Dat plafond met sierlijst in Manon Tilstra’s huis past totaal niet in zo’n woning. 
Haha ja dat viel mij ook op. Ik vind het trouwens een heel mooi huis. Als het hier te koop zou zijn voor dat bedrag had ik wel serieuze interesse gehad.
@Krabsalade helemaal mee eens! Ik denk ook als zij er geen aandacht meer aan besteed dat de lol er snel af is voor die mensen. En zet het ook in perspectief; 3 mensen laten een negatieve review achter, hoeveel mensen zijn er positief? Dat zijn er toch veel meer. Zowel reviews als volgers op insta
De keuken is wel geverfd… Dat zie je niet op de foto’s maar zal je van dichtbij ongetwijfeld zien.
Dankje!
Ik krijg echt al last van mijn rug als ik naar hun bank kijk. 
Ja dat bedoel ik ook. Als het al 3 x meteen/ bijna meteen raak is kun je dat bij de 4e toch ook verwachten, dan is dat toch niet ‘onverwacht’ snel, zo bedoelde ik het.
bij onze keuken zie je dat echt niet! helemaal streeploos alsof het in die kleur opgeleverd is.
Waarom is dat zo bizar na een stilgeboorte? Het gebeurt (hier ook)om de haverklap bij levende kindjes. Vaak ook met een oordeel…
Vraag me ook af of er echt wordt teruggerekend, de meeste mensen hier weten heus wel dat 20 weken gelijk staat aan 5 maanden en dat Krijn eind maart is geboren.
In mijn geval wist ik het doordat ikzelf 4 weken langer zwanger ben en wist dat dat van Krijn in maart was. Maar verder geen oordeel. Had het zelf niet aangedurfd denk ik, maar ben heel blij voor ze dat het nu goed gaat.
Over geuren en kleuren valt niet te discussiëren maar het huis van M.anon is zooooooooo grijs. Zelfs de slaapkamers. Alles grijs grijs grijs. Lijkt me moeilijk om het daar enigszins gezellig te krijgen? Maar er zullen vast mensen zijn die er van houden.
Even iets anders. Als ik Sue was reed ik met gierende banden naar Groningen om het kleurdebacle in Martines haar onder handen te nenen. Dit is geen reclame voor Sue.
Bedoel je die vervaging van het Rode? Dat ligt niet aan de kapper, maar aan de verf. Dat vervaagt soms heel snel, zeker als het er voor de eerste keer in zit. Ik heb van mezelf denk ik dezelfde kleur haar als Tien en heb het ook rood gehad. Na 3 wasbeurten was het bij mij ook zo vervaagd, ben ik terug gegaan, was het weer binnen no time vervaagd. Mocht ik wel weer terugkomen en was het wel beter, maar uiteindelijk is het sowieso een kleur die heel veel onderhoud nodig heeft.
Volgens mij heeft zij een goede band met haar kapster, dus ik ga er voor het gemak ff vanuit dat zij hier ook wel contact over gehad hebben als ze het storend vindt
Ik zou het niet echt rood noemen, dit?
Eerder een soort super doffe aubergine kleur.
Dat blijft een op lichte ondergrond voor geen meter zitten. Zou dat als kapper ook nooit adviseren.
Zeker niet als je klant, zoals tien, dagelijks gebruik maakt van de föhn of de tang. Dit soort kleur worden heel snel stoffig.
Zelfs direct na het kleuren was het al dof en niet verzadigd qua kleur. Vind dat echt wel een dikke misser door de kapster.
Ugh die vlog van Elise begint weer met drie minuten wouter show 
Wel grappig dat ze hem soms zelf afkapt met ‘korter! mand!’.
Of ze verbetert hem als hij zegt hoe goed het gaat met zijn lacotose-arm-dieet. Dan zegt zij vrolijk dat hij elke dag kaas en melk eet.
Die gast vindt zichzelf echt te lekker
en dat is hij ook maar pfff vind hem zo vermoeiend maar eigenlijk iedereen in die hoek van Vita tot Co tot Elise en Wouter
Ik vind er echt niks aan. Alleen zn schouders zijn sexy maar verder, niks bijzonders en alleen maar fucking irritant
Hahaha ja 100%
In het Hoxton hotel geloof ik. Daarom noemt hij zichzelf Daddyhox
Maar toch niet direct? Krijn is in maart geboren, en ze is nu 20 weken (ruim 4 maanden). Je ‘krijgt’ ook nog 2 weken cadeau. Ze is dan denk ik in mei of juni zwanger geraakt.