Mommybloggerstopic #4

Komt denk ik door de (veenlijken)filter. Lekker veel contrast. Als je goed kijkt zie je bij Willemijn ook een beetje een wit randje.

4 likes

Alleen willemijn heeft een beetje schaduw onder haar voeten, kind en bbq totaal niet.

Ah ja, had nog niet naar de bbq gekeken. Hoewel het me wel veel moeite lijkt voor een foto die zonder Photoshop ook zo gemaakt is :thinking:

´Normaal werken’ = niet mijn kinderen inzetten als verdienmodel om met minimale inspanning maximaal geld te verdienen

32 likes

:100:

Ok, eens, maar dat was natuurlijk compleet niet waar ik het over had.

Ik word hier zĂł kwaad van. Je kind gebruiken voor spon om andere mommies aan te smeren vind ik al niet kunnen maar hier slijt ze marshmallows aan kinderen met hashtag kidsproofdinner. Terwijl steeds meer kinderen overgewicht hebben waarvan sommigen voor ze volwassen zijn al ernstige gezondheidsproblemen hebben. Is het dan domheid dat je niet het effect van je eigen marketing ziet of kan het haar niet schelen?

https://speld.nl/2020/09/05/kindermarketing-straks-op-groente-de-elsa-aubergine/frozen-aubergine-670-v2/

9 likes

Haha weet ik! Maar ik denk ook niet dat diegene op wie je reageerde per definitie op een ‘9 to 5’ job doelde. Want ´normaal werk’ kan inderdaad heel gevarieerd zijn dus wellicht doelde ze puur op niet-influenza-‘ik smeer je allemaal producten aan die je niet nodig hebt omdat ik er dik voor betaald krijg’-werk.

1 like

Omg nu zeg je me wat, ik had daar nog niet eens over nagedacht. Schandalig. Voor reclame gericht op kinderen zoals snoep enzo zijn er toch regels dat dat alleen na een bepaalde tijd op tv mag? Waarom mag dit dan wel. Grmbl.

@Skadi ze zal er wel goed voor betaald hebben gekregen en het goedkoop (of zelf) hebben laten shoppen :stuck_out_tongue: wss stond zij of kind niet leuk genoeg op de foto samen?

4 likes

En hoe ze het ook met gemak essentials noemt en ĂŠcht het geld waard. Ja dat zou ik ook zeggen als ik dat kon betalen vriendin :cry:

1 like

Ja dit bedoelde ik precies.
Sorry ik was vandaag ook beetje afwezig dus geen rechtstreeks antwoord gegeven aan degene die ernaar vroeg.

1 like

Compenseert die boterham met 1,5 gram hagelslag in de ochtend en een kwart pizza als diner.

(Vind het zelf ook schandalig hoor. + de centen gaan vast niet op G zijn rekening of wel Tien??)

3 likes

Ken haar niet maar ze lijkt ontzettend op Gretchen uit Mean Girls.

2 likes

Het blijft maar stil op A.nnic dr insta. Ze zou ook nog met een vlog komen. Ben benieuwd wanneer en wat ze nu gaat posten op insta.

10 likes

Same! Doet me denken aan Dotan. Gewoon heel lang ondergedoken zitten en tegen de tijd dat iedereen het weer lichtjes vergeten is tevoorschijn komen. Het zal me ook niet verbazen dat ze zwanger is en dit “er niet bij kon hebben”…

29 likes

Ik vraag mij nog steeds af als ze nog steeds zo 1000% achter haar idee staat of dat ze nu (hopelijk) ergens in ziet dat het geen goed plan was

7 likes

Annic durft niks meer te posten waarschijnlijk. Bang om de wind van voren te krijgen.

6 likes

Benieuwd of die comment van Janne haar bubbel heeft gebarsten en haar echt aan t denken heeft gezet (ik schat de kans niet zo hoog in) of dat ze nu nog in dr sop zit gaar te koken hoe ze dit positief moet omdraaien. Want ze kan wel veel van de comment zeggen maar ze vond m vast niet ‘LIEF! :heart:’

24 likes

Het is wel een wonder dat die comment is blijven staan! Durfde ze vast niet te verwijderen omdat het Janne is en niet een van die gemene forum meiden

9 likes

Ja! Ik ben ook zo benieuwd of daar nog appjes of dms over en weer zijn gegaan :see_no_evil:

2 likes