Mommybloggerstopic #4

Die twee zuipen toch alleen maar thee??

1 like

Dat weet ik niet meer maar er waren stukjes verf van de muur gesleten omdat ze altijd een meubel ertegen aan stootte oid. En toen heeft ze het aangestipt met dezelfde verf maar het ziet er gewoon echt niet uit :see_no_evil:

2 likes

Ook elke keer als ik een vlog van Martine kijk, irriteert die muur me weer haha! Maar ze lijkt er zelf geen last van te hebben. Vind het wel grappig dat het interieur van Wil&Tien zo verschillend is.

2 likes

Hahaha omg so true dit :joy::rofl:

3 likes

Jawel, ze gaat hem binnenkort overschilderen zei ze ergens een keer. Maar het duurt me veel te lang.

1 like

Voor mijn gevoel zei ze dat maanden geleden haha

2 likes

Vreselijk

3 likes

Holy shit wat een verschrikking dat filmpje. Ik had overigens het kapsel van Martine nog niet gezien, maar ben ik de enige die in een split second dacht dat dit Sanneke was?

5 likes

Wat een wilde meid die Wil!!!

20 likes

Ja ik dacht het een paar weken geleden al een keer, toen had ze een story waar stond: En nog ander positief nieuws… of iets in die trant. Maar er kwam geen vervolg en uiteindelijk was die story ook verwijderd.

Vind het wel leuk voor haar hoor, ze gaat soms wel over het randje van zweefteef heen voor mij en dan wil ik haar wil ontvolgen maar vind het meestal toch wel leuk.

Wat ik wel altijd een beetje bijzonder vind is mensen die zo erg bezig zijn met duurzaamheid en dan wel drie kinderen krijgen. Vind ik altijd een beetje hypocriet ofzo (looking at you Jesse Klaver).

5 likes

Ja is ook zo hoor. Misschien meer iets voor het Impopulaire Meningentopic. Maar het is voor mezelf wel iets waar ik over na denk in de gezinsplanning.

9 likes

Mijn God, die reels van Tien en Wil. Ik ben even oud als hen maar kan me even geen enkele leeftijdgenoot bedenken die verder van me af staat dan hen. Hoezoooooooo denken ze dat dit grappig is???

Edit: toch gevonden. Ons kelly caresse staat zowaar nòg verder weg.

28 likes

Mijn zestienjarige ik voelt zich aangesproken :sob::joy: maar hoop echt niet dat ik als zo’n moeke zoals Wil zal eindigen

7 likes

Zat sowieso kinderchampagne in. Lach de billen uit mijn Sloggi man man man

30 likes

Oh dat loopje ook, net de kabouterdans

6 likes

Maar goed, er zitten dus blijkbaar hele Vinex wijken vol met dit soort types. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat hij me even flink aanspreekt als ik zo word. :joy:

7 likes

Terwijl Willemijn daar vroeger heel anders over dacht

En sinds een paar jaar drink ik eigenlijk amper nog. En wow, het is echt bizar om te merken hoe snel je de stempel ‘braaf’ krijgt als je niet drinkt!
Voor mij persoonlijk hoeft alcohol (of iedere andere vorm van drugs) gewoon niet zo. Ik vind er gewoon niet zo veel aan en heb nuchter net zo veel lol.

Wel drinken of niet drinken moet ze zelf weten, en smaken en meningen kunnen veranderen maar om nou ineens de toffe uit te gaan hangen op instagram is wel een beeeeetje cringey

18 likes

Ik vind het zo vaag dat ze niet iets over zijn werk kan vertellen of ligt dat aan mij? Mag het misschien niet? Dan zou ze dat kunnen zeggen :thinking:. Het klinkt altijd zo gewichtig maar misschien stelt het wel niet zo veel voor? Echt nieuwsgierig haha.

3 likes

Een vriendin werkt voor defensie en ook zij mag heel weinig delen over haar job. Kan daar dus zeker mee te maken hebben.

10 likes

Is op zich toch wel genoeg dat hij kapitein is als rang en bij de korps mariniers werkt… bedoel wat hebben de insta meiden en weet ik veel wie nog meer dat account bekijken nodig qua info over zijn beroep

35 likes