Mommybloggerstopic #4

Super leuk voor ze! Hopelijk gaat alles goed en kunnen ze er ook nog wat van genieten.

Wij hebben iemand in onze vriendengroep, bij iedere zwangere zegt ze ja ik dacht al zoiets, meende het al te zien etc. Normaal zien we elkaar in de zomerperiode heel veel maar afgelopen maanden veel minder. Maar mevrouw had het ook bij de dames die het recent aan hebben gekondigd, maar die ze al maanden niet had gezien in het echt, door :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ja soort Tien 2.0 :crazy_face:

2 likes

Het slaat ook het gesprek ook zo dood: eh oke, nou top? Hetzelfde als wanneer je op kantoor of aan vrienden vertelt dat je dit weekend in de dierentuin was en ze zeggen: ja ik had het gezien op instagram. Eh ja, dus nu mogen we er nooit meer een gesprek over voeren? Vind dat ook altijd zo stom haha.

12 likes

Nee tien 3.11

28 likes

Hahahaha, shit gemiste kans!!

@anon18050057 nou dat dus!

Kortom, leuk voor je dat je zwanger bent, maar kunnen we de aandacht weer even terug naar mij brengen want ik wist het al en dat is ontzettend knap, ja ik verkoop inderdaad essentiĆ«le oliĆ«n en ā€œvoedingssupplementenā€

20 likes

Wat enorm fijn voor ze! Ben heel benieuwd of ze de 20 weken al voorbij is.

Inderdaad ja. En kan me ook voorstellen dat je het pas wereldkundig wil maken als alle spannende onderzoeken voorbij zijn.

1 like

Het is speculatie maar kan ook zijn dat ze tussen de 16&18 weken zwanger is. Dat ze wel (gelukkig) een goede uitslag had na een uitgebreide echo maar dat sommige dingen nog gecontroleerd moeten worden rond de 20 weken.

Ik werd echt meteen blij toen ik het las vanmorgen, heb zo met haar te doen gehad afgelopen maanden en tegelijk zoveel respect gekregen voor hoe ze hier over kon praten. Ik denk dat ze inderdaad al ruim voorbij de 12 weken is, mede door al die tests die zij sowieso al moeten doorlopen wegens de genetische afwijking.

5 likes

haha wow ja dit is echt zo erg mijn frustratie! Ik overweeg soms om maar gewoon geen stories meer te delen van dingen die in m’n leven gebeuren omdat mensen dan echt zo ā€˜ja wist ik al’ reageren. Zijn ook altijd de mensen die zelf nooit eens wat op instagram zetten maar alleen maar dingen bekijken.

6 likes

Als het om dingen als een buikje gaat waar mensen zelf op gaan letten ben ik het met je eens, maar als er hints gedropt worden door de persoon in kwestie of instagramposts met vage of dubbelzinnige teksten vind ik het niet zo raar of irritant eigenlijk. Dat is dan een logisch gevolg en ik neem aan ook (stiekem) de bedoeling.

Maarrr superfijn voor Willemijn en haar gezin, echt ontzettend leuk en goed nieuws :hugs: daar word je toch blij van

Lekker suggereren dat Willemijn een meisje krijgt… Maar t is gewoon voor Zoey :crazy_face:

Edit: en zoals iemand al zei; haar haar zit weer lekker in een knot

1 like

Zal vast wel weer een kleur van een aura zijn dat Tien meerdere keren heeft gezien

57 likes

De baby houdt van paarse bloemen, aldus Martine.

12 likes

Dat is precies de bedoeling :stuck_out_tongue:
hƩt verhaal wordt waarschijnlijk over een tijdje in een video uit de doeken gedaan.

1 like

Ik volgde ruim 10 jaar geleden ook een Amerikaans gezin (Wilkinson quints) met zo’n zelfde gezinssamenstelling (2 oudere kids en toen een vijfling). Was echt bizar, die moesten in excellsheets alle flesjes/luiers/etc bijhouden en ze hadden de eerste maanden continue vrijwilligers in huis die hielpen met alle voedingen. En ik vond 2 onder de 1,5 al druk :sweat_smile:

1 like

Ik zag net op Facebook een advertentie van een huis wat te koop staat en ik herkende meteen het huis van Manon Tilstra. Ik kijk haar videos niet eens, ik volg haar alleen op instagram, dus ik schrok van mezelf dat ik meteen haar huis herkende😳 voelt zo stalkerig of zo

Wat raar dat ze al willen verhuizen aangezien ze er volgens mij niet lang in wonen en het helemaal naar smaak hadden verbouwd.

:money_with_wings: :money_mouth_face: :money_with_wings:

3 likes