Jeetje dat is heftig
Word zo boos van mensen die dan blijkbaar gaan reageren op haar insta met ‘ja dat zag ik al aankomen, je zag m steeds minder in beeld!’ WAAROM??? Bij wie dan ook, gewoon niet doen.
Wow, schrik me rot. Zat net toevallig die vlog te kijken van haar. Gatver wat naar zeg.
Ja dat had ik ook even, maar wel het eerste waar je in schiet als je zwanger bent denk ik
Oh brrrr zo’n triestig nieuws. Zeker met zo’n jong dochtertje en een tweede baby op komst.
Hahah jezus wat denk je dan, dat zij het zelf niet aan had zien komen? Dat dit niet al langer speelde en hij daarom misschien al niet meer zo vaak in beeld was? Pfff ik zou echt niet om kunnen gaan met dit soort reacties
Ja daar heb je helemaal gelijk in! Gek dat je dat (ik ook in real life) dan nog zo weinig meekrijgt van t vader perspectief.
Ja die ‘single mom’ quote hoefde niet meteen. Maar wellicht haalt ze er op bepaalde manier steun uit. Rot zeg.
Maar het ging toch een tijdje geleden ook niet goed daar? Dat had ze gedeeld en toen had ik ook al het idee dat het met de relatie te maken had. Wel echt heel sneu voor hen beide en de kindjes. Dat je dan ook nog een soort van verplicht bent om het te delen met de rest van de wereld met alle reacties van dien.
Vind het zo sneu, zo in de zwangerschap. Voor haarzelf maar ook zeker voor Mila en de baby. Verschrikkelijk
Ik voel me nu wel echt geinfluenced om uit elkaar te gaan met mijn vriend. Iemand anders daar ook last van?
Net bezig de koffers van zolder te halen.
Wow wie denkt deze vrouw wel niet te zijn. En alsof ze dat kan opmaken uit vlogs & ig en nu ineens alles over de relatie weet.
een echte jongenstaart?
want alleen jongens houden van pokemon?
wat is dit nou weer voor achterlijks, hoe erg wil ze het maken zeg
En het is een EcHte JOngEnsTaArT!!!
Oei dat geel en rood van de taart springt er wel heel erg uit in dat bruine huis. Dat dat mag joh! Alleen dat is al een feestje voor die jongens waard
Jaloers op de taart en boos om die vrouw elke keer weer
4 lagen. Jemig mijn bruidstaart was zelfs kleiner.
Zou de vulling mokka(kleurig) zijn?
Jezus, hoeveel mensen komen er op dat feestje? 6000?