Ja dat dacht ik eerst ook, maar misschien is dat gewoon haar gezicht dacht ik toen. En toen voelde het een beetje lullig dat ik dat gedacht had …
Same
Hahah “ontmoet” terwijl het gewoon een bericht is… Okay
Geen aanval op jou btw. Ik weet dat ze het ook zo in de videotitel heeft staan
Huh ja daar lijkt het wel op? Vooral als je naar z’n arm kijkt
Ik twijfel… Het licht is inderdaad raar en er lijkt schaduw te missen, maar bij Wil zie ik ook weinig schaduw.
Ja, die BBQ klopt ook niet echt? Alsof de stokjes + BBQ + J erin zijn geplakt.
Ja er zit een wit randje om zijn lijf heen. En het is G. haha, niet J.
Bij die bbq(bij het meest rechtse pootje) en Wil zie je wel schaduw. Achter G. Zou dan ook iets van schaduw moeten zijn maar dat is er niet. Dus dat is wel gek inderdaad.
Kelly Caresse is ook ineens helemaal into de orthomoleculair therapeut. Die gaat haar helpen met haar diabetes.
En papa Sjenkie word nu ook full time vlogger. Word niet goed van zulke mensen normaal werken willen ze tegenwoordig niet meer.
“Normaal werken” is een relatief begrip. Wat is “Normaal werken” volgens jou dan? Dat je s’ochtends opstaat en s’avonds thuis komt? Als ik mijn geld kon verdienen door zo minimaal mogelijk van huis te moeten zou ik het meteen doen.
Huh wat een vage foto. Willemijn zelf ziet er ook wat geplakt uit en de bbq ook. Maar waarom zou zoiets met photoshop gedaan moeten worden?
Misschien is t wel een intro naar een nieuwe spon met photoshop of een andere tool. Net als toen met Prince die prins overal creepy stond te doen.
Dat dacht ik ook al haha, dit zo in elkaar zetten van verschillende foto’s kost toch véél meer tijd en moeite dan even met zijn tweetjes daadwerkelijk met een marshmallow in je hand bij een vuurtje of barbecue te staan
Komt denk ik door de (veenlijken)filter. Lekker veel contrast. Als je goed kijkt zie je bij Willemijn ook een beetje een wit randje.
Alleen willemijn heeft een beetje schaduw onder haar voeten, kind en bbq totaal niet.
Ah ja, had nog niet naar de bbq gekeken. Hoewel het me wel veel moeite lijkt voor een foto die zonder Photoshop ook zo gemaakt is
´Normaal werken’ = niet mijn kinderen inzetten als verdienmodel om met minimale inspanning maximaal geld te verdienen