Mommybloggerstopic #4

Ik zat net in de serena tunnel en las een linda artikel uit juni en toen had ze nog 118.000 volgers. Maar mensen ontvolgden haar toen omdat ze BLM support.

Terwijl je zo ziet dat ze deels Indisch is dus dat ‘‘white passing’’ is echt niet correct imo… maar doen alsof Indos/nageslacht van Indos nu nog last hebben institutioneel racisme? Euh, nu niet meer, dat was 50 jaar geleden zo…

Ben jij Indisch/indo?

Anders denk ik eigenlijk niet dat je dat statement kan maken over een groep.

58 likes

Op welke manier zijn angel raterman (?) en Serena aan elkaar gerelateerd ook alweer? Moest even heel hard nadenken waar ik die Serena af en toe voorbij zie komen maar dat is dus in angel haar stories

Zijn gewoon vriendinnen toch?

Ja maar je kind naar de psz brengen is zooo anders dan het naar een kdv brengen. Hoorwrwrr.

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

10 likes

Wat Serena gisteren ook op had, het is nu in ieder geval uitgewerkt en de stories zijn (zoals verwacht) verwijderd.

21 likes

Ze zag natuurlijk dat ze 1000 volgers minder had, dus toen dacht ze: kak, snel verwijderen die post van gisteren, anders kan ik straks geen spon dingen meer doen.

37 likes

Dus eerst zijn haar volgers mokkels en domme wijven. En is ZIJ er niet om ONS van gratis leesvoer te voorzien. Maar nu moeten we de dag weer gezellig en positief starten samen met haar. :blush:

Gelukkig start zij de dag vooral met minder volgers.

100 likes

‘doen jullie met me mee?’

Lees: ‘waag het niet om over gister te beginnen, lelijke misgunnende mokkels’

92 likes

Vandaag alles weer Sereen.

84 likes

Hahahahahaha.

Och wat een mens, no shame in her game.

8 likes

Beter klaagt Serena over dit soort dingen bij haar familie en vriendinnen. Ik snap die kontkussende volgers ook niet, waarom zou je haar lieve reacties geven op die bitchrant van gisteren.

12 likes

Normaal gesproken heb ik dit topic op negeer staan maar heb nu toch maar even ‘in de gaten houden’ aangezet :coffee:

Edit: wow wat is dat voor leipe emoticon

7 likes

Ik begrijp ook echt niet waarom ze daar niet met mensen uit haar omgeving over ventileert.
Volgens mij heeft ze best wel een goed opvangnet rond haar.

3 likes

Ze wordt daar wel steeds beter in though, kan me een geryclede blog van laatst herinneren (waren het geen haartips ofzo, met letterlijk één nieuwe tip en verder copypaste, terwijl ze savonds lekker met een wijntje op de bank ‘zo hard werkte’), anyway, die oude blog was snel en vakkundig verdwenen :innocent:

2 likes

En vooral ook dat: “ik heb echt onwíjs lieve reacties gehad.” :face_vomiting:
Kots kots Annic vibes.

36 likes

Hahah ja zou Serena ook gecoacht worden door Annic? :thumbsup:

3 likes

Ja volgens mij gaat die 90 uur inderdaad over toen ze nog in het lab werkte en ernaast bezig was met haar blog.

3 likes

Ik snap sowieso de hele ophef over een kinderopvang niet. Hoezo zou daar iets verkeerd mee zijn? In België gaan standaard (quasi) alle kindjes vanaf 2,5 jaar naar school en daar is toch echt niks zieligs aan, integendeel.

5 likes