Het zijn dingen die je denkt Sereen, en dat mag je best denken. Maar soms is het beter om je gedachten niet (ik herhaal, NIET) uit te spreken, laat staan voor 115k volgers (plus iedereen erbuiten) te posten op insta.
#ikbenlekker
Het zijn dingen die je denkt Sereen, en dat mag je best denken. Maar soms is het beter om je gedachten niet (ik herhaal, NIET) uit te spreken, laat staan voor 115k volgers (plus iedereen erbuiten) te posten op insta.
#ikbenlekker
Wow kijkshop, dat is pas nostalgie. Was het nou een rode pen die vastzat aan een ketting of een potloodje waarmee je dan het artikelnummer op moest schrijven?
Echt deze vergelijking is top en zó raak Alleen mevrouw verspon zal wel zeggen dat tv niet gratis is, want je betaald voor een tvabo. Maar goed, we betalen ook voor internettoegang dus ach
Wat laat zij zich kennen zeg. Die eerste stories al, maar alles daarna helemaal. Echt heel dom.
Haha ik was er dus oprecht te langzaam voor. Boven had je dus een giga magazijn met duizenden items oplopend gesorteerd en rende iemand op drukke dagen de benen onder het lijf vandaan om al die items die lift in te krijgen. Ergste was als je iets niet kon vinden.
Nee allerergste: waren mensen met zo’n onleesbaar handschrift dat je door de winkel mee moest om het nummer zelf te gaan bekijken terwijl er een rij aan de kassa stond.
Oke aller allerergste: kijkshop vaarde dus op bijverkoop. Dus ik heb echt de raarste troep moeten aansmeren (wilt u deze handige elektrische tandenborstel bij uw stofzuiger) en mijn baas zat als het rustig was boven mee te kijken en als hij je het dan niet zag vragen drukte hij op de beltelefoon en kreeg je serieus op je dak. Hij hield ook bij hoeveel bijverkoop iedereen precies deed. Ook bij jonge kinderen die bijv sieraden kwamen kopen, (“Kijk eens dit leuke scheermes is nu 5 euro, dat vind je vader of opa vast leuk”) die man had geen genade
Ik vind eigenlijk dat ze ergens in Nederland zo’n vergane glorie winkelcentrum lelijk jaren 80/90 moeten houden en daar 1 vestiging van alle hoogstonsuccesvolle inmiddels niet meer bestaande winkels moeten vestigen.
Zeker nu alles zo wordt opgeknapt mis ik echt zo’n ellendig winkelcentrum.
Telt pas mee als je jezelf lekker vindt hoor
Kun je wel een museum - correctie: “beleving” omheen bouwen toch. Kun je er retro foto’s maken in een Torro of bij dat zwarte speelgoedpaard van de C&A. Zou Nooshin ff bellen.
Schoenenreus waar alles altijd zo lekker naar plastic rook.
Ja kun je ipv in een ballenbak in zo’n bak met duizend van die goedkope gympen/turnschoentjes met klittenband of elastiek.
Wauw Serena wauw. Ik kan me opeens heel goed voorstellen hoe naar ze tegen Zielsvel is.
Het is sowieso heel sneu als volwassenen zich zo extreem laten kennen, vooral in een professionele setting, dan zit je echt wel iets meer dwars. Stukje zelfregulatie.
Al draagt een aap een gouden ring…
OMG was daar een gender reveal?
Kunnen volwassen vrouwen (en mannen maar die heb ik het nog niet zien doen) alsjeblieft stoppen met dit soort dansjes en ondertussen allemaal vage wijsheden of tips ‘aantikken’. Ik word er helemaal mee dood gegooid op Instagram. Wat een ellende. Minstens zo erg als Tiktok.
Nee een concert van Rapper Sjors en André Rieu
Als ik dat soort tips wilde, volgde ik Gierige Gerda wel.
Ik heb het niet heel nauwkeurig gevolgd (te laat ingestapt) maar Serena is al van 115K naar 114K volgers gegaan.
Goeie cover dit hoor, maar we weten toch allemaal dat Serena op dit forum onder de naam Betty te werk gaat