Tsja je weet het niet hè
Vind het niet echt netjes om daarover te speculeren. Je weet het pas als het je zelf overkomt denk ik.
Tsjah als je als moeder maar genoeg op je kind van 6 inpraat hoe verschrikkelijk het is dat er een supermarkttaart is ipv een 4 laagse taart die mening bruidstaart doet verbleken, je broertje voor zijn 1e verjaardag een taart met vuurwerk erop heeft en dat geen taart echt niet kan… zal hij uiteindelijk best hebben gezegd oke laten we het dan uitstellen. Maar of dat nou allemaal zo belangrijk is? Wat vermoeiend als alles zo perfect moet zijn, zelfs een verjaardagsfeestje van een kind. Wat leer je ze dan
Hahah jaaa kijk maar op haar vlog bij minuut 21 ongeveer.
Dit vind ik ook weer zo’n interessante kwestie voor als de kids van mommyvloggers later volwassen zijn. Zo triest weer eigenlijk…
Wij vierden onze verjaardag ook wel eens later omdat het dan in t weekend beter uit kwam. Maar sws kregen we op de dag zelf dan wel een cadeau en was er ook taart… Dit is toch niet normaal? Hoe kan je denken dat EEN KIND dit leuk vindt? En zeker nog zo jong. Elk kind kijkt toch uit naar z’n eigen verjaardag?
@Ishq Echt bizar
En laten we vooral niet vergeten te benadrukken dat dit alles zo is gegaan omdat ZIJ vergeten is een taart te kopen. Man echt zo achterlijk.
Precies en dan wist je van te voren zondag vieren we het en komt er bezoek. En niet zondag vieren we het, maar ojee mama is een over-the-toptaart vergeten dus we stellen het een week uit en ik mag dan pas alles uitpakken.
Een kind wil een cadeautje en hema slagroomtaart op z’n verjaardag en zal nooit beredeneren goh laat ik m’n feestje uitstellen wat de drie laagse pokemontaart is er nog niet, wie houd je nu voor de gek
In mijn kinderherinnering was taart gewoon taart. Maar sommige kindjes hadden een berentaart (!!!)(gewoon cake in die vorm lol), volgeplempt met slagroom en die had dan bijv een broek van zure matten. Dát was de bom. En vast niet heel instawaardig hahaha.
Ik kan me van de afgelopen 35 jaar aan verjaardagen geen enkele taart herinerren .
Niet van mezelf en niet van anderen. Niets.
Ik denk ook dat dit een gevalletje mislukte spon deal is.
Op mijn kinderfeestjes was “cake versieren” vaak ook onderdeel van de activiteiten haha. En wij hadden inderdaad een berencakevorm
Dit doe ik nog steeds het liefst. 33 en ik sta rustig tussen alle kids mijn cakeje te versieren op verjaardagen.
Jaa mijn oma maakte altijd kruidkoek in de berenvorm. Want dan was het een bruine beer
Gewoon alles weggooien
Toch vind ik Pokemontaart wel tof. Niet beige.
Slagroomtaart van de HEMA is prima joh.
Moest er ook aan denken ja…
Overigens kan ik mij als 30+ vrouw best voorstellen dat je kinderwens een tikkeltje groter is dan je partnerwens en dat het dan praktisch is je tweede kindje met dezelfde babydaddy te krijgen.
OMg ik vind dit echt creepy
Dit is wel echt next level…