Mommybloggerstopic #4

Ja dat is wat ik zie! Ik denk als de rest van haar haar wat meer volume zou hebben het haar beter zou staan.

1 like

Ik zie ook een verzopen kat.

2 likes

Ja dit dacht ik dus ook!

Ik dacht huh heeft ze haar haar nu al weer gewassen? Zonde als t net mooi gedaan is allemaal :speak_no_evil:
Maar lijk me niet want volgens mij wast zij altijd om het x aantal dagen haar haar.

Op de insta van Esmee Noƫlle staat dat ze gisteren uitgerekend zou zijn van hun tweede kindje, maar een miskraam heeft gehad.
Zo verdrietig. Hun relatie is volgens mij vlak daarna verbroken. Wat een zware tijd heeft ze.

2 likes

Dit stond in een story van Sarah:

Ik kan mij er dus niĆ©ts bij voorstellen dat compleet onbekenden thuis op hun televisie beelden van mijn baby gaan zitten bekijken. Als ik dit zo zou zien zou het zo’n eyeopener voor mij zijn dat echt jan en alleman die beelden zien. Laat staan wat je als kindje later wel niet moet denken als je ziet/hoort dat voor jou onbekende mensen op deze manier naar je hebben gekeken. Lijkt me echt een gekke gewaarwording.

121 likes

en zij is er gewoon trots op :woman_facepalming:

4 likes

Zo kijkt ze altijd op selfies… een wereld van verschil met hoe ze er ā€˜normaal’ uitziet, en dan dus niet in a good way.

Wauw nu je het zegt… Ik vond en vind het echt heel leuk om home-videos van mn eigen babytijd terug te kijken. Maar nu je het zo schetst wat als het in ā€œonzeā€ tijd zo was geweest als nu met mommyvloggers. Ik zou het Ć©cht niet chill gevonden hebben als mijn babyfilmpjes door Ć­edereen te zien zijn geweest. Of het nou normale filmpjes zijn of niet… En dan ook nog te bedenken dat dit voor eeuwig op internet staat. En zo niet wie weet hoeveel screenshots ervan gemaakt zijn. Wth

En dan is het ook nog zo bizar dat een wildvreemde schrijft ā€œlieve ā€¦ā€. Over een baby die ze niet eens in het echte leven kent. Wow

5 likes

En bij de zwangerschapsaankondiging maar stug vertellen dat ze heus geen mommyvlogger wordt hoor! Het zal sporadisch tussendoor vast een keer voorkomen, maar verder niet hoor!!

13 likes

Nina Pierson is in verwachting van haar derde kindje!

4 likes

Wat ontzettend verdrietig… zij heeft echt een hele moeilijke periode inderdaad. Haar relatiebreuk die volgens mij alles behalve soepel verloopt en verliep, en dan ook nog eens zo’n groot verlies te verwerken. Rouw op meerdere fronten. Vind het knap dat ze hier zo open over is.

2 likes

:woman_shrugging:

16 likes

:grimacing: oei

3 likes

Wat een mallerds zijn het toch he!

13 likes

Dat geforceerd grappig doen vind ik zo ongemakkelijk.

6 likes

Oooooh deze vrouwen, wat een sufheid in 15 seconde. Ongekend.

15 likes

:exploding_head:

1 like

Wiens Reels/TikToks zijn het meest cringy?

• Wil & Tien
  • Kelly Caresse
  • Lotte
  • Ik kan niet kiezen

0 stemmers

Ook echt weer met die afzichtelijke vlekkenmuur op de achtergrond.

14 likes

Dat was toch ook een spondeal? Het bijwerken er van?