Ik ben absoluut niet tegen kdv! Ik ben juist voorstander van kdv/ gastouder what ever in die richting. Maar voor Sereen is het blijkbaar te min. Dus ik vind haar uitspraken tegen over ouders die hun kids wel naar de kdv brengen nogal schofterig overkomen; zo van jullie plebs doen maar, IK doe dat niet want ik kan lekker spon harken.
Ondanks dat ze idd ergens een punt heeft vind ik dit zo onsympathiek overkomen. Wat ik überhaupt niet snap is dat er mensen klokslag “11 uur 30 of whatever” klaarzitten voor content van bloggers/vloggers. Ik hekel dan ook dat ge-sorry over lagere frequentie. Maar wellicht zijn de diehard aanhangers wel heel anders ingesteld en is die content écht iemands hoogtepunt van de dag/week. Enfin, ook unfollow van mij.
Hahaha heeft ze teveel gezopen ofzo??
Weer nieuwe stories nu met beeld en geluid. Echt wat een dom wijf.
Ik hoor jullie denken; Nou Fissa je noemt Serena toch geen dom wijf?!?!
Jazeker wel. Zo noemde ze haar volger ook zegt ze zelf dus ik vind het geoorloofd.
Heerlijk dit! Hoop dat ze weer een account aan gaat maken
Haha ja dacht ik ook aan. Pas op want dadelijk komt Betty zichzelf weer verdedigen.
Wat een walgelijke reactie, ze moet zich schamen. Ja, ze mag iets vinden van de kritiek maar om zich zo uit te spreken?! Het is verdomme je beroep. Ik vind op mijn werk soms ook iets van de doelgroep, maar ik kan me niet zomaar uitspreken. Waarom mag dat in een beroep als influencer wel?! Gedraag je.
Misschien zit ze weer in een Betty periode? Toen zat ze zichzelf anoniem op te hemelen en nu doet ze het via haar eigen IG
Hahahahaah zegt ze nu serieus je kunt verwachten dat je commentaar krijgt als je zegt dat je lekker bent?
Ze ziet er prima uit hoor maar ze slaat hier even de plank mis waarom ze commentaar krijgt.
Dus ze is trots dat ze met spon: zelf in een herenhuis kan wonen, in een luxe auto kan hebben en dure planten kan kopen. Ik mis ergens de kinderen in dit verhaal. Het is allemaal ikke ikke ikke.
Het interesseert me echt geen drol dat ze alleen nog maar spon plaatst. Succes met je eigen graf graven want mensen zijn dat op een gegeven moment zat.
Ze vergeet helemaal haar creampie kaarsen te noemen!! Is ze daar niet trots op
Wow wat een bui heeft zij ineens. Ook in die reactie op haar ontvolger zegt ze JIJ verantwoordelijk voor mijn inkomen? Je was me nooit gaan volgen als ik geen goeie content schreef. Damn woman… de arrogantie. Dus ze vindt nu haar volgers niet meer belangrijk want ze heeft SPON.
Ik denk dat er weinig mensen hier van mening zijn dat je je kind niet naar het KDV zou moeten brengen. Als die er toch zijn: fuck off. Heb een teringdure opleiding gedaan waar de maatschappij aan meebetaald heeft dus het is beter als ik gewoon blijf werken.
Wel hilarisch dat het Mommyblog topic vaak uitgestorven was en laatste tijd alleen maar juice. Love it
En even slightly off-topic, gewoon heel erg benieuwd. Iemand bekend met waarom zij en George uit elkaar zijn, zit daar juice? Of is dat onbekend gebleven?
Wat zegt ze in die video’s??!
Zou Sjors dan ook geen alimentatie betalen? Omdat ze zegt dat ze haar kinderen in haar eentje financieel onderhoudt. Of mag hier niet over gespeculeerd worden?