Juist omdat ik in een soortgelijke situatie zat, snap ik niets van het gefilm. Ja het is kut en ik heb daar ook heus wel eens iets van gedeeld op mijn socials, maar nooit een film van mezelf waarop ik er doorheen zit. Hooguit een foto van een fles melk en de uitleg dat het even ruk gaat thuis. Mezelf (en het gekrijs) puur voor de volgers filmen zou het laatste zijn wat in me op komt en begrijp ik gewoon niet.
Edit: want ik heb het gekrijs en overtrekken wel eens gefilmd, maar dan voor de kinderarts.
Wat betreft het thuiswerken: ik snap heus dat je er niet zo even uit kan als je altijd thuis werkt. Maar het is niet reëel om te denken dat je naast dat intense gekrijs kunt werken. Leg je er dan bij neer dat dit hem niet wordt en kwel jezelf niet zo. Wellicht kan ze dan beter naar de woning van haar moeder gaan, als je weet dat je het lastig vindt om het gekrijs te negeren. Maar elke week een filmpje met dat ze zich amper kan concentreren vanwege het gehuil, tsja, dat snap ik dan gewoon niet