Mommybloggerstopic #4

Ik weet niet of het hier past of in het ‘andere bloggers’ topic maar ik krijg echt een beetje de kriebels van deze post en ook zijn gastblog met teksten als ‘ik mag de wereld zien en heb een vrouw die geboren is om moeder te zijn’…

Ze komt op de een of andere manier altijd in mn insta suggesties om te volgen terecht…

6 likes

Ik kom gewoon niet door die tekst heen. :cherry_blossom: Na elke zin een bloem :cherry_blossom:. Is dit de nieuwe Breezer style? :cherry_blossom: Ik zou willen dat ik meer nuttigs kon toevoegen :cherry_blossom: Never enough bloemen :cherry_blossom:

75 likes

Aparte foto, ze kijkt alsof ze iets heel vies ruikt

11 likes

Goud! Alles is altijd goud bij haar. Die bloemen doen je eerste naam wel eer aan. :smirk:

1 like

:cherry_blossom: Director International Operations
:cherry_blossom: Affiliate Marketing Netwerk
:cherry_blossom: Freelance Content Maker
:cherry_blossom: De perfecte working huismoeder hoor, ze houdt het huis picobello in orde zodat het altijd een thuis voor hem is waar hij altijd thuis mag komen. Dat is “ESSENTIEEL voor hem om te kunnen doen wat hij doet
:cherry_blossom: “Wij doen alles samen, ook al zijn we fysiek niet samen, we doen het echt allemaal samen!
:cherry_blossom: :cherry_blossom: :cherry_blossom:

23 likes

Ik ging even door haar insta, maar alle foto’s met hem vind ik zo sip? ‘Hij eet vanavond thuis, feest’ ‘Hij is een nachtje thuis’. Fijn dat dat voor hen blijkbaar werkt, maar ik moet er zelf niet aan denken :see_no_evil:

10 likes

Hier ook. Oudste dochter van 2,5 tillen we pas sinds een paar weken over naar haar eigen bed omdat ik anders ons zoontje niet goed kan voeden. Hij slaapt naast mij in een wiegje. Maar mis haar wel echt in bed en vind het stiekem wel fijn als ze snachts wakker word en er weer bij kruipt.

2 likes

Wat ik me ineens afvraag nu ik even door haar fotos scroll… wie maakt al die fotos van haar? Want als ze nou met of zonder man is, er maakt iemand fotos, het zijn geen armselfies. Of zou het statief en zelfontspanner zijn…

Ja hier inmiddels ook bijna 2 jaar, hij slaapt inmiddels in de avond wel op zijn eigen kamer (bij broer) sinds een paar maanden.
Maar toch rond een uur of 1 meestal weer bij ons in bed.
Kan soms zelfs moeilijk in slaap komen als hij in zijn eigen bed ligt :see_no_evil:

Ja! Ja! Dit denk ik ook altijd als ik haar foto’s zie!

1 like

Wellicht ook wel jaloezie vanuit mijn kant hoor! Prachtige kindjes en ze ziet er altijd perfect uit. Elke dag blij en lijkt nooit moeite te hebben met het moederschap.
Ook al weet ik dat het niet realistisch kan zijn om altijd zo :cherry_blossom::hibiscus: happy :cherry_blossom::hibiscus: te zijn toch geven dit soort insta’s mij soms een afgunstig gevoel.

Is ‘school run’ een nieuw hip woord? :sweat_smile: zie het bij alle instamoms voorbij komen

4 likes

Mijn ouders noemden dat gewoon ochtendspits :roll_eyes:

7 likes

Ik dacht dat dat er mee werd bedoeld, maar dat is het dus niet?

Wat is het wel dan :confused:

Wauw die Lot Keckeis
Ze zegt; Ik ben dan ook het liefste laat in de avond bezig als zij slapen of overdag samen met hen🌸

EN DAT IS TE ZIEN
Ook bijna nergens fatsoenlijk #ad, #gekregen of #uitgezocht maar allemaal verstopt tussen “gezellige familiekiekjes”

Maar wel #gezinvanvijf :cherry_blossom:
#gezinvanzeven :cherry_blossom::sparkles:
#gezinsmomenten🌸
#samenishetallerleukste🌸
#familieleven🌸
#gezinsleven🌸
#trotserdantrotsallerliefste🌸
#moederschap :cherry_blossom:
#noppiesdreamteam

Instagramposts

Hashtag #lottekeckeisad heeft maar 2 posts.

29 likes

Ze heeft in haar stories wel eens laten zien dat ze haar camera ergens neerzet of aan een boom vastmaakt. Of haar oudste dochter maakt de foto.

Dacht even dat Miranda Sings haar lipstick was vergeten.

8 likes

Nee joh en als ze dat wel doet bel je het kraambureau dat je een andere wilt omdat deze jullie keuzes veroordeelt :stuck_out_tongue: Kraamzorg is er voor hulp met de baby en controles van de moeder, uitleg en om tips te geven niet om jullie keuzes te veroordelen, ze mogen bv ook niks vinden van of jij kunstvoeding of borstvoeding wilt geven en als je voor het een kiest het ander niet ineens gaan stimuleren/promoten.

(Hier sliep ze ook in de kraamweek in haar eigen bed en kamer, wij hielden elkaar snachts wakker en zo sliepen we allemaal beter snachts en ze werd gewoon om de 3u wakker voor een voeding).

@FISSA omg ik verbaas me echt iedere keer weer over hoeveel van dit soort momfluencers er zijn.

4 likes

Uhh de kraamzorg is er 1 week, geen 3 maanden. Ik kan mij best voorstellen dat de kraamzorg je wijst op de nadelen van apart slapen, of in ieder geval op de voordelen van samen slapen mbt hechting en veiligheid. Maar het blijft uiteraard bij adviezen en de keuze is aan de moeder, net als bij borstvoeding.

:thinking: oké…

10 likes