Mommybloggerstopic #4

Hoe kun je nou een taart vergeten te kopen voor het verjaardag van je eigen kind? En idd mee eens. Loop een willekeurig bakker naar binnen en wees creatief. Maar het moet vast een over the top cake zijn welke nu met spoed gemaakt zal worden.

24 likes

Dat is toch die vrouw die in een emmer met beige is gevallen? Al-les beige.

81 likes

Hahahaha​:rofl::rofl: ja die inderdaad!

2 likes

Hahahahahahaha ik heb het niet meer. Deze omschrijving is zó treffend.

5 likes

Delia lijkt me een aardig mens, maar inderdaad: regel het effe zelf. Koop desnoods een pak Koopmans in de supermarkt en bak zelf een taart. Of koop een taart bij de bakker of supermarkt. Hoe moeilijk kan het zijn? Ze heeft denk ik wel voor grotere uitdagingen gestaan toch.

3 likes

Ik vind haar wel leuk, alleen dat accent. Ik klan het gewoon niet aan daarom kijk ik niet meer (terwijl ik zelf uit Drenthe kom). Wel jammer.

:raised_hands:t3::raised_hands:t3::raised_hands:t3: :joy:

Zo waar.

7 likes

Sowieso wil iedereen zichzelf overtreffen ofzo met die taart? En dat alleen voor de foto.

3 likes

ja, ga gewoon cupcakes bakken joh.

2 likes

Ja maar.
Moet wel in deze kleuren

27 likes

Of haal een taart bij de HEMA. Negen van die tien keer zijn die fondant taarten niet te nassen… :roll_eyes:

14 likes

Een slagroomtaart met laagje marsepein is juist super lekker! :heart_eyes:

1 like

Slagroomtaart all the way, zo’n fondant taart is toch niet te pruimen.

1 like

Hahahaha ik was echt MEGA trots op mijn taart toen T 1 werd. En omdat er 1 familie lid is (zeg maar echt dichtbij) die glutenvrij moet eten (& dan niet hype maar echt) was ie ook nog eens glutenvrij.
Voelde me echt alsof ik Hollands next top Bakker was geworden :smirk::ok_hand:t2:

T interesseerde het geen klap natuurlijk. Taart = taart :joy:
Was denk ik meer m’n eigen verwerkingsproces van het feit dat ie nu EEN was :joy::joy:

9 likes

Fantastisch! Zou er zo een op kunnen.

1 like

Ik vind fondant ook vies :grimacing:
Marsepein is oke, maar kan je minder ā€œmooieā€ dingen mee. De bakker vond het toen wij gingen trouwen bijna jammer dat we perse marsepein ipv fondant wilde. Hij zei echt wel tig keer dat ie fondant ook lekker kon maken :crazy_face:

1 like

@Paardenmeisje
Omy- ik ben echt een mislukte insta moeder. Zo trots op m’n taart, staat niet eens op m’n Instagram :scream::joy:…
Kom ik net achter. Zo zonde :joy:

8 likes

Haha jaa en dat is juist het lekkerste!
Hier in de familie zijn de kids hartstikke happy met de slagroomtaarten in thema en de kids kunnen precies een stukje uitkiezen waar het favoriete clowntje, ballonnetje of andere tekening die de bakker erop spuit staat.

3 likes

Ja hallo, wat is dit nou weer voor gefaald mommybloggers gedrag. Dat kƔn echt niet hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Haha ik voel me nu toch een beetje aangesproken, ik had vandaag een foto van een fondanttaart gepost in Zw/K omdat we dit weekend de verjaardag van mijn dochter vieren. :sweat_smile:
Ik heb dat ding maanden geleden al besteld omdat sommige bakkers wachtlijsten hebben. Hoe je een taart helemaal kan vergeten, echt geen idee. Maar goed, ik heb me dus ook schuldig gemaakt aan de Instagramwaardige taart (ook al staat hij daar niet op).

5 likes