Mommybloggerstopic #4

Ik snap dat je alleen herhaalt wat hij destijds zei. Maar ik kan alleen maar denken: die arme kinderen als ze die info ooit via hier of een andere site zouden vinden.

25 likes

Haha ja het is een soort mommy’s get wild geworden :joy:

4 likes

Is niet chique, met het oog op later vooral

We kunnen wel speculeren wie Serena nu alimentatie betaalt voor Coco/Clarence (welke is er nou verdwenen?)

16 likes

Maar ze is van 6-20u met de kinderen bezig. Dan heeft ze nog 10 uur om dat huishouden te doen, te werken en te slapen. 10 x 7 = 70 uur…

Doet me denken aan die aflevering van BOOS, de oplossing voor dit probleem is: sneller slapen.

89 likes

Zijn die al online geweest of is het een kerstspecial? Leuk met uitpakken, met de familie rond de boom.

Béétje flauw dit hoor. Ze zegt ook dat ze trots is dat ze voor haar gezin kan providen.

Zoals ik al vaker heb gezegd; ik ben team Serena. Ik vind haar een topper, en nee, niet omdat haar content zo goed is, maar omdat ze lekker eerlijk is en haarzelf niet al te serieus neemt.
Zoals ze een keer goudeerlijk in een vlog vertelde wilde ze heel graag een huisje, boompje, beesje en dat ideaalbeeld is nogal bruut verstoord doordat haar relatie uitging tijdens de zwangerschap. En daar dealt ze mee op haar manier. Top hoor! En dat zij ervoor kiest full time te moederen is haar keuze. Prima toch. Zolang ze de rekeningen kan betalen werkt het voor haar.

Iemand anders (weet niet meet wie) trok haar 90-urige werkweek in twijfel. Volgens mij is wel duidelijk dat ze bedoelde dat ze in het verleden zoveel uren maakte en zó haar following heeft opgebouwd. Ze pretendeert dit niet met het moederschap te combineren.
(Overigens lijkt 13 uur werk per dag een behoorlijk ruime inschatting maar daar verdenk ik alle ondernemers van)

P.s. ik ben noch Serena, noch RobenRita noch een van de zusjes

3 likes

Heb het gevoel dat het allemaal juist níet lekker loopt, als in: dat het allemaal teveel is in haar eentje(overwhelmed) wat begrijpelijk is en dat ze daarom zo hard roept dat ze het zo goed doet…

11 likes

Maar wel Angel? :smirk:

54 likes

Ja ik weet het niet… ze heeft er niks meer over laten weten! Maar het lijkt me het perfecte cadeautje voor je schoonouders in ieder geval

1 like

Ik vind dat ze zichzelf veel te serieus neemt hiermee. En ja, daar mag ze best trots op zijn maar je hoeft dan niet het KDV te bashen en je zo te laten kennen. Zeg dan dat het in deze fase van je leven niet lukt dagelijks nieuwe content te leveren en je meer spon plaatst. Deze stories waren totaal onnodig.

34 likes

Hoop dat alle bedrijven die dit zien hun spondeals meteen intrekken. Hoe kan je nou zo praten tegen je followers?

23 likes

Mijn mond valt open van haar berichten.

Als iedereen haar nu ontvolgt krijgt ze geen spon meer.

3 likes

Ik heb Serena eigenlijk nooit gevolgd, maar kan het zijn dat ze slecht in haar vel zit? Ze plaatste laatst ook zo duidelijk een story over Annic met ‘lekker voor je’. Of is ze altijd zo duidelijk?

2 likes

Los van het kdv-verhaal, vind ik het gewoon absurd dat ze zo laag over haar volgers praat. Die kwamen ooit voor de, inderdaad, gratis en unieke content. Net als ik. De blogs met leuke nailart, shoplogs van Primark of Action, als ze haar inrichting had veranderd. Dat vond ik leuk. (Maar goed nu hebben we het idd over eehh 13 jaar geleden ofzo. Kun je nagaan hoe trouw ik ben gebleven en bleef hopen op betere tijden :sweat_smile:)
Ze vergeet compleet dat het begint met gratis content, wat mensen interessant vinden, waarna je bij adverteerders kunt aantonen dat je zo-en-zoveel volgers hebt en dus een groot bereik hebt. Daarom ben je interessant voor adverteerders en krijg je spondeals.
En dat mensen dus vragen waar de unieke, gratis, content blijft, lijkt mij heel legitiem. We kijken toch ook geen tv voor de reclameblokken? Die nemen we voor lief omdat we iets kijken waar we blij van worden, of geïnformeerd.

99 likes

Haha ja of een drankprobleem.
Morgen wordt ze wakker en denkt ze: ohhhh shitttt wat heb ik gedaan :frowning::frowning:

6 likes

Met Annic had ze nog beef uit het ILFN verleden. Vandaar denk ik de karma story

1 like

Ze heeft een paar keer per jaar wel wat van die uitspattingen. Eigenlijk bijna jammer om haar te ontvolgen

8 likes

Waar kan ik regelen dat ik de titel krijg: ziet er verdomme ook nog goed uit

54 likes

Het gaat toch niet meer om het aantal followers maar om het engagement toch? :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

Plaats foto en poll. Is afhankelijk van de uitslag.

29 likes