Wat Serena gisteren ook op had, het is nu in ieder geval uitgewerkt en de stories zijn (zoals verwacht) verwijderd.
Ze zag natuurlijk dat ze 1000 volgers minder had, dus toen dacht ze: kak, snel verwijderen die post van gisteren, anders kan ik straks geen spon dingen meer doen.
Dus eerst zijn haar volgers mokkels en domme wijven. En is ZIJ er niet om ONS van gratis leesvoer te voorzien. Maar nu moeten we de dag weer gezellig en positief starten samen met haar. 
Gelukkig start zij de dag vooral met minder volgers.
âdoen jullie met me mee?â
Lees: âwaag het niet om over gister te beginnen, lelijke misgunnende mokkelsâ
Hahahahahaha.
Och wat een mens, no shame in her game.
Beter klaagt Serena over dit soort dingen bij haar familie en vriendinnen. Ik snap die kontkussende volgers ook niet, waarom zou je haar lieve reacties geven op die bitchrant van gisteren.
Normaal gesproken heb ik dit topic op negeer staan maar heb nu toch maar even âin de gaten houdenâ aangezet 
Edit: wow wat is dat voor leipe emoticon
Ik begrijp ook echt niet waarom ze daar niet met mensen uit haar omgeving over ventileert.
Volgens mij heeft ze best wel een goed opvangnet rond haar.
Ze wordt daar wel steeds beter in though, kan me een geryclede blog van laatst herinneren (waren het geen haartips ofzo, met letterlijk één nieuwe tip en verder copypaste, terwijl ze savonds lekker met een wijntje op de bank âzo hard werkteâ), anyway, die oude blog was snel en vakkundig verdwenen 
En vooral ook dat: âik heb echt onwĂjs lieve reacties gehad.â 
Kots kots Annic vibes.
Hahah ja zou Serena ook gecoacht worden door Annic? 
Ja volgens mij gaat die 90 uur inderdaad over toen ze nog in het lab werkte en ernaast bezig was met haar blog.
Ik snap sowieso de hele ophef over een kinderopvang niet. Hoezo zou daar iets verkeerd mee zijn? In België gaan standaard (quasi) alle kindjes vanaf 2,5 jaar naar school en daar is toch echt niks zieligs aan, integendeel.
Maar naar mijn idee gaan die zogenaamde negatieve effecten ook vooral op voor kleintjes. En NL is een van de weinige landen waar vrouwen na 3mnd aan het wel moeten en kinderen dus vanaf 10wkn naar een kdv gaan.
Toen ik dat aan de begeleider van ons onderzoek vertelde (zij kwam uit Italië en de mate van kdv kon invloed hebben op onze uitkomstMaat) was ze echt shocked
.
Lekker classy van Sereen om alles weer te verwijderen. Ik zal wel een zure kantoortrut zijn maar ik hoop dat in ieder geval 1 van haar spon bedrijven dit heeft gezien en er hopelijk wat van heeft gezegd.
Als ik mij op een baan zo zou misdragen tegen klanten dan word ik er ook op aangesproken
De kater komt later 

Until next time, Serena
Hetzelfde in Scandinavië, daar vinden ze het gek als je kind niet 5 dagen gaat.
Naar mijn gevoel wordt in Nederland de kinderopvang nog te veel gezien als iets voor de ouders ipv iets voor de kinderen. Hier bedoel ik mee dat het echt gezien wordt als het creëren van werkgelegenheid, doordat er kinderopvang is, kunnen ouders werken en dat er te weinig gezien wordt wat voor positieve effecten het voor kinderen heeft.
Ik ben zelf werkzaam in de kinderopvang, iets waar ik trots op ben. Ik draag namelijk bij aan de ontwikleling volgende generatie en doe dat met heel veel liefde. Maar de reactie die ik krijg soms zijn ook echt niet okee. Ik word te vaak nog gezien als een veredelde oppas terwijl ik meer ben dan dat en ook durf te zeggen dat ik meer kennis heb dan de buurvrouw die even op komt passen. Alleen zien mensen dat niet, want ik verschoon toch alleen maar luiers en veeg soms een snottebel weg. En ik heb toch âmaarâ mbo nodig. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Erg jammer.
Doe mij dan maar Scandinavië, waar mijn vak gezien wordt voor wat het is.
dit is echt net de reactie van annic.
wat voor lieve reacties en support? van robenrita zeker