“Het feestje kan beginnen” nu wel
Quote van Kim is uit haar post gehaald.
Ik verwacht trouwens een reactie van Sereen in 1 2 3 waarin ze de situatie op zichzelf betrekt.
Jongens houden van beige, duh
joee ik ga zometeen naar een kinderverjaardag met een cijfer slagroomtaart!
Zo sneu in haar vlog zie je ook dat ze vorige week de cadeautjes al ingepakt in de woonkamer had liggen en dat zoontje wilt het openen want hij is dus jarig, mag het van Delia pas vandaag
Nee joh, wat sneu voor dat jochie. Maak er dan op zijn echte verjaardag alsnog een speciale dag van, door hem minstens gewoon die cadeautjes te laten uitpakken? Alleen omdat mama zo graag een vieze overdreven taart wil voor het bezoek?
En dan wel de pink preset filter gebruiken
Wat? Is dit echt?! Kind mag niet eens de cadeautjes uitpakken op zn eigen verjaardag?
Wat is nou belangrijker? Je kind en zijn verjaardag of je Instagramfeed? Haal gewoon een random taart bij de bakker of supermarkt en vier zijn verjaardag. Maar stel zijn verjaardag niet uit omdat je te laat bent met het regelen van een Instaperfect taart.
Wat ontzettend sneu dat Kim en haar vriend uit elkaar zijn. Sowieso heel verdrietig als je samen een kind hebt, maar vanwege haar zwangerschap lijkt het me extra zwaar.
Dit soort schijtberichten starten altijd met ‘Lieve …’ Is dat toeval?
Ik voel mij standaard in de zeik gezet als iemand mij aanspreekt met ‘Lieve’ Want… weet eigenlijk niet waarom.
Maar de taart is niet beige maar beetje roze/paars.
And way over the top voor 6 volwassenen die uitgenodigd mogen worden.
Echt wat bezielt mensen dit te posten. Ik kan de comment niet meer vinden dus hij zal wel weg zijn, maar had toch even de neiging daarop te reageren.
Wat kut voor hun, lijkt me niet dat je zo’n keuze lichtzinnig maakt en al helemaal niet tijdens een zwangerschap.
Omg dat arme kind van Dehlia heeft echt vandaag moeten wachten met het uitpakken van zn cadeaus. Ze heeft dus echt serieus serieus ALLES een week uitgesteld omdat ze de taart niet had geregeld. Niet alleen het bezoek maar ook de cadeaus waar hij een week tegenaan moet kijken.
Kan ze meteen een nieuwe coaching/cursus opzetten: ‘hoe single moeder zijn als meisjesmama?’
edit: nevermind
Oh meisjesmama is zo’n jeukwoord bah
Wat is dat toch met die mannen die constant door hun vriendin heen willen praten? Krek en die Wouter van Elise doet het ook constant.
Ja dat is de shit sandwich: je zegt iets liefs, dan iets kuts en dan sluit je weer af met iets kuts.
Maarre dames, het kind mag wel blauwe ballonnen en paarse slingers he.