De video staat online. Willemijn is inderdaad al 20 weken zwanger. De echo was goed. Zo fijn voor ze.
Volgen hier ook mensen OptimaVita? Zij hebben een miskraam gehad. Met nogal een lange nasleep.
Superfijn voor ze. En (los van de hele situatie rondom het overlijden van hun baby) ook wel eens mooi dat iemand âgewoonâ het nieuws deelt zonder dat dat meteen een hele vlog of gender reveal of wat dan ook moet zijn. Gewoon âik ben zwanger, alles gaat goed en de rest wilden we voor onszelf houdenâ want ja zo is het toch ook gewoon?
Er zal vast al een mooie overwaarde op zitten⊠En misschien willen ze meer tuin, die ze nu hebben is niet zo groot
@itakepictures Bizar, zijn die kinderen alweer 10 jaar?! Dat gezin heb ik toen ook gevolgd!
En wat super leuk voor Willemijn en Djurre, het is ze zo gegundđ„°
Qua innerlijk in ieder geval niet, gelukkig voor haar . Vind haar altijd wel sympathiek overkomen en tenminste niet zo spastisch met eten (itt sommige andere healthy bloggers/vloggers).
Nee inmiddels alweer 13! Ik keek net even op die blog en ze zijn in 2007 geboren
Zo ik lees het wat zielig, maar ook dus veel mensen die reageren met âik wist het al,âik dacht het alâ? Hoe dan, oprecht
Ik vind het ook heel dapper van Willemijn dat ze het nog aandurft. Ik zou zelf denk ik veel te bang zijn/doemdenken.
Wat dat betreft is het een ijzersterke vrouw.
Misschien omdat ze eerst zei dat ze niet meer naar de zolder wilde verhuizen omdat er een kamer leeg zou blijven beneden en dat deed haar verdriet. En toen was er een vlog dat ze de zolder ready maakten om daar te kunnen slapen en toen dacht ik wel mogelijk is ze zwanger.
Optimavita, Marloes die over haar miskraam vertelt⊠dat snap ik niet, hoe kunnen mensen dat weten? Ja of ik heb die hele zwangerschaps-aankondiging gemist dat kan ook hoor
ja dat vind ik ook echt! Superveel respect voor haar. En wat een mooie video ook, moest ook wel een traantje laten toen ze vertelde dat zij en djurre het nog niet helemaal kunnen geloven
Haha, wow bizar hoe snel de tijd gaat! Ik ga ze ook maar weer eens opzoeken, ben benieuwd hoe ze er nu uit zien!
In afgelopen vlogs/insta vertelde ze wel meerdere malen niet lekker te zijn (geen duidelijke reden) en niet te kunnen sporten. Maar heeft daarbij ook heel duidelijk genoemd nĂet zwanger te zijn, omdat mensen daar de hele tijd over gingen speculeren. Misschien dat mensen het daarom dachten maar dan NOG. SOWIESO, wĂĄĂĄrom die behoefte dat te zeggen.
Ik denk dat dit hele ~~~ influencen ~~~ sowieso deze kant op gaat, dat ze alleen nog maar ~~~ content ~~~ gaan produceren als er een bak geld van een commercieel bedrijf tegenover staat. Waarom zouden ze anders, denken ze.
Oja wat ik ook nog dacht, wat een reisorganisatie bijv doet, volgens mij, is Ă©n ze op vakantie sturen volledig verzorgd en vol extraâs die een gewone klant tegen flinke meerprijs kan kopen, Ă©n ze daarmee dus volop mogelijkheden voor content bieden, Ă©n betalen om die kiekjes online te zetten.
Je bent ook gek om je kanalen nog te vullen met zelfbedachte dingen als het ook met gratis dingen kan én je daar meer voor betaald krijgt
Wat voor nasleep? Sorry geen zin om de vlog te kijken maar als jij geen zin hebt om te vertellen snap ik dat
Oh Huismuts die helemaal happy losgaat over giraffes bij een veldje in NL. Ja dit is bijzonder want het is ook niet normaal! Snap dat het mooie beesten zijn van dichtbij maar dit is zielig ben verder niet echt bekend met Beekse Bergen-beleid
En die misplaatste ~Afrikaanse~ muziekjes erbij
Wel echt een mooi huis! Ben benieuwd waarom ze gaan verhuizen.