Mommybloggerstopic #4

Traffic heeft ze er zeker mee gegenereerd. Gemiddeld enkele tientallen reacties op foto’s, foto’s waar ze haar lichaam toont 300-400 reacties en nu al binnen een paar uur dat aantal,

Oke, het is tijd dat ik ga slapen ipv me opvreten om dit soort mensen :joy:

Hahaha ja hier hetzelfde. Lig lekker te hyperventileren in m’n bed van de verontwaardiging. Tijd om te slapen :v:t2:

Ik ben vooral van mn apropos omdat er blijkbaar iemand is die haar kind Lala heeft genoemd? The fuck :woman_facepalming:

13 likes

Lala Lovie zelfs (gevalletje nmsvpe)

2 likes

Neeeee meid wat erg

1 like

Echt die reacties onder die post, i can’t. Al die bestrijdingsmiddelen op ons eten, wat moet er dan wel niet in die vaccinaties zitten. Ik zie het verband niet maar oke.

Of: luister naar je intuïtie, intuïtie van een moeder is altijd goed! Tuurlijk, intuïtie haalt jaren wetenschappelijk onderzoek even onderuit.

Overigens heeft zij zelf haar lippen lekker laten botoxen, heeft ze daar wel onderzoek naar gedaan voordat ze dit in haar lipjes liet spuiten?

18 likes

Ik weet niet waarom ik de comments heb gelezen maar ik vind het zo grappig dat iemand zegt ‘doe zelf onderzoek. WHO geeft aan dat er gemuteerde poliovarianten zijn vanwege vaccinaties. Dat komt heel vaak voor!!!’

Dus ik Googlen. Ja het is waar dat er een gemuteerde variant van polio kan worden uitgescheiden door mensen die de vaccinatie hebben gehad, maar de enige manier waarop deze kan muteren en andere mensen kan besmetten is als de vaccinatiegraad te laag is. Daarnaast (en daardoor) komt het zelden voor.

Bedankt voor de tip, nu heb ik weer wat extra kennis om anti-vaxxers te onderleggen.

Wat ik ook frappant vind is dat deze mensen nooit met bronnen komen. Want ‘het is belangrijk dat je je eigen onderzoek doet’. Lol. Nee daar heb ik mensen voor die daar jarenlang mee bezig zijn, sorry.

30 likes

Haar zus reageert gelukkig onder één van de verstandige comments dat ze daar naar moet luisteren, dus ik hoop dat Lisa daar gevoelig voor is. Maar al haar volgers die niet alles uitklappen (zou ik anders ook niet doen) en alleen die trash lezen, echt niet oké.

9 likes

:sob::sob::sob::sob:

4 likes

Een tijd terug ging er toch ook de mazelen rond in de Biblebelt? Een paar kinderen gingen dood…
Was toen best veel in het nieuws, maar blijkbaar snappen antivaxxers dat niet?

Inderdaad jammer dat dat soort mensen al kinderen hebben. En blijkbaar hebben ze niet het beste voor ze over. Niet huilen als je kind in een roestige spijker trapt oid en jij de tetanusvaccinatie weigert.

2 likes

I just lost words. Sommige argumenten - weet niet of je het argumenten kunt noemen - waar anti-vaxxers mee komen zijn ronduit onbegrijpelijk. Ik wist dat er een anti vaccinatie maffia bestond maar volgens mij zijn ze allemaal naar die post gestuurd om even lekker onrust te stoken.

2 likes

Maar er zijn 2 groepen anti vaxxers: gelovigen en “critici”.

Gelovigen vaccineren niet omdat ze hun gezondheid in de handen van God leggen. Dus hij bepaalt of iemand ziek wordt en daar mag je niet aan tornen dmv vaccineren.
En dan heb je nog een groep die denkt dat er zware metalen, chips, weet ik wat in vaccinaties zitten.

En ik vind het zooo stom dat de keuze van individuele personen de gezondheid van een grote groep mensen bepaald. Dus wanneer iemand roept “is mijn mening, moet ik zelf weten”, is dat gewoon niet waar.

8 likes

De vraag van de dag in de vlog van KC ; hoe doen we het financieel nu sjenkert ontslag heeft genomen?

Nou, door je kinderen te exploiteren op het internet, ze in te zetten als levende reclamezuilen en bullshit trainingen te verkopen.

Wat een doos!

48 likes

Bizar hoe ze van kinderen niet met het gezicht in beeld brengen om hun privacy (enigszins dan) te waarborgen naar dít zijn gegaan.

14 likes

Ik vind het ook enorm pijnlijk om te zien hoe veel mensen tegenwoordig anti vaccinaties zijn en zich gek laten maken door alle facebookwetenschappers. Ik zit op facebook ook in zo’n groep voor mensen die in dezelfde maand en jaar als ik een baby hebben gehad. Daar kwam het onderwerp ook ter sprake, en werkelijk waar meer dan de helft van de mensen die daar reageerden vaccineren hun kinderen niet??? Ik kan daar zo walgelijk boos van worden, dus heb op die mensen gereageerd en dan krijg je als reactie: ‘Ik geloof in het eigen lichaam en dat het eigen lichaam antistoffen kan maken als dat nodig is. Daarnaast krijgt mijn baby borstvoeding en ik vind dat mijn borstvoeding voldoende bescherming is.’ En ze hebben ook allemaal onderzoek gedaan natuurlijk. Als je dan vraagt naar dat onderzoek en of het wetenschappelijke onderbouwde onderzoeken zijn, dan ‘hebben ze geen behoefte om daar op in te gaan’.
Kan me om weinig dingen echt boos maken… maar dit…

11 likes

Precies dit! Soortgelijke discussie rondom borstvoeding. De ik-wil-het-beste-voor-m’n-kind-dus-ik-geef-borstvoeding maffia, die diskwalificeren iedereen die om welke reden dan ook geen borstvoeding geeft, die groep is ook al zo hardnekkig in reageren. Maar toch een groot verschil, wel of geen borstvoeding geven brengt een ander kind niet in gevaar, NIET VACCINEREN daarentegen wel. Get your facts straight, en dan niet een anti-RIVM blog maar gewoon onderbouwde, wetenschappelijke artikelen via Google Scholar etc. Ik wacht op de dag dat anti-vaxxers met goed onderbouwde artikelen komen, dan kunnen we verder praten…

4 likes

Ik kan hier ook enorm boos om worden !
Net zo als dat er mensen zijn die de hielprik niet uitvoeren(zonder de hielprik was mijn zoontje gehandicapt geweest ivm de stofwisselingsziekte pku. Nu krijgt hij medicijnen en is er niks aan de hand).

13 likes

Nou en wat ik me bij anti-vaxxers heel erg afvraag altijd, is: ga je dan wel chemo doen als je kanker krijgt? Want dat is ook niet gemaakt van fijngehakte madeliefjes en lavendelolie. En andere medicijnen? Ga maar es kijken wat daar voor zogenaamde ‘troep’ in zit, en daar heb je nog alleen jezelf mee en niet de rest van de populatie…

41 likes

Botox in lippen is niet echt waarschijnlijk. Als ze haar lippen groter heeft laten maken, denk ik dat het een filler is.

Verder wel heeeeel raar dat al die vrouwen elkaar daar zitten op te jutten om niet ingeënt te worden. Wat denken ze wel niet joh.

3 likes

“Ja MaAr je KrIjGt AuTisMe van VaCcInERen hOor”

2 likes