Toevallig had ik het hier gisteren met @Ovenschaal ook prive over. Even iets cryptischer ivm herkenbaarheid maar een kennis van mij deelt iedere poep en scheet op instagram. Ik zou als jullie vragen gaan stellen urenlang alle details over die kids én haar eigen psychische gesteldheid kunnen geven. Niet omdat ik dat prive van haar hoor of van de persoon via wie ik haar ken, maar omdat ze het zelf deelt. Ik heb het dan echt over medische details vd kinderen, wat die kids doen op een dag maar ook wangedrag etc. Kinderen zijn nog geen 4. Regelmatig fotos van de buien van kinderen of kinderen die in plas kots, poep etc zitten. Nu opzich een leuke story van kind dat fiets, maar tekst eronder over de problemen van de ochtend inc zichzelf onderpoepen etc.
Ze is alleenstaand, heeft weinig supportsysteem in haar omgeving en deelt het niet om er geld mee te verdienen of samenwerkingen met merken binnen te slepen, maar ik weet meer van haar kinderen dan die van mijn vriendinnen. En ik snap dat ze ergens haar ei kwijt moet, maar mensen kunnen een compleet dossier aanleggen als ze zouden willen. En toen bleek ook nog dat haar account niet op prive staat en jullie dit alles dus ook zouden kunnen zien en lezen.
Die elinezwitser deelt daarna ook gewoon nog even hoe haar andere kind op de overloop pieste (wel zonder beeldmateriaal maar in tekst).