Mommybloggerstopic #4

Ik werd echt meteen blij toen ik het las vanmorgen, heb zo met haar te doen gehad afgelopen maanden en tegelijk zoveel respect gekregen voor hoe ze hier over kon praten. Ik denk dat ze inderdaad al ruim voorbij de 12 weken is, mede door al die tests die zij sowieso al moeten doorlopen wegens de genetische afwijking.

5 likes

Als het om dingen als een buikje gaat waar mensen zelf op gaan letten ben ik het met je eens, maar als er hints gedropt worden door de persoon in kwestie of instagramposts met vage of dubbelzinnige teksten vind ik het niet zo raar of irritant eigenlijk. Dat is dan een logisch gevolg en ik neem aan ook (stiekem) de bedoeling.

Maarrr superfijn voor Willemijn en haar gezin, echt ontzettend leuk en goed nieuws :hugs: daar word je toch blij van

Lekker suggereren dat Willemijn een meisje krijgt
 Maar t is gewoon voor Zoey :crazy_face:

Edit: en zoals iemand al zei; haar haar zit weer lekker in een knot

1 like

Zal vast wel weer een kleur van een aura zijn dat Tien meerdere keren heeft gezien

57 likes

De baby houdt van paarse bloemen, aldus Martine.

12 likes

Dat is precies de bedoeling :stuck_out_tongue:
hét verhaal wordt waarschijnlijk over een tijdje in een video uit de doeken gedaan.

1 like

Ik volgde ruim 10 jaar geleden ook een Amerikaans gezin (Wilkinson quints) met zo’n zelfde gezinssamenstelling (2 oudere kids en toen een vijfling). Was echt bizar, die moesten in excellsheets alle flesjes/luiers/etc bijhouden en ze hadden de eerste maanden continue vrijwilligers in huis die hielpen met alle voedingen. En ik vond 2 onder de 1,5 al druk :sweat_smile:

1 like

Ik zag net op Facebook een advertentie van een huis wat te koop staat en ik herkende meteen het huis van Manon Tilstra. Ik kijk haar videos niet eens, ik volg haar alleen op instagram, dus ik schrok van mezelf dat ik meteen haar huis herkende😳 voelt zo stalkerig of zo

Wat raar dat ze al willen verhuizen aangezien ze er volgens mij niet lang in wonen en het helemaal naar smaak hadden verbouwd.

:money_with_wings: :money_mouth_face: :money_with_wings:

3 likes

De video staat online. Willemijn is inderdaad al 20 weken zwanger. De echo was goed. Zo fijn voor ze.

19 likes

Volgen hier ook mensen OptimaVita? Zij hebben een miskraam gehad. Met nogal een lange nasleep.

3 likes

Superfijn voor ze. En (los van de hele situatie rondom het overlijden van hun baby) ook wel eens mooi dat iemand ‘gewoon’ het nieuws deelt zonder dat dat meteen een hele vlog of gender reveal of wat dan ook moet zijn. Gewoon ‘ik ben zwanger, alles gaat goed en de rest wilden we voor onszelf houden’ want ja zo is het toch ook gewoon?

40 likes

Er zal vast al een mooie overwaarde op zitten
 En misschien willen ze meer tuin, die ze nu hebben is niet zo groot

1 like

@itakepictures Bizar, zijn die kinderen alweer 10 jaar?! Dat gezin heb ik toen ook gevolgd!

En wat super leuk voor Willemijn en Djurre, het is ze zo gegundđŸ„°

Qua innerlijk in ieder geval niet, gelukkig voor haar :sweat_smile:. Vind haar altijd wel sympathiek overkomen en tenminste niet zo spastisch met eten (itt sommige andere healthy bloggers/vloggers).

1 like

Nee inmiddels alweer 13! Ik keek net even op die blog en ze zijn in 2007 geboren

Zo ik lees het wat zielig, maar ook dus veel mensen die reageren met “ik wist het al,”ik dacht het al”? Hoe dan, oprecht

Ik vind het ook heel dapper van Willemijn dat ze het nog aandurft. Ik zou zelf denk ik veel te bang zijn/doemdenken.
Wat dat betreft is het een ijzersterke vrouw.

18 likes

Misschien omdat ze eerst zei dat ze niet meer naar de zolder wilde verhuizen omdat er een kamer leeg zou blijven beneden en dat deed haar verdriet. En toen was er een vlog dat ze de zolder ready maakten om daar te kunnen slapen en toen dacht ik wel mogelijk is ze zwanger.