De zucht was voor het feit dat ik scheiden gebruik voor het uitgaan van een lange relatie XD en alsof mijn bericht daarom kant noch wal zou raken
.
Ja ik dacht laat ik het niet onnodig moeilijk maken. Want hangt ook weer af van wat men in een samenlevingscontract hebben staan (stel zij heeft alle kosten koper betaald kun je dat ook verrekenen) en ze zullen een annuiteiten of lineaire hypotheek hebben dus wel al iets hebben afbetaald (maar fractie maar) dus kan er nog wel heel veel dingen bijhalen maar dat maakt het er niet makkelijker begrijpbaar op. Het is iig 100% anders dan wanneer je alleen een huis koopt omdat het overname is en regels anders zijn en minder inkomen (soms aanzienlijk) volstaat. Omdat mensen opmerkingen maakten over maandinkomen en spon met dâr kind wilde ik daar wel iets op zeggen XD

om over âzware metalen als aluminiumâ nog maar te zwijgen (ja die zitten er soms in, maar een fractie van wat wij dagelijks al via onze voeding ed binnenkrijgen, dus stop dan ook maar met eten?). Echt, ik kan dit niet aan. Gelukkig ook een aantal mensen die heel goed onderbouwd reageren, maar doei Lisa met je ânu ik weet wat er allemaal achter de schermen gebeurtâ.