Mommybloggerstopic #4

En Bill Gates zit er toch ook achter?

Echt slim inderdaad, want Nederlanders houuuuden van gratis dingen, zo krijg je iedereen wel aan die chip!

11 likes

En dan zijn er nog steeds antivaxmoms die “ze doen het alleen maar voor het geld” noemen als ~argument~ tegen vaccinaties

13 likes

Ja, terwijl de meeste grote farmaceuten liever geen vaccinaties ontwikkelen omdat het financieel inderdaad geen bal oplevert.

2 likes

:thinking:

21 likes

Al dat heen en weer gesmijt met al dan niet wetenschappelijk onderzoek heeft weinig zin. Over en weer wordt er bij voorbaat al geen waarde gehecht aan de onderzoeken waar de ander mee komt.

De enige 2 vragen die je antivaxxers nog kan stellen:

1. ontken je dat 1 in de zoveel kinderen overlijd aan deze ziektes? Ja of nee*.

2. hoeveel dode kinderen is jouw keuzevrijheid je dan waard? Gewoon een getal laten noemen.

*met mensen die dit ook nog gaan ontkennen hoeven we niet meer in gesprek. Die zitten zo diep in hun greppel, lekker laten zitten.

26 likes

Tuurlijk meid.

1 like

O wat zonde! Je kunt goed zien dat er iets aan haar lippen gedaan is, maar heb nooit een ‘before’ gezien. Haar normale lippen vind ik al super mooi en begrijp de keuze voor gesleutel daaraan echt niet. Zo zonde

IMG-20200909-WA0010|246x500

58 likes

Hahahahahahaha

3 likes

Zeker weten dat het niet stiekem naar het : help Annic de winter door want krijg geen geld meer binnen door bulshit bloedtesten te verkopen gaat? :shushing_face::see_no_evil:

3 likes

hahahahaha dit is echt zo grappig

1 like

Haha ja ik heb geen idee hoe je dat upload stond in de winkel dus dacht probeer t ff snel

2 likes

Hahahaahah een like was niet genoeg :joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Heeft geen zin als iedereen hier met anekdotes blijft strooien om consensus te bereiken over vaccinaties. Het is net het punt dat anekdotisch bewijs, geen bewijs is, niet voor en niet tegen.

5 likes

Maar ik heb hier nog geen enkele antivaxxer gelezen? Wat bedoel je precies?

Haha ik heb ook zo een schoonmoeder, die heeft me zelfs aangeraden om voor mijn onvruchtbaarheid naar een dame te gaan die alle negatieve energie uit je lichaam haalt na een paar afspraken (en met vrije gift want ze doet dat niet voor het geld maar om haar gave te delen!!!), dan zou daarna alles wel goedkomen. De dame in kwestie had zichzelf zo genezen van kanker.

En toen kreeg schoonmoeder borstkanker in een heel vroeg stadium… ik heb niets meer gehoord over die dame met haar gave hoor, opeens kon enkel het ziekenhuis haar helpen :+1:

6 likes

Vind het toch wel een beetje gek dat Manon met een baby van een paar maanden naar het buitenland/Disneyland gaat, al helemaal in deze coronatijd.

9 likes

En waar gaat al die negatieve energie dan heen hè vraag ik me ook af… lijkt me ook een kwalijke zaak als dat in de lucht terecht komt

13 likes

Ik word soms zo moe van Romy “oermoeder” Boomsma. De baby slaapt bij hun op de kamer en dit benadrukt ze bijna in elke post… “de babykamer… Ze slaapt er nog lang niet maar het begint vorm te krijgen” “tip, als je een baby krijgt hoeft de babykamer echt nog niet af te zijn”

Nou, als je zo’n snurkende baby als ik heb hebt, ben je blij als je haar in haar eigen (afgemaakte) kamertje kunt zetten hoor.

23 likes