Ik heb zin om een rellerige reactie te plaatsen inde trant van: je spuit zelf fillers (aka troep) in je lippen, maar weigert je kind en de maatschappij te beschermen tegen ziektes?
Edit: ik doe het niet hoor. Maar mn vingers jeuken hiervan.
Ik heb zin om een rellerige reactie te plaatsen inde trant van: je spuit zelf fillers (aka troep) in je lippen, maar weigert je kind en de maatschappij te beschermen tegen ziektes?
Edit: ik doe het niet hoor. Maar mn vingers jeuken hiervan.
Ik word gewoon bijna agressief van dat idee van “je moet niet alles zomaar aannemen zonder zelf onderzoek te doen!!1!”
Ja onderzoek doen is inderdaad heel erg belangrijk daarom wordt er dus ook heel erg veel onderzoek gedaan maar trut jij hebt geen verstánd van onderzoek dus daarom wordt dat onderzoek door WETENSCHAPPERS gedaan en niet door jou
Fillers zijn ook geen troep? Hoezo zou dat troep zijn. Dat is ook allemaal onderzocht en veilig bevonden.
Of bedoel je dat het in haar ogen “troep” is?
Door te doen alsof artsen/onderzoekers allemaal huichelaars zijn en alles wat je kan inspuiten van medicijnen tot fillers tot vaccins maar troep te noemen wordt het probleem alleen maar erger.
Ik denk dat ze bedoelt dat het scheef is dat die Lisa vaccinaties troep noemt, maar de fillers die ze in haar lippen laat spuiten zijn dat blijkbaar niet. Lekker scheef
Ja precies dat bedoel ik. Ik had ‘troep’ misschien tussen aanhalingstekens moeten zetten. Ik blijf het raar vinden dat je je kind geen, in haar ogen onnodige dingen in het lijf wilt stoppen en dat je zelf wel fillers neemt. Beetje krom.
Volgens mij heeft ze een aantal jaar terug fillers gedaan maar erna niks meer.
Ik ga mezelf altijd helemaal opvreten tijdens zo’n soort discussie met een anti.Laatst kreeg een oudere vriendin een oproep voor haar zoon om hem te laten vaccineren tegen meningokokken.Echt onzin volgens haar want in haar thuisland doen ze dat ook niet,”en daar hebben ze ook niet allemaal van die gekke dingen als dat de kinderen hier allemaal hebben zoals AD(H)D en Asperger enzo!!”.Ja leuk meid maar misschien komt het omdat de zorg in je thuisland niet bepaald vergevorderd is als hier het geval is?
Mijn moeder heeft zelf als baby de bacterie gekregen en daardoor heeft ze hersenvliesontsteking gehad,en daar zal ze de nu rest van haar leven gevolgen van hebben.
Ik was echt heel blij dat de rest van de groep het 100% eens was met mij en er flink tegenin ging.
Worden vaccinaties (voor baby’s/kinderen) eigenlijk vergoed of moet je dat zelf betalen (en hoe duur is dat dan)?
Dan ben ik het met je eens!
Sjenkert
En Bill Gates zit er toch ook achter?
Echt slim inderdaad, want Nederlanders houuuuden van gratis dingen, zo krijg je iedereen wel aan die chip!
En dan zijn er nog steeds antivaxmoms die “ze doen het alleen maar voor het geld” noemen als ~argument~ tegen vaccinaties
Ja, terwijl de meeste grote farmaceuten liever geen vaccinaties ontwikkelen omdat het financieel inderdaad geen bal oplevert.
Al dat heen en weer gesmijt met al dan niet wetenschappelijk onderzoek heeft weinig zin. Over en weer wordt er bij voorbaat al geen waarde gehecht aan de onderzoeken waar de ander mee komt.
De enige 2 vragen die je antivaxxers nog kan stellen:
ontken je dat 1 in de zoveel kinderen overlijd aan deze ziektes? Ja of nee*.
hoeveel dode kinderen is jouw keuzevrijheid je dan waard? Gewoon een getal laten noemen.
*met mensen die dit ook nog gaan ontkennen hoeven we niet meer in gesprek. Die zitten zo diep in hun greppel, lekker laten zitten.
Tuurlijk meid.
O wat zonde! Je kunt goed zien dat er iets aan haar lippen gedaan is, maar heb nooit een ‘before’ gezien. Haar normale lippen vind ik al super mooi en begrijp de keuze voor gesleutel daaraan echt niet. Zo zonde
Hahahahahahaha