Mommybloggerstopic #4

Een vriend van mij zit ook bij het korps maar die vertelt je gerust over de trainingen die hij doet. Hij heeft ook droge verhalen over de koning die langs komt op bezoek…

3 likes

Is veiliger om er niet te veel te over te delen. Vind dit eigenlijk al veel informatie op een openbaar sociaal medium. Dacht dat het zo was dat defensie wil voorkomen dat ‘verkeerde’ mensen deze informatie krijgen en hun familie kan benaderen. Weet even het fijne er niet meer van.

12 likes

Ja echt he :grin: mijn partner heeft er een behoorlijke tijd bij gezeten. Sinds 4 jaar burger.

5 likes

Maar het lijkt dus alsof ze het zelf ook niet echt weet, dat bedoel ik meer. Je kan natuurlijk gewoon zeggen dat je niks mag vertellen (en wellicht hij zelfs ook niet aan haar?), dat begrijpen die instameiden best.

1 like

Misschien wil Wil deze boekenkasten wel

78 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Eh heb je dat filmpje gezien?
Een van de twee klopt niet (meer) :stuck_out_tongue:

1 like

Zeker in de periode van missies is het thuisfront een !gevaar! als openbaar bekend is aan wie je verbonden bent.

Ik snap haar wel. Waarom moet zij uitgebreid uitwijden over zijn beroep op HAAR insta account? Vooral omdat ze al 80 keer heeft gezegd dat ze er niet te veel over mag/wil vertellen. Dan zou ik op een gegeven moment ook doen alsof ik het niet weet :sweat_smile: heeft mi niks met ‘gewichtig’ willen zijn te maken, maar eerder met het willen hebben van een privéleven

9 likes

Maf. Aan de ene kant kon ik me dat niet voorstellen maar aan de andere kant bevestigt dit ook wel weer een beetje mijn onderbuikgevoel dat ik had.
Ik zal het eens verder googelen want ben nu nog nieuwsgieriger :stuck_out_tongue:

Gewoon omdat het zo ver van m’n bed is trouwens, ik ben geen stalker ofzo.

Oh oke ik heb dus nooit gezien dat ze heeft gezegd dat ze het niet mág vertellen. Dat zou ik volkomen begrijpen en ook een veel logischer antwoord vinden dan dat ze nu geeft. En ze pikt deze vraag natuurlijk zelf ook uit de ongetwijfeld vele andere.
Nu moet ik een beetje gniffelen om het feit dat het blijkbaar voor haar abracadabra is en dat hierboven wordt gezegd dat het eigenlijk allemaal poppenkast is.

Luie pax - en dan een bericht van @anon46493654 (edit: @Deurklink) er onder met een kast met kussens.
Ik dacht even dat het een pax-kast was… met kussens. Een luie pax kast…

Edit: kasten kussens deurklinken kapstokken… I can’t…

26 likes

Bijna het juiste item uit huis. Je bedoelt @Deurklink :wink:

2 likes

Jemig jullie maken het me niet makkelijk :joy:
Met beide ook zo’n zwart wit foto. :joy:

Mijn excuus kapstok. :full_moon_with_face::heart:

3 likes

Denk dat ze liever dit zegt, dan oh het is geheim want dan blijft het toch spannend en gaan mensen ineens speculeren op fora … …

1 like

Mijn broertje heeft die opleiding gedaan en ik heb geen idee wat hij in die vier jaar heeft geleerd naast luisteren

5 likes

Hmm hoe heet die opleiding ik ken nog wel wat mensen die moeten leren luisteren :joy::joy:

26 likes

Ik ken wil en tien alleen van het forum maar ze doen me echt denken aan die vrouwen waar Beth in good girls op een gegeven moment mee omgaat. Die het rebels vinden als hun zelfgebakken traktaties niet glutenvrij zijn

31 likes

Ja zo zijn ze precies!!! Ps laf die serie

2 likes

Ik moet zeggen dat ik wel zon sufkut ben die bijna niet drinkt, ik snap dat gehype eromheen ook nooit. Net als moeder memes met wijn als mommy juice enzo. Nope.

31 likes