Mommybloggerstopic #4

Wow zag 100+ berichten en dacht gaat weer over Annic. Maar jeetje wat heeft Serena geslikt? Al sinds m’n 14e ofzo een trouwe volgster van haar en haar twee keer ontmoet, maar nu direct ontvolgd. Wat een arrogantie zeg. Wat een nare ondertoon van haar bericht.

19 likes

Ach ja… Ze heeft wel een behoorlijk sterke persoonlijkheid. Misschien had ik moeten zeggen dat ze zelfspot heeft ipv dat ze zichzelf niet al te serieus neemt.
Als ik haar vergelijk met bijv Cynthia of Mascha vind ii dat ze zichzelf minder serieus neemt.

1 like

Die 90 uur per week gebruikt ze om artikelen in te plannen en uit te stellen. En uit te stellen. Ennnnn ga nog maar even door.

3 likes

Alles voor de volgers hé, alleen slapen doe je in eigen tijd.
Behalve dan op perstrip en tijdens verkansie want dan telt het als werk/ content voor de blog / insta

1 like

Het mooiste aan zo’n Serena is dat je aan de kwaliteit van haar spon (het zijn echt niet consequent a-merken meer) kan zien dat zij in enkele jaren vergane glorie is. Dat gaat alleen maar harder als je je volgers dan ook nog gaat bashen.

41 likes

Als ze zo doorgaat zit ze er zo over 5 jaar bij

8 likes

Respect voor de waterpiemel

36 likes

De Scapino bestaat ook nog steeds, misschien is Serena over 3 jaar de kijkshop onder de influencers.

Dat je denkt “hoe bestaat dit nog”, maar het gaat dapper door.

95 likes

Ik zag net Serena voor me en dacht: wat een besteding van je zaterdagavond eigenlijk. Alleen op de bank, ranten op insta en je volgers uitschelden voor mokkel en dom wijf. Heb nu opeens medelijden ofzo. :thinking:

8 likes

Ja bij Serena merk je echt dat ze letterlijk alles aanneemt wat ze maar kan. Zolang het geld opbrengt, is het goed.

7 likes

Nou inderdaad. Eigenlijk gaat dit nu al een jaar of twee zo toch? Nadat M geboren was, kwam er eerst af en toe nog wel eens wat leuks online, maar daarna droogde het wel op.

2 likes
47 likes

Gaat het Verspon straks zo. Komt er achter dat ze al 2 jaar failliet is

6 likes

Ik ben ex kijkshop medewerker en hoop dat ze stopt voordat ze zo ernstig heen is, wat een ellende was dat. Gun je niemand

Edit: Soms zie ik mezelf in slechte dromen nog steeds dat magazijn doorrennen op zoek naar items 017738 266384 655283 terwijl beneden de rij voor de kassa toeneemt omdat ik te langzaam ben en de filiaalmanager alweer op ontploffen staat. .

69 likes

Ja wat de fuck was de kijkshop nou

Want je moest een heel papier invullen alsof je bij de wehkamp ging bestellen maar de spullen stonden recht voor je neus ??

En ook zo’n vreemde selectie producten echt een mindfuck die winkel (Rip)

96 likes

Ja en ze hadden ook zo’n mysterieus luikje waar die spullen dan uit kwamen

75 likes

Ze doet wel echt een classic Sure Jan-headtilt in die twee-na-laatste post, gif-waardig.

2 likes

Hahaha ja daar hadden ze de lelijkste medewerkers verstopt

(Sorry @Shaaar echt fckn awkward nu als jij Komt zeggen dat je altijd daar stond lol)

34 likes

Echt van die DDR praktijken. Moesten ook iets van 5 stempels op.

8 likes

Ik ben echt nog nooit bij de Kijkshop geweest en denk nu echt wtf.
Kan ik deze ervaring nog beleven ergens?

9 likes