Ik probeerde hem te verwijderen (het bericht te bewerken) maar krijg: u mag de opgevraagde bron niet bekijken. Dus wellicht is hij inmiddels weg? Zal het even checken. Maar ben wel beetje verbaasd, ik zie hier vaker van dit soort dingen voorbij komen. Tenminste, dat dacht ik maar de grens tussen wat wel en niet kan is dun denk ik
Je kunt desbetreffende persoon dan beter een bericht sturen dan haar kind hier ook nog eens online te delen. Ga dan persoonlijk met haar in gesprek. Kans is nog groter ook dat ze haar DMās leest dan hier misschien op t forumā¦
Dat denk ik soms ook. Of dat ze āineensā een hond nemen of maar blijven verhuizen.
Volgens mij verschilt dat per account, ik heb het net even uitgeprobeerd met een tweede account en ik zie het echt niet staan. Misschien zit jij toevallig in een pilotgroep oid?
Ik ben vast te negatief, maar ik denk dat de sociale zekerheid, pensioen en dat soort zaken die dan automatisch opbouwen ook een argument zijn. Ben ook heel benieuwd of ambulance chauffeur (verpleegkundige zit er echt niet in hoor, of hij heeft een kant van hem die we nog 0% gezien hebben. Je hebt echt flink wat diplomaās nodig) een serieuze optie is of dat hij dat nu even helemaal LOA style tot zich gaat visualiserenā¦
Het wordt momenteel dus wel onderzocht door inspectie na kamervragen aan de hand van o.a BOOS https://zoek.officielebekendmakingen.nl/ah-tk-20192020-972.html
Ik heb zeker ook meer vertrouwen in (de Nederlandse!) overheid dan in Facebook/Google etc. Dat is de reden dat ik geen facebook account heb, google locatie uit heb staan en zo nog veel meer van dat soort dingen. Wel een IG account overigens, daar post ik alleen maar hobby stuff op. Niets persoonlijks verder.
En bizar die soort van schizofrene houding ja! Maar alsnog is het echt wel een relevante discussie, hoeveel de overheid dan wƩl mag en kan ingrijpen in mensen hun levens.
Ik doel hiermee overigens niet op de Corona discussie. Zieke mensen verplichten eventjes 10 dagen thuis te zitten zodat ze een ander niet in zān gezicht blaffen en en passant ons medische stelsel platleggen en de zorgkosten nog verder de pan uit doen rijzen, lijkt me wel gerechtvaardigd. Zeg maar.
Ik help alleen mensen met geld.
#bijdebakker
Dat ontwikkelingen snel gaan is overigens ook niet de enige reden. In theorie zou de inspectie SZW kunnen handhaven (hoewel er nog veel onduidelijk is over wie je dan gaat handhaven - ouders vs. bedrijven), maar de praktijk is dat er prioritering plaatsvindt en kindinfluencers laag op de politieke agenda staan. De capaciteit die er is wordt met name ingezet op zaken zoals bijvoorbeeld arbeidsuitbuiting en onveilige werksituaties, waar ook al structureel te weinig capaciteit voor is. Probleem is alleen dat wanneer er geen aandacht voor dit onderwerp is, de omvang + gevolgen niet zichtbaar zullen worden in Den Haag en het dus zeer onwaarschijnlijk is dat er meer capaciteit ingezet gaat worden. Dus blijft gewoon een cirkel waarin er niets gebeurd. Maar ja de kamervragen die er nu zijn gesteld nav BOOS zijn denk wel een eerste stap. Alhoewel het echt niet zo is dat ze zich nu pas bewust worden van het probleem.
Ik vond wat ze vertelde wel heel fijn. Dat kan denk ik wel een opsteker zijn of hulp voor andere oudersā¦
Maar snapte het nut van het huil-bewijs idd ook niet.
Ik weet niet of iemand hier het verhaal van mijnhuisvolmannen gevolgd heeft? Werd op IG pas geld opgehaald voor hun kleine man die overleden was plotseling. Het verhaal staat nu online, kga echt kapot van binnen. Wat afschuwelijk, vreselijk. Ben zelf al doodbang mān kleine te verliezen aan wat dan ook en dan lees je dit. Alleen lezen als je het aan kunt:
Jezus wat een nachtmerrie
Omg. Wat ontzettend verdrietig zeg. Wat een nachtmerrie zeg. Van een gezonde knul in enkele uren / dagen tot dit.
Grootste nachtmerrie als je een kind hebt⦠Wat een verdriet!
Mijn dochter van bijna 2 ligt te slapen na een ochtend waarin ze heel lastig was, maar als ze straks wakker is knuffel ik haar plat.
Wat een nachtmerrie, wat een verdriet
Pfff wat heftig
ik heb de post voor je verwijderd.
Jemig wat een verhaal. Zo heftigā¦