Mommybloggerstopic #4

Ik volgde een best leuke mommy instagrammer totdat er ineens 6x per dag awkward tiktok dansjes op mijn instagram timeline van haar voorbij kwamen. Inclusief knipogen en tong uit de mond op een kijk mij eens gek doen manier. Na 3 dagen die onzin voorbij zien komen gelijk op ontvolgen gedrukt. Ik ging er helemaal slecht op

2 likes

image

21 likes

Ze werkt een paar dagen per maand aan de contentfotos. Dan nog af en toe wat typen en klaar is kees. En natuurlijk ook even benoemen dat ze vooral niet naar Kdv gaan.

23 likes

Ik vind laviesanne e.d. het eerste filmpje nog wel grappig, maar er zit maar zoveel rek in dat concept en die is er volgens mij wel uit

BETYT

11 likes

Ik krijg echt Kanye West vibes hiervan.

10 likes

Kleding in deze kleur zou bij sommige mensen echt verboden moeten worden

23 likes

Maar vijf dagen geleden postte Serena nog een filmpje op instagram over Marshall zijn eerste dag op de peuterspeelzaal…

10 likes

Ze brengt ze niet naar het kdv, maar naar haar moeder.

… … … wat.

10 likes

Ja god ik heb dus een steunkous en voel me alles behalve sexy met die vieze kleur :joy: (eigenwijs, bijna nooit aan. Maar dat is weer een ander verhaal)

1 like

En soms george.

3 likes

Geen idee. Ken ‘r alleen van hier.

Ja denk dat ze echt een enorme b*tch kan zijn als je iets doet wat haar niet bevalt. Wtf zeg

4 likes

Maak dat maar midden 40
Meeste mensen van in de dertig zijn echt niet zo oudbollig

9 likes

Zij doet tenminste nog wel eens wat grappigs qua editting of perspectief. Ons Kelly staat daar suf tekst aan te wijzen terwijl ze “danst”: laat je niet verleiden tot onnodige aanbiedingen, ga af en toe naar een andere winkel
Like what the hell…
BRILJANTE tips. Dit is gewoon internetvervuiling. Deze content hoeft helemaal niet te bestaan.

22 likes

Hee sherlock :male_detective:‍♂

Haha love it hoe streng je bent.

1 like

Ja ik moet wel! Dat is ook gewoon niet geschikt voor reels. Ze kon haar tips prima kwijt onder een foto van een zak boodschappen, desnoods gesponsord door een supermarkt dat maakt me niks uit.
Het is ook niet persoonlijk.

7 likes

Hahaha Serena ‘ik ben nu weer zen’ dan wil je dr niet zijn als ze boos is

1 like

Ik las in een ander topic dat hier een relletje gaande was.

It did not disappoint! Zo veel plaatsvervangende schaamte.

161 likes