Haha vooral dit dus. Dan is het ineens zonde, maar als je het 2x draagt en het ligt daarna jaren in de kast om vervolgens weggedaan te worden is het niet zonde? Oh wacht het verschil is waarschijnlijk dat ze die zwangerschapskleding zelf moeten kopen
Ik vind het eigenlijk vooral bizar dat ik gewoon elke dag op haar Instagram haar baby kan zien. Ze staat gewoon élke dag online?? Ik zie geen enkele baby zo vaak
Hahaha savage Maar echt, mokkataart past daar prima.
Maar jeetje zeg, al ga je maar last minute naar de AH voor roomsoesjes uit de diepvries. Laat ze ontdooien, smelt een reep chocola, dip ze daarin en flikker er wat sprinkels over. Is je kind gegarandeerd blij.
Ik verdenk haar ervan dat zij een joekel van een taart gesponsord wil krijgen en het feest pas viert als dat gelukt is.
Maar dan moeten ze het zeker zelf betalen en de rest niet
Maar ze is wel he-le-maal los gegaan met de ballonnen!
Dit lijken wel bleke speklappen.
Tientallen winkels - waarschijnlijk bij haar om de hoek nog ook - kunnen haar voor een paar euri helpen. Maar ze zit natuurlijk te vissen naar zo’n gratis ding. How low can you go…
Wat een kneus en wat een bullshit reden om het feestje niet door te laten gaan. Mens bak gewoon een appeltaart. Niet echt Instastyle, maar zeker niet minder lekker dan een over the top Instataart.
Net zo lekker toch?
Omg zin in appeltaart nu, ga ik deze week maar weer eens maken.
Je kan ook meerdere berichten quoten in een keer he? Dan hoef je niet te dubbel(trippel)posten
Ze quote letterlijk 2 berichten, wat een gezeur.
Hebben Wil en Tien geen vaste uploadtijden meer?
Omg ik vind dit echt heel sneu voor het kind. Het is dus belangrijker dat er een of andere fancy taart is dan dat het feestje doorgaat zonder taart of met een supermarkttaart? Wat leer je je kind dan nu al zeg. Jeetje…
Edit en dan vindt ik in het kader daarvan deze tekst op insta van vanochtend echt walgelijk.
Maar taart kopen en de verjaardag van je kind vieren kan dan weer niet…
Stel je voor, dat je je verjaardag moet vieren met een taart die niet speciaal voor jou is ontworpen en gemaakt. Of omg nóg erger; met een taart van de supermarkt. Brrrrrr, de horror!
Heh maar was dit echt de reden dat het feestje van haar kind niet doorging?? :o
Maar ik snap nu waarom zij geen taart heeft geregeld. Ze had het vorige week enorm druk haar kinderen te gebruiken voor advertenties.
Beide foto’s zijn van vorige week.
Vlogje van mw Ten Duis schiet ook nog niet echt op he? Ze heeft nog 47 minuten Ze bedoelt zeker eind augustus volgend jaar?