Oh een huilbaby moet zeker niet onderschat worden, ik geloof ook zeker dat het een reden heeft dat een baby huilt maar puur haar insta storie met " ik probeer te werken en dan hoor ik dit
"
Ik begrijp dat het vreselijk is maar iets triggert mij juist heel erg in dat stukje… wat verwacht ze dan dat als ze met baby in huis gaat werken de baby niet huilt? Als je weet dat het je zo aangrijpt waarom kies je er dan niet voor om echt even weg te zijn? Ik vind het gewoon een bijzondere keuze om het geluid te gaan filmen inclusief een huilende Sarah.
Ja helemaal eens, het is wel echt iets wat je kan opbreken en wat heel zwaar kan zijn. Niet gek dat je als influencer je eigen verhaal deelt.
Maar de focus op die krijsende baby vind ik naar. Dat kind is dalijk bekend, stel dat Sarah dalijk ook nog een publiek figuur is, en iedereen kent haar nu als krijsende baby. De hoeveelheid die al over haar gedeeld is sowieso echt niet oke, vind het erg ongemakkelijk.
Ik weet meer over haar baby dan over mijn eigen kind op de dagen dat ze naar de opvang is
en krijg daar toch iedere dag wel een verslagje van 
Ik vind het ook bizar wat Sarah allemaal deelt. Ik wil niets tekort doen aan haar gevoelens, ze heeft een duidelijk zwaar. Maar die bewijsdrang ervan en constant dat gehuil delen, wat een rare wereld leven wij in. Ze lijkt het medeleven van haar volgers nodig te hebben, terwijl ze het volgens mij beter bij haar vrienden of familie kan zoeken.
Ik ken die hele Sarah niet maar van wat ik hier lees vind ik het zo zo zo erg dat er geen nationaal meldpunt oid is voor zoiets. Die arme baby, dit allemaal de wijde wereld in. Lijkt me echt vreselijk als je puber bent en het halve land weet dat je de hele dag huilde (niet dat dat iets is om je voor te schamen) maar vooral hoe je moeder daarover praatte.
Yes, dit:
Het probleem is dat je mensen allerlei waardigheden mag aanleren, maar dat hier geen BIG registratie voor klaarligt. Die aanvraag wordt pas gedaan als er mensen afgestudeerd zijn, geloof ik.
Zou dit niet studeren iig, ze willen je nergens hebben zonder jarenlange praktijkervaring in spoedsetting en BIG nr.
Ze heeft blijkbaar extreem veel behoefte aan troostende/bemoedigende woorden, ik vraag me dan af of ze die niet van mensen in haar directe omgeving krijgt?
Ik ken wel een ambu-vpk (jonge gast) die deze achtergrond heeft, het kán dus wel! Heeft wel heel actief gelobby’d voor de juiste stages etc., is wel een ambitieuze kerel.
Maar dan ben je toch geen verpleegkundige?
Dit dus. Zo erg. Vind het zo zielig voor die baby.
Daar heb je een punt.
Hij werkt iig in die functie op de auto, zal z’n LinkedIn ff stalken om te zien hoe die zich zelf noemt (met alle risico’s van dien want hij is altijd een beetje te amicaal naar mijn smaak, haha): medisch hulpverlener staat er idd.
Ben t met je eens. Ik denk dat het beter is om haar hier niet om af te keuren.
Heeft iemand eigenlijk ooit de goeie start met een baby?
Ik lees eigenlijk altijd maar over mensen met een niet goeie start
Het lijkt mij uberhaupt pure horror, begin er niet aan. Ze kunnen mij wegdragen na 2 weken.
Ja wat is goed?
Ik denkbaar de start die zij hadden (met ziekenhuis en zoveel onzekerheid over hun pasgeboren baby) niet super veel mensen overkomt. Anders zouden de academische ziekenhuizen vol liggen natuurlijk…
Zo’n start maakt alles erna denk ik veeeeel pittiger en spannender en emotioneler.
Ook als de baby wel gemiddeld veel huilt…
Of je dat aan de wereld moet laten zien meermaals per dag staat daar weer los van 
Oke ik geniet intens van dat programma maar dan wil ik close-ups and allerlei camerahoeken!
Nou en nog maar te zwijgen over hoeveel geld die wurmen kosten
Die meid, echt. I can’t.
Hier ook een huilbaby, 4,5 maand. Alleen maar huilen, achteraf gezien werd ik gewoon bijna gek.
Ik denk dat ze misschien ook niet meer helder kan inschatten hoe handig het is om dit allemaal online te zetten. Je hoopt dan alleen dat iemand uit je omgeving er dan iets van zegt.
Maar ik heb wel medelijden met haar.
Bij mijn werk vragen wij nooit een foto met baby/kind, toch krijgen we 8 van de 10 keer een foto aangeleverd met baby/kind…
Eerlijk, foto’s met gezichten doen het veel beter dus ik ben er wel blij mee, maar we vragen er dus écht niet om. Doen ze zelf.