In mijn geval wist ik het doordat ikzelf 4 weken langer zwanger ben en wist dat dat van Krijn in maart was. Maar verder geen oordeel. Had het zelf niet aangedurfd denk ik, maar ben heel blij voor ze dat het nu goed gaat.
Over geuren en kleuren valt niet te discussiëren maar het huis van M.anon is zooooooooo grijs. Zelfs de slaapkamers. Alles grijs grijs grijs. Lijkt me moeilijk om het daar enigszins gezellig te krijgen? Maar er zullen vast mensen zijn die er van houden.
Even iets anders. Als ik Sue was reed ik met gierende banden naar Groningen om het kleurdebacle in Martines haar onder handen te nenen. Dit is geen reclame voor Sue.
Bedoel je die vervaging van het Rode? Dat ligt niet aan de kapper, maar aan de verf. Dat vervaagt soms heel snel, zeker als het er voor de eerste keer in zit. Ik heb van mezelf denk ik dezelfde kleur haar als Tien en heb het ook rood gehad. Na 3 wasbeurten was het bij mij ook zo vervaagd, ben ik terug gegaan, was het weer binnen no time vervaagd. Mocht ik wel weer terugkomen en was het wel beter, maar uiteindelijk is het sowieso een kleur die heel veel onderhoud nodig heeft.
Volgens mij heeft zij een goede band met haar kapster, dus ik ga er voor het gemak ff vanuit dat zij hier ook wel contact over gehad hebben als ze het storend vindt
Ik zou het niet echt rood noemen, dit?
Eerder een soort super doffe aubergine kleur.
Dat blijft een op lichte ondergrond voor geen meter zitten. Zou dat als kapper ook nooit adviseren.
Zeker niet als je klant, zoals tien, dagelijks gebruik maakt van de föhn of de tang. Dit soort kleur worden heel snel stoffig.
Zelfs direct na het kleuren was het al dof en niet verzadigd qua kleur. Vind dat echt wel een dikke misser door de kapster.
Ugh die vlog van Elise begint weer met drie minuten wouter show 
Wel grappig dat ze hem soms zelf afkapt met ‘korter! mand!’.
Of ze verbetert hem als hij zegt hoe goed het gaat met zijn lacotose-arm-dieet. Dan zegt zij vrolijk dat hij elke dag kaas en melk eet.
Die gast vindt zichzelf echt te lekker
en dat is hij ook maar pfff vind hem zo vermoeiend maar eigenlijk iedereen in die hoek van Vita tot Co tot Elise en Wouter
Ik vind er echt niks aan. Alleen zn schouders zijn sexy maar verder, niks bijzonders en alleen maar fucking irritant
Hahaha ja 100%
In het Hoxton hotel geloof ik. Daarom noemt hij zichzelf Daddyhox
Maar toch niet direct? Krijn is in maart geboren, en ze is nu 20 weken (ruim 4 maanden). Je ‘krijgt’ ook nog 2 weken cadeau. Ze is dan denk ik in mei of juni zwanger geraakt.
Kunnen we stoppen met speculeren wanneer Willemijn zwanger is geworden?
Ze is gelukkig zwanger van een gezond kindje na een moeilijke periode.
Hoe snel of laat erna maakt geen fuck uit?
Al was ze over drie maanden pas zwanger zijn er nog mensen die dit vroeg vinden.
Voor hun is dit een goede timing en zij zijn er blij mee.
Dat gespeculeer is alleen maar kut en onnodig kwetsend mocht ze meelezen.
Echt bizar hoor sommige mensen …
Teveel cringe voor deze zondagmorgen 
Ik snap niet wanneer Wil de gezichten van de kinderen wel of niet laat zien. In die Frisia campagne stond J. geforceerd met zn rug naar de camera, maar voor een albelli reclame deelt ze wel foto’s waar hij duidelijk herkenbaar opstaat. 
Misschien kost het extra geld met een gezichtje in beeld voor het merk? Ernstig als je dit soort dingen over je kind beslist.
Nee, ik hoop dat hij zelf gewoon de ene keer wel en de andere keer niet met z’n gezicht op de foto wil?
Oh wat vreselijk! Ik vind haar sowieso vermoeiend over jong moeder zijn, ze was echt niet extreem jong maar goed nu lijkt ze wel 42 jaar. Ik krijg beetje plaatsvervangende schaamte als ze daar zo houterig staat te dansen in oma kostuum
Ik hoop eigenlijk dat als hij niet met zn gezicht op de foto wil, hij ook niet op de foto hoeft. Maar waarschijnlijk ben ik daarom ook geen influencer en Wil wel. Ik denk inderdaad dat de kans groot is dat het gewoon duurder voor het merk is als een kind herkenbaar op beeld staat