ook.

Leuk dat ze op het forum zit, maakt die winkel nog leuker dan hij al was hehe

2 likes

Wow dat vind ik best wel heftig?
Heel leuk voor jou hoor, en jij vindt het duidelijk niet vervelend, maar ik vind het best ver gaan dat iemand je heeft opgezocht op dit forum en op basis van posts die niets met dat onderwerp te maken hebben gratis spullen geeft.
Een soort ultrainfluencing zoals die film The Joneses :sweat_smile:

Nogmaals echt leuk voor jou hoor!
Edit: ik moet beter lezen, blijkbaar zat de eigenaresse al op het forum. Maar wat had het dan met die aflevering te maken? Of was het bedoeld als extra bedankje? Dat heb je idd wel verdiend!

4 likes

Ze had me gedmd dat ze had gezien dat ik een paar keer over haar winkel had gepost en vond dat ik het zo goed deed in boos dus ze wilde me een cadeautje doen! Niks engs, haha

24 likes

Ja!

Ze heeft ook wel echt hele leuke vlogs. Met recepten en met de routines die ze heeft met haar kids (die volgens mij wel dikke onzin zijn maar ach…)

Super leuk @luzarl!

2 likes

Ik vind dat dus best wel eng maar ik kan niet goed uitleggen waarom.
Maar dat doet er niet toe, jij bent er blij mee! Hoop dat je veel plezier hebt van je bh’s :blush:

Edit: het gaat denk ik om hoeveel invloed posten op dit forum kan hebben en hoe ver die posts komen.

3 likes

Nouja ik ben hier natuurlijk absoluut niet anoniem dus het is niet alsof ze me heeft moeten stalken, hahaha

13 likes