Mommybloggerstopic #4

Ik had even gemist dat dit een droom was en was helemaal in shock :joy:

18 likes

Ik krijg echt overal etterende rode bulten van vrouwen die hun partner als hun kind behandelen.

26 likes

Hij klinkt ook echt meeega geĂŻrriteerd. Met haar 38 kussens. :triumph:

3 likes

Echt he, ik denk nooit zo veel na over mijn eigen relatie, maar toen ik dit net zag dacht ik: god wat gaan wij prettig en respectvol met elkaar om. :partying_face:

14 likes

Een nieuw Delia dieptepunt wat mij betreft. Het presteren van je kind uitbuiten met een spon. Whyyyy? :disappointed_relieved::sob:

56 likes

Wat nasty zeg, niks vermelden over samenwerking ofzo maar de swipeup is een affiliatelink.

Jeetje. Ik volg haar niet maar elke keer als ze hier ter sprake komt denk ik wtf

3 likes

Ik vind dit echt schadelijk van het bedrijf en de influencer

Dat je gebruikt maakt van de kinderen van influencer om reclame te hebben voor je programma en dat je als influencer je kind aanbiedt om gebruikt te worden als reclame. Het gaat om de voortgang van je kind en iets persoonlijks, iets wat de ouders en de school aangaat. Waarom zou je ervoor kiezen om dat openbaar te gooien. En mag het alleen omdat hij wel naar groep 3 mag? Wat als het niet lukte en beter was voor allerlei redenen wat de leraren aangeven? Dan was het nooit online gezet? Walgelijk.

24 likes

En een wijd uitstaande tandenborstel. Als ik dat bij mijn partner niet doe poetst ie er nog honderd jaar mee.

3 likes

Ok random en super onzinnig maar ik heb zo’n schijnt hekel aan als mensen zeggen “wij als ouders”. Alsof je een beslissing voor je kind neemt als “wij als buren”.

12 likes

Wij als nietszeggende levende wezens zonder gĂȘne.

7 likes

Omg deze meid alles voor geld

1 like

Kan ze weer een mooie taart kopen voor de verjaardag van haar zoon

3 likes

Djurre mag zijn boek wel in mijn kast zetten.

72 likes

Als ze niet te laat is.

3 likes

Ik zou echt pislink zijn als iemand mijn boeken weggooide. En ik zou me al helemaal doodschamen als ik een paar boeken per se weg moet gooien maar wel dozen vol kĂșssens op ging bergen. Kussens ook echt, dat zijn niks dan grote vet veel ruimte innemende happen lĂșcht.

28 likes

Ok, WHATS’UP met (mommy) influencers die continue hun vriendschappen in de stories delen.
Kijk, ik heb vanavond wijntjes gedronken met
 Kijk ik heb dit kadootje gegeven aan
 Kijk dit zijn echt de allerleukste stoerste mooie vriendinnen. Kijk, mijn super goeie beste vriendin staat in de Vogue, ik ben helemaal trots! KIJK DAN!!

Wat is dat, die behoefte om dit soort dingen te delen? Puur voor wat nieuwe stories? Om elkaars volgers omhoog te krikken? Omdat je graag wilt laten zien dat je semi-bekende vrienden hebt? Omdat je die vrienden graag liefde en aandacht gunt, online, van mensen die jij niet kent, en zij ook niet?

Of is er een hele leuke lieve reden die niets met je eigen ego of het runnen van je IG account te maken heeft?

Ik klink vast zuur, maar ik snap dit dus oprecht niet.

7 likes

Ik stuur mijn vrienden ook liever gewoon persoonlijk een berichtje, of ik bel ze, maar ja mijn leven draait ook niet om likes en de daarvan afhankelijke spondeals. Laten zien hoe populair je bent/hoeveel vrienden je hebt is vast goed voor engagement en daarmee je volgeraantal en daarmee je prijs voor spon.

1 like

O wow Kim van Alboe en Roy zijn uit elkaar

Kim Jacobs gaat uit elkaar met haar vriend
 Wat heftig tijdens een zwangerschap, pff.