Ik heb wel lachend hilarisch gestemd met deze meme in m’n achterhoofd hahaha
In dat hele park valt helemaal niks te beleven. Dat is niet eens knap als je daar 's nachts kan blijven.
Is gewoon een grote speeltuin toch eigenlijk?
Doet me een beetje denken aan het outdoor gebeuren van Schloß Dankern
Vind het altijd zo stom dat ze dan 2 positieve antwoorden in dat stemmen doen. Laat mij lekker op stom idee stemmen maar dat kunnen ze natuurlijk niet aan
Klopt, ben er van de week toevallig nog geweest In al die jaren is er maar weinig veranderd volgens mij.
Ik hou van boekenkasten, alleen de beperkte ruimte in mijn kamer niet
Dat vond ik als kind super leuk! Wel wat gedateerd maar voor kinderen super leuk.
Zodra mijn man en ik het huis van onze dromen hadden gekocht heeft mijn man (die in zijn vrije uurtjes hout bewerkt) in de woonkamer een boekenkast op maat gemaakt. Een muurvullende kast met daarin vrijwel al onze boeken. Dat was echt een droom van ons, we lezen beiden graag.
We hebben ook wel wat boeken die we niet elk jaar inkijken, maar dat betreft dan naslagwerken die we toch graag willen houden. Niet alles staat op internet namelijk.
Als mijn partner boeken (of andere spullen) van mij zou weggooien zou ik echt woest zijn, zo respectloos! Zelfs Marie Kondo vindt dat not done.
Klopt! Ik ben er een keer geweest en het was echt geweldig hahah! Als kind kijk je toch niet naar of het modern is of niet. Je wilt gewoon overal op en in
Studieboeken zitten in een dichte kast want lelijk en voor de rest hebben wij alleen kook- en fotoboeken. Die bewaren we ook in een dichte kast. Literatuur lezen we digitaal.
Vind dat er wel altijd een beeeetje snobistisch wordt gedaan over boekenkasten.
Wel stom dat Willemijn zomaar dingen van djurre wegdoet. Je hebt toch recht op je eigen spullen lijkt me
Eens
Ja dit is idd stom. Het stond haar ook niet in de weg ofzo maar achter een schot. Het enige wat je legitiem van je partner weg mag gooien zijn onderbroeken en sokken met gaten erin.
Ja en al gebruikt hij het niet meer, laat die gast lekker een doos achter een schot hebben met wat spullen erin die hij niet weg wil doen.
Haha, ik heb net gedroomd dat iemand van het forum een super goed artikel had geschreven over mamaworden EN white privilege (haha, logisch?).
Tim Hofman had er schijnbaar voor gezorgd dat dit artikel in de Viva (?!) was geplaatst, 4 pagina’s. Er werden ook forummers geciteerd, gewoon met hun forumnaam.
En Tim Hofman belde mij, omdat ik er op het forum nog niks over gezegd had, met de vraag of ik het wel al gelezen had!? Hij was een beetje pissig, want het was al bijna een week uit en hij had van mij wel een reactie verwacht. Toen ik zei dat ik het druk had met werk en het nu aan het lezen was en erg enthousiast was, was het gelukkig goed.
Okeeee…! Tot zover mijn droomwereld.
En als het aan mij zou liggen SNOERTJES.
Mijn vriend heeft twee curverboxen vol snoertjes het huis in gebracht, achter een schot gezet en nooit iets uitgepakt. En er worden ook regelmatig snoertjes en dingen met snoertjes besteld dusssss…
maargoed ik laat ze maar gewoon staan, hij zal dat ongetwijfeld ook denken bij elke geurkaars of doucheproduct dat ik het huis in sleep
Kon ‘m toch al sluiten zag ik! Mooi
Vraag me af hoe klein het huis was als hij iets van haar had weggeooid…
Wij lezen zelf ook digitaal en hoe vaak mensen dan vragen of we wel iets lezen omdat er amper boeken in huis zijn
Maar heeft ze het ook écht weggegooid of was het een opmerking?
Volgens mij zei Willemijn dat ze het nu nog achter dat schot ging zetten. En als hij over een jaar niets gebruikt/gepakt heeft uit die doos dán doet ze het weg.
Ik vind het zo omslachtig, je kunt toch ook gewoon vrágen aan je partner of hij die doos wil uitzoeken 🤷