Ja ze heeft inlovewithhealth webshop.
Pfff die story over covid. Achja dit soort type kennen we. Ala doutzen. Geloven meer in dat gezond eten helpt en dat je moet doen wat goed voelt voor jezelf en fuck de rest.
Ja ze heeft inlovewithhealth webshop.
Pfff die story over covid. Achja dit soort type kennen we. Ala doutzen. Geloven meer in dat gezond eten helpt en dat je moet doen wat goed voelt voor jezelf en fuck de rest.
Ohh wat is dat toch met mensen. Wouter van Elise vindt drie kittens in een hut ergens en het eerste wat ze doen is: OPPAKKEN.
Maar daar hoef je niet heel snugger voor te zijn hoor. Grootste misvatting die er is over ondernemers. Kijk naar de gemiddelde influencer die ons dood gooit met (zelfgeschreven ) boeken, webshops met Ali troep en cursussen. Of al die zogenaamde coaches voor weet ik veel wat allemaal die op Instagram als paddestoelen uit de grond schieten.
Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Ik denk ook niet dat het gePhotoshopt is, maar dat het een combi is van bewolkte dag, weinig schaduw en gekke filter.
Absoluut!
En ik lees op hun website dat ze een tweede deel van hun boek aan het schrijven zijn? Dat hebben ze toch nog niet aangekondigd of heb ik dat gemist?
bron: https://wilentien.nl/pages/samenwerken
(Die pagina is sowieso beter geschreven dan die stukjes op de website van Max, waar het in een ander topic over ging)
ik zat ondernemers die echt oliedom zijn… dat heeft niet veel met intelligentie te maken.
lisa is volgens mij van de generatie fitbloggers die je ineens overal zag, die twee meiden aranka ennnn ? en esmee was ooit “workthates”. En volgende vroeger nog wel een paar fit/food-bloggers die nu mommy/lifestyle bloggers zijn.
Ja ze hebben het in een vlog ergens een keer (in twee zinnen geloof ik) benoemd. Maar ik heb eigenlijk niet meer onthouden hoe en wat precies.
volgens mij aranka en chris, ik ben echt benieuwd wat daar gebeurd is want eerst waren het besties en hadden ze samen fitgirlcode en jogha, en nu is er volgens mij echt radiostilte tussen die twee. Dat waren wel echt de leuke blogtijden vond ik
En @Virago
Ja, klopt.Volgens mij zou het tweede deel meer in gaan op hun persoonlijke groei/ontwikkeling sinds ze moeder zijn ofzo. Wat het ze gebracht heeft en welke lessen ze er door geleerd hebben o.i.d.
Ah oke, zou ik niet persé hoeven lezen, te persoonsgeboden, maar daar zal ook wel een markt voor zijn
Het wordt al vaker gezegd dat influencers geen Corona kunnen krijgen, maar Sanny heeft er ook weer last van. Lekker met z’n zessen in een auto zonder mondkapje naar een of ander weekend waar uiteraard ook geen afstand hoeft te worden gehouden.
Dat groepje vrouwen vindt zichzelf ook helemaal fantastisch, heb ik de indruk. Elke scheet die ze op dat weekend laten wordt bij wijze van spreken gedeeld op sociale media.
Zo hé, Serena heeft me een savage insta story online gezet…
Zo die slaat even haar klauwen uit
Nou, dat ze zich niet schaamt voor spon was allang duidelijk.
Ik heb d’r net ontvolgd vanwege die stories. Helemaal klaar met die meid. Beetje bitchen over kdv zodat wij gratis content kunnen lezen. Meid, omdat wij dat lezen kan jij geld verdienen met advertenties en spon. Ben dat veroordelende toontje helemaal zat.