Mommybloggerstopic #4

Hahahahhahaahahaha deeeelusionaaaaal

Ik snap niet dat je je kinderen dan ook direct betrekt in AD
Doe dan af en toe een leuk fotootje maar nee ze moesten direct alles aanpakken

3 likes

Volgens mij hadden ze die juist wel mee deze keer en was dat haar tip/ontdekking waarom ze goed konden slapen op vakantie

Nou ik geloofde t niet dus ging t even uitzoeken en op 20:50 zie je het bedje dat dus een beetje zo hangt. Wat bedoelde jij dan, de sleepyheads? Want ze hebben volgens mij geen ander bedje thuis?

(Het maakt ook echt geen reet uit ook eigenlijk hè hahaha maar goed wat heb ik voor beters te doen)

Nog steeds geen vlog van Annic. Ze was toch weer aan het vloggen geslagen? :clapper:

Ongemakkelijk ook dat ze na een maand ~dagelijkse reeks~ blijkbaar nog steeds niet weet hoe Instagram werkt, en er in bijna elke een tekstblokje in zit dat achter het onderschrift valt en dus totaal onleesbaar is. :’)

30 likes

Ik ging even kijken wat voor Reels kc verder heeft, of het echt allemaal hetzelfde was. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind haar Reels samenvattingen van een dagje weg wel heel leuk gedaan.

Als ik Wil voor de 48e keer een spon zie opnemen voor Albelli, moet ik telkens denken aan die sketch van Brigitte Kaandorp, waar die moeder met 20 fotoboeken (per kind!) bleef zitten omdat geen van de kinderen ze wilde hebben.

39 likes

Hahaha, pas nog zitten kijken.

13 likes

Zo ik heb Kelly C en beebsandmoms ontvolgd. Elke keer als ik mijn IG opende stonden hun cringy reels in beeld. Helemaal klaar mee :sweat_smile:

3 likes

Ik heb even de ramptoerist uitgehangen maar hoezo snapt Kelly C nog steeds niet waar je de tekst moet plaatsen zonder dat het wegvalt?

3 likes

Maar ze hebben nog wel seks hoor !!!

2 likes

Ik moet ook altijd lachen om die kortingscodes die als aardig exclusief worden afgescheept, maar als je 1x wat koopt bij albelli krijg je elke week wel mail met 25 of 30% korting :upside_down_face:

10 likes

Volgens mij heeft Tien die paarse hartjes bedacht vanwege Krijn :blue_heart: + nieuwe baby (meisje) :sparkling_heart: = :purple_heart:

2 likes

Die reels van wat ze eet op een dag, ik kan al die tekstjes niet lezen zo snel hoor, en dan moet je dat ding een paar keer kijken wil je alles lezen (ben verder niet echt thuis in reels dus weet niet of dat de bedoeling is)

Elise besteedt ff 50€ aan 2 van die knuffeldoekjes die je voor een paar euro’s bij de Hema kan kopen, koekoek!

10 likes

Ja maar ze wil een pandaaaaa, dat snap je toch wel :relieved:

2 likes

Bi-zar

3 likes

Doe eeeeeven normaaal!!!

9 likes

Wat ik vooral raar vind is dat ze een witte neemt? Lijkt mij dat ie binnen no time goor wordt