Lijkt wel een pop
OMG!!! creeperdecreepville.
En zo sneu!
Ps: alle verschillende invalshoeken (en herhalingen daarvan in andere bewoordingen) van de taart zijn nu toch hopelijk wel voorbijgekomen toch? Ik wil de hele tijd taart nu
Dat is inderdaad de truc bij dit soort (en eigenlijk alle “onnatuurlijk” geposeerde babyfoto’s). Het liefste in de eerste twee weken want dan slapen ze nog veel en met name na de voedingen. Ideaal ik vond dit soort foto’s altijd best grappig (nooit gemaakt overigens), tot ik zelf een kind kreeg. Het meest geposeerde dat ik haar heb gefotografeerd is slapend op ons bed op een mooi kleedje of de maandelijkse foto op haar stoel
Doet me denken aan die Anne Geddes foto’s of child pageants.
Is toch helemaal niet goed voor dat nekje hoe die baby van 2 weken slapen in die houding gezet wordt. Vind dit echt heel zielig.
En dan is ie ook nog paars. Dat zou volgens haar standaarden dan toch geen jongenskleur zijn?
Hahaha sorry ik moet hier gewoon om lachen. Dit is toch echt hilarisch op een enge manier. ‘Long shift’ ??
Haha ik kan me 1 of 2 taarten herinneren!
Mijn moeder vond bakken echt super leuk, en toen was dat nog “best bijzonder” want je kon die shit niet Google’n…
Ik heb een keer zo’n Barbie taart gehad En een mega Harry Potter boek
.
Maar ze heeft 12 super creatieve taarten voor mij gemaakt en ook 12 voor m’n broertje en ik herinner me er dus 2
Bah dat is echt ziek en heel creepy ook.
Delia had wel het bakboek van Wil en Tien kunnen kopen en zelf aan de slag kunnen gaan.
Maar was de relatie slecht ?
Hier bijvoorbeeld dacht ik dat onze relatie echt goed zat. 10 jaar samen en ik was zwanger.
Ging die er vandoor met een ander.
Liefde maakt blind. En soms besef je pas in een andere relatie dat het toch soms misschien niet zo goed ging.
Amai lijkt me heel erg moeilijk om zoiets te moeten meemaken. Veel respect voor jou.
Daar moest ik ook aan denken. Maar wel Geddes on steroids
Veel van dit soort foto’s zijn wel Photoshop. Bv ook zon foto dat een pasgeboren baby met het hoofdje op de handen steunend ligt, dat kan idd nog niet. Dan maak je 2 foto’s: op de ene wordt het hoofdje onder de kind odnersteund en op de andere aan de bovenkant en die voeg je dan samen in Photoshop. Weinig natuurlijks aan dus
Edit zo dus:
En dan dus een foto waar alles waar nu de vingers zitten goed opstaat, dan kun je dat relatief makkelijk Photoshoppen.
Je ziet trouwens op dat filmpje met dat wijnglas ook dat er iemand heel dichtbij zit met een hand voor als het kindje omvalt… alles voor het perfecte beeld hoor. Maar sowieso aan sommige van die foto’s is meer gephotoshopt dan die vd gemiddelde influencers, ook qua huidbewerking etc
Gevalletje nmsvpe . Mensen betalen hier (zeker in Amerika) grof geld voor. Maarja als in het merendeel van je foto’s een hoop photoshop zit om handen etc weg te werken, ben je er ook wel heel wat tijd aan kwijt nog natuurlijk. Wat dat betreft zou ik dat wel aan moeten bieden haha. Maar is gewoon echt niet mijn ding, dus doe ik ook niet.
Samenvatting
Toevallig had ik laatst een newbornshoot die hun vd ouders hadden gekregen, dus kon met hun van te voren niet overleggen wat ze wilden maar bij de ouders aangegeven dat ik niet dat hele geposeerde doe, en toen werd er toch door de ouders nog even tussendoor gefietst of ik niet dan iig een paar foto’s kon maken vd baby (van 2 weken) in een overall en met sleutels want hij is monteur. Hoefde dan verder niet heel geposeerd, dus ik heb gezegd dat ik het na de geboorte met de ouders zou bespreken en die wilden dat absoluut niet. Hadden mij juist bij hun ouders getipt vanwege dat mijn stijl ze aanspreekt. En was maar goed ook, de baby wilde alleen met papa of mama op de foto of foto’s vd baby alleen met papa en mama net buiten beeld heel dichtbij. Zelfs een knuffeltje erbij leggen wilde de baby niet, dan zettie die het op een huilen en die baby had toch echt net gegeten (en halverwege de shoot zelfs nog een keer). Zijn net mensen he die baby’s
Ze zal dan wel goed boeren.
Echt zo’n ver van mijn bed show. In je eentje zo’n huis kunnen kopen…
Regels voor de overname van hypotheek liggen wel héél anders bij echtscheiding. Dus met hetzelfde loon koop je van 0 tot 100 niet datzelfde huis, maar lukt het met scheiden en in de woning blijven mogelijk wel. Totaal andere toetsing. Fijn iig voor haar, deze periode zal allicht kut genoeg voor d’r zijn
Zijn ze getrouwd? Ik dacht Ilonka alleen, die is gescheiden.