Mommybloggerstopic #4

Wie goed doet, goed ontmoet! Heel erg verdiend voor jou en super attent van de eigenaresse!

4 likes

Ik ben de eigenaar van SuperBra, ik kruip even uit mijn ik-lees-alleen-maar-grot.
Ik volg mamaworden-gate al vanaf het prille begin hier. Ik heb een intense afkeer van pseudowetenschap en kwakzalverij en ik ben echt mega trots op dit forum over wat bereikt is. En ik vind dat @Luzarl het echt geweldig gedaan heeft.

@Luzarl gaf ergens in een comment op Insta aan dat zij het was en toen heb ik haar daar een dm gestuurd, ik heb dus verder denk ik niet al te stalkerig gehandeld.

Nu kruip ik weer terug in mijn grot :sweat_smile:

255 likes

Hihi wat leuk!
Helemaal verdiend ook @Luzarl!

Geniet lekker verder met mee lezen vanuit je grot haha, maar altijd welkom :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ben geen actieve poster maar dit soort dingen maken echt dat ik deze community zo leuk vind (om te volgen). Heel erg lief!

Ik vind het ook vooral een hele lieve actie! En goede winkel heb je (groetjes, een fangirl)

@LaPetiteRobeNoire, @Luzarl zit hier idd niet echt anoniem en heeft hier ook duidelijk een aantal keer aangegeven dat zij in de Boos aflevering zou zitten, dus daar hoef je niet per se iemand voor te stalken of posts voor te doorzoeken :slight_smile:

Dat jij het niet gehoord hebt betekent niet dat het niet bestaat of vreemd is. Buiten Nederland zijn er ook veel namen.

7 likes

Oh echt
 Dan zijn er echt wel veel dingen veranderd sinds de laatste keer dat ik een vlog keek. Interessant!
Ze worden hier een beetje eng genoemd en die indruk had ik niet, alleen erg christelijk en dat ontbijt alleen met fruit viel me wel op
 brrr haha.

Daar heb je gelijk in!

Update van de muts: Willem gaat dit jaar niet of amper nog werken om voor het gezin te zorgen. Wil daarna zich misschien laten omscholen tot ambulance “broeder”

1. Met die cursus verdient ze blijkbaar dus echt onwijs veel. Hoewel Willem als influencer volgens mij niet heel erg actief meer was kan hij dus blijkbaar gewoon stoppen zonder verdere consequenties
  2. Geen fan van de familie muts maar zou het wel leuk en verfrissend vinden wanneer iemand van het gezin een interessante baan zou hebben. Eens niet dat filmen dat je je leven filmt.
4 likes

Misschien wordt hij daarna wel de vloggende ambulancebroeder, net zoals van die politievloggers haha

11 likes

Een vloggende brandweerman hebben we tenslotte al.
Oh wacht, hij was er mee gestopt toch?

3 likes

Haha wie weet! Zou ik nog steeds veel interessanter vinden dan de gemiddelde vlogger

2 likes

Oh neeeeee ik vind die vloggende politiemensen zo afgrijselijk. Zou echt verboden moeten worden

12 likes

Cool! Hoop dat hij het gaat doen.
Maarja broeder is een beetje vaag. Ambulance verpleegkundige of chauffeur(die opleiding is een stuk korter).

1 like

Werkte hij al in de medische sector? Ambulancebroeder is toch echt een heeel lange opleiding omdat je ongeveer alles moet kunnen?

8 likes

Volgens mij in de hotelwereld toch? Daarom heb ik broeder inderdaad tussen aanhalingstekens geplaatst. Ten eerste om het woord broeder want dat vind ik echt heel erg 1950. Maar ik werk ook in de zorg en weet dat je niet zomaar op de ambulance komt. Veel opleiding voor nodig en ik denk ook wel een gewilde baan. Hoop dat het hem uiteindelijk lukt!

3 likes

En ik dacht dat als chauffeur je en een opleiding moet doen en een achtergrond bij de brandweer, defensie of politie.

1 like

Ik vind dit wel leuk; dat hij er nu voor kiest bij zijn kinderen te zijn (vindt soms vanalles van hem, maar hij lijkt echt een toegeweide en lieve vader te zijn) & denkt over een toekomst, buiten influencer zijn. Ik denk dat zij inderdaad sowieso het geld verdiende, ik weet niet wat Willem afgelopen jaar deed?

7 likes

Om ambulanceverpleegkundige te worden moet je verpleegkundige worden en daarna extra opleiding doen. Zonder relevante werkervaring (intensive care, SEH, eerste harthulp) kom je die opleiding echt niet binnen.

7 likes

Ik vind het eigenlijk ook wel tof. En wat fijn dat ze de mogelijkheid hebben om die keuze te maken. Lijkt mij ook heel fijn dat als je allebei onregelmatig werk hebt met wisselende opdrachtgevers en geen vaste tijden, dat er dan 1 persoon thuis is voor rust en de kids.

3 likes