Mommybloggerstopic #4

Wat een mooi huis🄰

1 like

Ik word echt even naar van de perfectie in t huis van Manon. Hoe doen mensen dit?

2 likes

Alles tot in de puntjes geregeld en niets meer te willen, je hebt alleen nog maar vier planken nodig voor je doodskist.

1 like

haha shit!

1 like

Ik ook! Zoveel werk in gestopt, zelfs recentelijk nog. Natuurlijk zie je dat terug in de vraagprijs, maar alsnog vind ik de vraagprijs echt veel lager liggen voor zo’n huis als wat hier vergelijkbaar in de regio nu te koop staat. Lelystad is minder populair natuurlijk…

1 like

Als ik dat interieur zo zie vraag ik me af of hun kinderen zouden weten dat er meer kleuren bestaan dan zwart grijs en beige :rofl:

12 likes

Haha echt he, ik vind dat huis zo extreem ongezellig

1 like

Ik heb even mijn speurneus gebruikt. Ze hebben er een ton minder voor betaald destijds dan nu de vanafprijs. Geloof wel dat ze er veel aan verspijkerd hebben.

1 like

Ja wow, hier staat een soort gelijk huis voor 4 ton en wordt nog overboden.

Ik vind die keuken echt geweldig :black_heart:

1 like

Ja ik vind het ook een prachtig huis! Die keuken inderdaad en de ingebouwde kasten, het ziet er super verzorgd uit. Maar er zit een klein (plantloos) tuintje bij, je betaald dus voornamelijk voor de hippe afwerking. Ik zou het er niet voor over hebben

Het is wel echt een groot huis, ook die zolder. Hier betaal je echt zoveel meer voor dit. Als het huis hier stond voor die prijs had ik het zo willen hebben haha!

Wat lullig die mensen (meervoud? misschien is het ƩƩn opper-trol) die 1-ster reviews spammen op Bol.com over dat boek van Shirley. Ze moet echt proberen te denken: lekker boeiend. Maar volgens mij is ze hier super gevoelig voor. :unamused:

3 likes

Hoezo kun je uberhaupt reviews achterlaten op een boek wat nog niet eens af is?

2 likes

Haha ja dat is een goeie.

NB Sorry voor diegenen die op die link klikten hierboven. :joy: Die gaat nergens specifiek heen.

3 likes

Hahha ja ik dacht al: waarom klikt iedereen

1 like

Aaaacht fieftig.

4 likes

Minions gingen toch ook een keer positieve reviews achter laten op een boek van Mascha geloof ik voor het uit kwam toch

3 likes

Echt bizar dat dat kan. Vlak voor de release ala, dan kunnen mensen het al hebben ontvangen om proef te lezen of als persding. Maar nu al? :expressionless:

1 like

Niet…maar zij heeft dus best veel volgers (of ja trollen) die heel negatief zijn. Ze lieten zulke gemene comments achter (over haar gewicht, uiterlijk/keuzes en kinderen dacht ik?) dat ze haar comments tijdje geleden heeft uitgezet

Ja echt kansloos. Ik vind het ook vreemd van bol dat het dus mogelijk is reviews te plaatsen over producten die nog niet eens bestaan. Is dat dan zo moeilijk uit te zetten totdat het boek daadwerkelijk uitgebracht is?

3 likes