Kunnen we stoppen met speculeren wanneer Willemijn zwanger is geworden?
Ze is gelukkig zwanger van een gezond kindje na een moeilijke periode.
Hoe snel of laat erna maakt geen fuck uit?
Al was ze over drie maanden pas zwanger zijn er nog mensen die dit vroeg vinden.
Voor hun is dit een goede timing en zij zijn er blij mee.
Dat gespeculeer is alleen maar kut en onnodig kwetsend mocht ze meelezen.
Echt bizar hoor sommige mensen ā¦
Teveel cringe voor deze zondagmorgen 
Ik snap niet wanneer Wil de gezichten van de kinderen wel of niet laat zien. In die Frisia campagne stond J. geforceerd met zn rug naar de camera, maar voor een albelli reclame deelt ze wel fotoās waar hij duidelijk herkenbaar opstaat. 
Misschien kost het extra geld met een gezichtje in beeld voor het merk? Ernstig als je dit soort dingen over je kind beslist.
Nee, ik hoop dat hij zelf gewoon de ene keer wel en de andere keer niet met zān gezicht op de foto wil?
Oh wat vreselijk! Ik vind haar sowieso vermoeiend over jong moeder zijn, ze was echt niet extreem jong maar goed nu lijkt ze wel 42 jaar. Ik krijg beetje plaatsvervangende schaamte als ze daar zo houterig staat te dansen in oma kostuum
Ik hoop eigenlijk dat als hij niet met zn gezicht op de foto wil, hij ook niet op de foto hoeft. Maar waarschijnlijk ben ik daarom ook geen influencer en Wil wel. Ik denk inderdaad dat de kans groot is dat het gewoon duurder voor het merk is als een kind herkenbaar op beeld staat
Ik kan echt niet geloven dat Kelly 30 is. Ze leek minimaal 40. Qua looks, gedrag, lifestyle. En dan die reels!!! Neeeeeeeee
Please Kelly, doe het niet. Ze wordt steeds meer ākortpittigā en dat ongemakkelijke dansen, no no no! Zo jammer, vroeger wel leuk om te volgen, maar sinds kinderen opeens VOL in beeld zijn, papasjenkie alive is en ze cursussen geeft daalt ze echt in aanzien wat mij betreft. Weinig authentieksā¦
En dan niet meer antwoorden.
Ik heb ff gezocht in haar youtube videos maar kom er niet doorheen. Weet iemand dat filmpje snel te vinden? Of weet haar fantastische redenen?
Ze is nog steeds niet helemaal goed in het op juiste moment aantikken, nummer 5 is echt awkward verkeerd getimed dat ze daar even zo
in het niets staat te dansen hahaha
Over reels gesproken, volgen jullie Valeria Lipovetsky? Is mom van 3 jongens maar heeft ook een sieradenmerk, en is model geweest. Vind haar reels dus niet awkward (vooral die van fashion wel leuk, hoewel ze wel steeds vrij repetitief zijn)
Ja zo bizar dat kinderen niet altijd hetzelfde doen en blijven
Waar ze ook in vertelt dat Yannick een libido heeft van een konijn
Vanaf ongeveer minuut 9 vertellen ze er mee over, waarom ze de kinderen in beeld gaan brengen
Please someone take one for the team
Dank je. Ik zocht op ākinderenā maar had kunnen weten dat het Kids was 
Oh dat geeft niet hoor, het was niet eens salty bedoeld!
Maar soms willen kinderen iets soms wel en op andere momenten niet, dat zullen de ouders vanzelf wel merken en kun je lastig voorspellen.
Ik heb het geprobeerd maar kom er niet doorheen. Wat een gemompel, kan ze gewoon niet verstaan
Okay ik heb de eerste vlog ooit van haar bekeken.
TMI: zijn libido is als een konijn wanneer zij zwanger is. Zij wilt dan geen seks meer. Verder houdt zij er niet van dat hij haar borsten aanraakt.
Kinderen:
Hun mening is veranderd, omdat het nu normaal is dat je kinderen online te zien zijn. Welk normaal is dat? Misschien in hun eigen vlog wereld, maar het is verre van normaal dat je zoveel informatie over je kinderen deelt met de wereld. Toen heb ik de vlog uitgezet.