Niet…maar zij heeft dus best veel volgers (of ja trollen) die heel negatief zijn. Ze lieten zulke gemene comments achter (over haar gewicht, uiterlijk/keuzes en kinderen dacht ik?) dat ze haar comments tijdje geleden heeft uitgezet
Ja echt kansloos. Ik vind het ook vreemd van bol dat het dus mogelijk is reviews te plaatsen over producten die nog niet eens bestaan. Is dat dan zo moeilijk uit te zetten totdat het boek daadwerkelijk uitgebracht is?
Ja echt te triest voor woorden idd. Snap nooit zo goed wat mensen bezielt, bah.
Maar bedoel ook hoezo heeft bol uberhaupt die functie voor boeken die nog niet eens zijn gedrukt. Dat is toch gek, je kunt geen eerlijke review achterlaten over iets wat je nog niet eens hebt kunnen lezen.
Het is waarschijnlijk niet moeilijk maar wel teringveel werk om dat voor al hun miljoenen producten te controleren en handmatig aan te passen. Alles gaat geautomatiseerd dus alles komt in hetzelfde systeem ongeacht verschijndatum, dus hebben ze ook allemaal dezelfde features. Maar goed wel gaar ja. Staan er geen datums bij die reviews dan waar je dat uit kunt afleiden?
Love it dat je geen negatieve reactie mag plaatsen over een boek dat nog niet uit is maar wel een positieve!
Hoe is het dan ‘onverwacht’? 
Je kan toch, ook als je er bewust voor kiest, sneller zwanger raken dan je verwacht had? Niemand gaat er volgens mij vanuit dat het bij de eerste (of tweede) poging meteen raak is.
Vind het uberhaupt bizar dat hier wordt teruggerekend naar ovulaties na een stilgeboorte!!!
Vind het echt heel fijn voor Willemijn en Djurre. Wat een spanning zullen ze gehad hebben. Wat ik dan weer bijzonder vindt is dat paarse hartje en die vibes er omheen. Vind ik zó niks voor Willemijn, echt zoiets onder invloed van Martine.
Nou ja, terugrekenen… mijn eerste gedachte was ook: ze is meteen na Krijn weer zwanger geraakt toen ze zei dat ze 20 weken was. Dat kun je toch ook zonder oordeel denken? Ik dacht alleen maar: fijn dat het zo snel gelukt is.
Ohja ik dacht het is ff een vinkje aan of uit zetten, maar als ze dat idd bij alle producten die ze aanbieden moeten doen is het alsnog megaveel werk natuurlijk.
Er staan wel datums bij de reviews, dus de oplettende lezer weet nu nog wel dat die reviews onzin zijn. Het is alleen kut voor Shirley dat ze dacht een oplossing te hebben door de comments op haar site uit te zetten en dat nu (waarschijnlijk?) diezelfde mensen een nieuwe ingang vinden om negatief commentaar te geven. Die mensen roepen ‘Shirley schrijft allemaal hetzelfde’ maar dat doen ze zelf ook. Die negatieve commenters komen ook steeds met dezelfde kritiek
Ik snap dat dit makkelijk praten is, maar laat lekker gaan: er zijn waarschijnlijk nauwelijks mensen die dat boek níet kopen door zo’n domme 1-ster-review en hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
Ik keur dat gedrag van mensen wel af, maar begrijp niet zo goed dat ze er zelf de focus op legt door er story’s (en vermoedelijk blogposts) over te maken. Daarmee geef je het veel te veel aandacht. Ze heeft zo enorm de neiging zich te moeten verdedigen en dat hoeft ze helemaal niet.
Nouja, hoop dat ze het los kan laten.
Oh ik zie het ja. Volg haar niet op Insta; in haar story plaatst ze gister dat ze contact gaat opnemen met de uitgever en Bol omdat dit puur pesten is
Dat plafond met sierlijst in Manon Tilstra’s huis past totaal niet in zo’n woning. 
Haha ja dat viel mij ook op. Ik vind het trouwens een heel mooi huis. Als het hier te koop zou zijn voor dat bedrag had ik wel serieuze interesse gehad.
@Krabsalade helemaal mee eens! Ik denk ook als zij er geen aandacht meer aan besteed dat de lol er snel af is voor die mensen. En zet het ook in perspectief; 3 mensen laten een negatieve review achter, hoeveel mensen zijn er positief? Dat zijn er toch veel meer. Zowel reviews als volgers op insta
De keuken is wel geverfd… Dat zie je niet op de foto’s maar zal je van dichtbij ongetwijfeld zien.
Dankje!
Ik krijg echt al last van mijn rug als ik naar hun bank kijk. 
Ja dat bedoel ik ook. Als het al 3 x meteen/ bijna meteen raak is kun je dat bij de 4e toch ook verwachten, dan is dat toch niet ‘onverwacht’ snel, zo bedoelde ik het.
bij onze keuken zie je dat echt niet! helemaal streeploos alsof het in die kleur opgeleverd is.
Waarom is dat zo bizar na een stilgeboorte? Het gebeurt (hier ook)om de haverklap bij levende kindjes. Vaak ook met een oordeel…
Vraag me ook af of er echt wordt teruggerekend, de meeste mensen hier weten heus wel dat 20 weken gelijk staat aan 5 maanden en dat Krijn eind maart is geboren.