Mommybloggerstopic #4

Zeker weten dat het niet stiekem naar het : help Annic de winter door want krijg geen geld meer binnen door bulshit bloedtesten te verkopen gaat? :shushing_face::see_no_evil:

3 likes

hahahahaha dit is echt zo grappig

1 like

hahah ja ik dacht echt: okĂ© op goed vertrouwen in m’n sisterhood van het forum dat ik op deze dodgy downloadlink ga klikken :joy:

41 likes

Haha ja ik heb geen idee hoe je dat upload stond in de winkel dus dacht probeer t ff snel

2 likes

Hahahaahah een like was niet genoeg :joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Heeft geen zin als iedereen hier met anekdotes blijft strooien om consensus te bereiken over vaccinaties. Het is net het punt dat anekdotisch bewijs, geen bewijs is, niet voor en niet tegen.

5 likes

Maar ik heb hier nog geen enkele antivaxxer gelezen? Wat bedoel je precies?

Haha ik heb ook zo een schoonmoeder, die heeft me zelfs aangeraden om voor mijn onvruchtbaarheid naar een dame te gaan die alle negatieve energie uit je lichaam haalt na een paar afspraken (en met vrije gift want ze doet dat niet voor het geld maar om haar gave te delen!!!), dan zou daarna alles wel goedkomen. De dame in kwestie had zichzelf zo genezen van kanker.

En toen kreeg schoonmoeder borstkanker in een heel vroeg stadium
 ik heb niets meer gehoord over die dame met haar gave hoor, opeens kon enkel het ziekenhuis haar helpen :+1:

6 likes

Vind het toch wel een beetje gek dat Manon met een baby van een paar maanden naar het buitenland/Disneyland gaat, al helemaal in deze coronatijd.

9 likes

En waar gaat al die negatieve energie dan heen hù vraag ik me ook af
 lijkt me ook een kwalijke zaak als dat in de lucht terecht komt

13 likes

Ik word soms zo moe van Romy “oermoeder” Boomsma. De baby slaapt bij hun op de kamer en dit benadrukt ze bijna in elke post
 “de babykamer
 Ze slaapt er nog lang niet maar het begint vorm te krijgen” “tip, als je een baby krijgt hoeft de babykamer echt nog niet af te zijn”

Nou, als je zo’n snurkende baby als ik heb hebt, ben je blij als je haar in haar eigen (afgemaakte) kamertje kunt zetten hoor.

23 likes

Wij hebben dit letterlijk 3 nachten volgehouden. Zoooo blij dat ze naar hun eigen kamertje gingen.

3 likes

Wat vreselijk!!!

Haha same, snel naar z’n eigen kamer gebonjourd. Ik vraag me weleens af of ik een extreem luidruchtige baby heb, hoe kunnen mensen maandenlang met hun kind naast hun slapen zonder wakker te worden van alle geluiden?

Wow bij 3 nachten kan ik mij dan weer echt helemaal niks voorstellen. Wat zei de kraamzorg? :sweat_smile:

Bijna twee jaar, bij ons in bed zelfs. En ja, ik word regelmatig wakker, maar I LOVE IT. Ga echt huilen als hij ooit naar z’n eigen kamer wil, haha.

10 likes

Moet de kraamzorg daar iets van vinden dan?

geneuzel over eigen kinderen

mijn kinderen hebben vanaf dag 1 dat we uit het ziekenhuis kwamen (kind 1 na ruim een maand en kind 2 na 2.5 week) gelijk in hun eigen bedje op hun eigen kamer geslapen. Geloof niet dat dat heel uitzonderlijk is hoor.

9 likes

Wat @Shenanigans noemt is alleen geen anekdotisch bewijs :thinking: (ik ga er even vanuit dat je oa daar op doelde met je post?)

Er is namelijk met grootschalig onderzoek al bewezen dat vaccineren werkt, en dat niet vaccineren gevaarlijk is. Dat nog een keer benadrukken met een persoonlijk voorbeeld is dus geen anekdotisch bewijs, maar gewoon een voorbeeld. En zolang Google moeders nog steeds geloven dat vaccinaties slecht voor je zijn (op basis van bullshit en, inderdaad, anekdotische bewijzen) mogen die voorbeelden best nog een keer aangehaald blijven worden. Ik hoop dat het antivaxxers die dit voorbeeld lezen, op andere gedachten brengt :woman_shrugging:t2:

8 likes

Sarah zei het nog zo. Ik gebruik mijn kind niet zichtbaar in campagnes.

40 likes

Ja halloo dit is toch ook niet zichtbaar? Wilde ik antwoorden voordat ik doorhad dat jij gevlekt had en niet zij

10 likes