Mommybloggerstopic #4

Ik kan echt niet geloven dat Kelly 30 is. Ze leek minimaal 40. Qua looks, gedrag, lifestyle. En dan die reels!!! Neeeeeeeee

24 likes

Please Kelly, doe het niet. Ze wordt steeds meer “kortpittig” en dat ongemakkelijke dansen, no no no! Zo jammer, vroeger wel leuk om te volgen, maar sinds kinderen opeens VOL in beeld zijn, papasjenkie alive is en ze cursussen geeft daalt ze echt in aanzien wat mij betreft. Weinig authentieks…

25 likes

En dan niet meer antwoorden.

Ik heb ff gezocht in haar youtube videos maar kom er niet doorheen. Weet iemand dat filmpje snel te vinden? Of weet haar fantastische redenen?

Ze is nog steeds niet helemaal goed in het op juiste moment aantikken, nummer 5 is echt awkward verkeerd getimed dat ze daar even zo :point_right: in het niets staat te dansen hahaha

14 likes

Over reels gesproken, volgen jullie Valeria Lipovetsky? Is mom van 3 jongens maar heeft ook een sieradenmerk, en is model geweest. Vind haar reels dus niet awkward (vooral die van fashion wel leuk, hoewel ze wel steeds vrij repetitief zijn)

2 likes

Ja zo bizar dat kinderen niet altijd hetzelfde doen en blijven

Waar ze ook in vertelt dat Yannick een libido heeft van een konijn

Vanaf ongeveer minuut 9 vertellen ze er mee over, waarom ze de kinderen in beeld gaan brengen

Please someone take one for the team

4 likes

Dank je. Ik zocht op “kinderen” maar had kunnen weten dat het Kids was :neutral_face:

17 likes

Oh dat geeft niet hoor, het was niet eens salty bedoeld!
Maar soms willen kinderen iets soms wel en op andere momenten niet, dat zullen de ouders vanzelf wel merken en kun je lastig voorspellen.

1 like

Ik heb het geprobeerd maar kom er niet doorheen. Wat een gemompel, kan ze gewoon niet verstaan

1 like

Okay ik heb de eerste vlog ooit van haar bekeken.

TMI: zijn libido is als een konijn wanneer zij zwanger is. Zij wilt dan geen seks meer. Verder houdt zij er niet van dat hij haar borsten aanraakt.

Kinderen:
Hun mening is veranderd, omdat het nu normaal is dat je kinderen online te zien zijn. Welk normaal is dat? Misschien in hun eigen vlog wereld, maar het is verre van normaal dat je zoveel informatie over je kinderen deelt met de wereld. Toen heb ik de vlog uitgezet.

11 likes

Hahahahhahaahahaha deeeelusionaaaaal

Ik snap niet dat je je kinderen dan ook direct betrekt in AD
Doe dan af en toe een leuk fotootje maar nee ze moesten direct alles aanpakken

3 likes

Volgens mij hadden ze die juist wel mee deze keer en was dat haar tip/ontdekking waarom ze goed konden slapen op vakantie

Nou ik geloofde t niet dus ging t even uitzoeken en op 20:50 zie je het bedje dat dus een beetje zo hangt. Wat bedoelde jij dan, de sleepyheads? Want ze hebben volgens mij geen ander bedje thuis?

(Het maakt ook echt geen reet uit ook eigenlijk hè hahaha maar goed wat heb ik voor beters te doen)

Nog steeds geen vlog van Annic. Ze was toch weer aan het vloggen geslagen? :clapper:

Ongemakkelijk ook dat ze na een maand ~dagelijkse reeks~ blijkbaar nog steeds niet weet hoe Instagram werkt, en er in bijna elke een tekstblokje in zit dat achter het onderschrift valt en dus totaal onleesbaar is. :’)

30 likes

Ik ging even kijken wat voor Reels kc verder heeft, of het echt allemaal hetzelfde was. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind haar Reels samenvattingen van een dagje weg wel heel leuk gedaan.

Als ik Wil voor de 48e keer een spon zie opnemen voor Albelli, moet ik telkens denken aan die sketch van Brigitte Kaandorp, waar die moeder met 20 fotoboeken (per kind!) bleef zitten omdat geen van de kinderen ze wilde hebben.

39 likes