Mommybloggerstopic #4

Ja maar daar verdienen ze natuurlijk niks aan Hanna, snap dat dan

54 likes

Ze had een paar dagen geleden toch ook een of andere sieraden spon op insta. Geweldig allemaal ringen en oorbellen in bloemenvorm, zo leuk die natuur!
Dat ze het nog uit haar vingers krijgt. Ik vind het wel heel schaamteloos.

Maar haar nieuwe haar is wel leuk.

10 likes

Hoe gaat het met Sjereen in haar herenhuis??

2 likes

Die is al weer veel te druk met haar plantjes te verzorgen ohnee rescue-en… :roll_eyes:

2 likes

dUrE pLaNtJeS kopen en dat compenseren met kratis plantjes hosselen in het plantenasiel #moedertheresa

8 likes

Oeh ik vind Willemijn haar kapsel the day after iets minder geslaagd zoals te zien is in haar stories van vanochtend. Wel fijn dat ze er zelf blij mee is!

Wat trekt ze een raar gezicht?

1 like

Oh vind de curtain bangs heeel mooi staan juist bij willemyn!

Ik heb gewoon een schrale slaapjurk van de Zeeman gekocht. Die knoopjes gaan ook erg ver open, net als het bevallingsjurkje, behalve dat je dan niet 47 euro betaalt voor iets wat je misschien de eerste minuut al onderkotst :sweat_smile:.

Vind het slim bedacht hoor, maar het is wel echt een baby-marketingproduct.

7 likes

Wow ja ook echt. Gister vond ik het haar nog wel leuk staan zoals het toen gestyled was. Nu vind ik het echt mehh net niet…

Nog even een foto voor degenen zonder insta

3 likes

Ik vind de bangs haar op zich prima staan, maar vind het haar bij de scheiding een beetje gek zitten? Het valt links en rechts zo anders.

1 like

Ik vind het kapsel van Wil echt helemaal niks (ook niet hoe het gister zat). Vindt het niet bij haar gezichtsvorm passen :sweat_smile: #zurekantoortrut

44 likes

Als je bedoelt dat het niet zomaar zal gaan omdat hij helemaal een procedure moet starten, ben ik het met je eens. Maar als hij dat doet krijgt hij als biologische vader in beginsel gewoon vervangende toestemming van de rechter om het kind te erkennen. De rechter zal het alleen afwijzen als er ernstige contra-indicaties zijn. Nou weten we niet wat er speelt, maar tenzij er ernstig geweld oid is, krijgt hij gewoon die vervangende toestemming.

Voor de geïnteresseerden; als hij dan ook gezamenlijk gezag vraagt en dat wordt toegewezen. Dan pas kan hij naar de rechter vanwege het online plaatsen van de kinderen.

2 likes

Ik vind haar hier toch echt 50+ lijken.
Verder wel mooi geknipt.

5 likes

Dat is waar. Sowieso is babymarketing echt mega lucratief en heel evil (de frustraties van een hoogzwangere :joy:).

2 likes

Hhahaha ik heb ook gewoon een soort overhemd jurk gekocht bij de primark voor 7 euro. Ga echt niet zoiets aanschaffen wat idd ondergekotst, gezweet, gebloed weet ik veel wat gaat worden.

Die knoopjes gaan ook helemaal tot onder open en dicht en ik vind het helemaal best. Vind dat ook idd alleen maar marketing.

2 likes

Ik denk dat ze een kruin op haar hoofd heeft. Heb ik ook, waardoor een pony/curtain bangs echt een no go is. Maar een goede kapper ziet dat en raadt het dan af om te doen

Edit: oh ik reageer op de verkeerde, sorry. Was bedoeld als reactie op @Hazel

3 likes

Lol inderdaad. En als je t helemaal gratis wil; t ziekenhuis heeft ook OK hemden :joy::slight_smile:. Die zijn van achter helemaal open dus als je die andersom aan doet.
En de mouwtjes kun je lostrekken (drukknoopjes).

3 likes

Willy als je dit leest pleur wat serum in die punten!!

10 likes

misschien lullig maar nu ziet het er echt uit alsof ze is natgeregend, die punten zo slap naast haar hoofd zonder enig volume

8 likes