Mommybloggerstopic #4

Maar ik denk dat ze dat dus niet zijn. Zeker niet in die vreselijke TikToks.

1 like

Eens, ik denk dat ik in mijn doen en laten nog truttiger en preutser ben dan Wil en Tien hoor. En volgens mij is dat prima.
Maar ga dan ook geen filmpjes opnemen met de strekking ‘kijk ons eens even wild doen!1!’

27 likes

Ben ik gewoon late to the party of heeft niemand gehoord dat Wil en Tien (zie hun stories van gisteren op hun gezamelijk account) vanalles vertellen over hun aanstaande projecten, maar
 ze hebben gisteren een hele leuke INSPIRATIESESSIE gehad met een hele LEUKE INFLUENCER

Ik krijg helemaal Annic vibes, helemaal omdat ze de naam van de leuke influencer ook niet noemen hahaha

14 likes

Ik word sowieso gestoord van die projecten. Continu erover bezig, maar ze kunnen er nog niks over zeggen, maar ze hebben het er wel heeeel druk mee!!! Ja sorry maar als je tijd hebt om domme reels op te nemen, hoe druk heb je het dan echt?

Sorry zure kantoortrut hahaha

18 likes

Kan niet.

18 likes

Hoe is het eigenlijk met Annic, nog steeds radiostilte geloof ik?

1 like

Ja, vooral omdat het leek alsof zij die influencer advies gaven. Net alsof ze nu ook coachingssessies doen of zo.
Maar misschien was het wel heel iets anders en kwamen ze toevallig op dat onderwerp en gaven ze uit enthousiasme tips, dat kan natuurlijk ook goed.

Die projecten moet je gewoon negeren totdat ze daadwerkelijk uitkomen. (en dan daarna kan dat natuurlijk nog als het niets voor je is).

ja he? heeft iemand de statistieken nog hoe haar volgers zijn gekelderd op insta enzo?

2 likes

Is toch helemaal niks mis mee? Ik vind zelf dat ik teveel drink en zit er regelmatig over na te denken om er ook helemaal mee te stoppen want je doet je lichaam en geest er uiteindelijk niet heel veel plezier mee. Je kan beter niet dan wel drinken, vooral niet jezelf suf vinden omdat je niet drinkt hoor! Deurknop :joy:

4 likes

Ik denk dat Annic inmiddels weer al die coachingsessies en inspiratiemeuk is gaan doen met allerlei influencers en ondernemers om wat te gaan verdienen. En dat doet ze gewoon in stilte voorlopig denk ik. Dan komt ze einde dit jaar met GROOT NIEUWS en is alles weer vergeten en vergeven (hoopt ze).

11 likes

:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

Ja joh, die is behind the scenes weer een of ander nieuw sneu project aan t opzetten.
Haha, misschien is ze wel bezig met d’r eigen online discussie platform ‘voor LIEVE EN POSITIEVE vrouwen’ :rofl:

3 likes

Ze heeft nog 87k volgers en zat ergens rond 91/92 geloof ik? Dus dan valt het in totaal nog wel mee met de hoeveelheid ontvolgers

1 like

In de weekvlog van Tien filmen ze uitgebreid hoe Tien een ingegroeide okselhaar van Wil verwijdert. HOEZO? Is dat leuke content? Is het relatable? Wat?

20 likes

Oh ik vind dit niet gewichtig klinken. Mijn vader werkt al 40 jaar bij defensie en het is mij ook een absoluut raadsel wat die man doet. Veel banen daar zijn ook een beetje vaag. Haha, precies wat @friemel zegt dus. Ik vind haar ook echt klinken alsof ze gewoon geen clou heeft wat hij doet (omdat het haar misschien ook niet zoveel interesseert?) dan dat ze een geheimhoudingsverklaring heeft haha.

4 likes

Nou ja, een programma als Dr. Pimple Popper heeft ook bestaansrecht, dus er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden om ernaar te kijken :smile:

1 like

Zij is niet echt een mommy blogger, meer een vegan receptenblogger maar de manier hoe zij omgaat met haar dochtertje in haar video’s vind ik wel een voorbeeld naar anderen toe. Hier blurt ze haar, maar in vorige video’s heeft ze heel vaak enkel haar achterkant of enkel haar beentjes in beeld.

11 likes

In t park :sweat_smile:

16 likes

:raised_hands: :raised_hands: :raised_hands: :clap:

1 like

Je had een tijd geleden toen (waar ik Vpk studeerde) ook medisch hulpverlening? Om zo in een keer na 4 jaar een “kant en klare” ambulance medewerker hebt. Alleen die hadden veel gedoe met de big registratrie. En die konden zich geen vpk noemen. Mss meer te vergelijken met een “medic”.

Maar ja het oude traject lijkt me echt het best, superveel ervaring opdoen en de opleidingen volgen. Dan pas heb je echt genoeg bagage om ambulance vpk te worden

3 likes