Die reels van wat ze eet op een dag, ik kan al die tekstjes niet lezen zo snel hoor, en dan moet je dat ding een paar keer kijken wil je alles lezen (ben verder niet echt thuis in reels dus weet niet of dat de bedoeling is)
Elise besteedt ff 50€ aan 2 van die knuffeldoekjes die je voor een paar euro’s bij de Hema kan kopen, koekoek!
Ja maar ze wil een pandaaaaa, dat snap je toch wel
Bi-zar
Doe eeeeeven normaaal!!!
Wat ik vooral raar vind is dat ze een witte neemt? Lijkt mij dat ie binnen no time goor wordt
Walgelijk
Staat de tuin van Tien hier toevallig ook tussen?
JolieLot had in naar nieuwste vlog even een geboortepakje gekocht van ruim 80 euro, toen dacht ik hetzelfde.
Ahh maar een geboortepakje of knuffels die je voor altijd gaat bewaren mogen toch wel wat meer kosten? Als je het geld ervoor hebt tenminste, zelf heb ik het ietsss haha minder breed dan een Elise bijv dus zou het niet doen, maar vanuit haar begrijp ik het zeker wel
Maar 25 euro voor letterlijk een doekje met een dieren hoofdje erop, dat gaat toch alle prijs kwaliteit verhoudingen te boven?
En dan ondertussen zo’n tiktok maken, ja inderdaad op zo’n manier zijn babies erg duur ja
Ik heb zelf zo’n knuffeldoekje van Liewood cadeau gekregen van vrienden toen ze hoorden dat ik zwanger was en het is inderdaad veel geld voor wat het maar is (een doekje met een dierenhoofdje), maar de kwaliteit voelt wel goed aan (voor zover ik kan beoordelen) en als ik me niet vergis is Liewood wel een duurzaam en fair merk. Is nog altijd duur natuurlijk, maar het is maar waar je je geld aan wil geven natuurlijk.
Is dit een nieuw ding? Dat er pakjes en doekjes zijn die je ‘voor altijd’ gaat bewaren? Nog nooit van gehoord.
Ik heb mijn geboortedoekjes/pakjes/knuffels ook nog steeds. Maar dat is denk ik vooral omdat mijn moeder slecht is in dingen weggooien die een emotionele waarde voor haar hebben… Dat gezegd hebbende zou ik het van mijn eigen kinderen (heb ik nog niet) ook wel bewaren denk ik. Ik vind het zelf namelijk heel leuk dat ik die dingen nog steeds heb.
Ik bewaar ook geboortepakjes/slofjes/knuffels. Heeft mijn moeder ook gedaan. Mijn dochter heeft zelfs mijn eigen geboortepakje aangehad.
Ik zal zelf niet gauw een Gucci geboortepakje oid van honderden euro’s kopen maar ja, als je het geld ervoor hebt en je wilt het, why not?
Haha same. Ik had ook een mooi knuffeldoekje gekocht maar meneer wilde per se die lelijke babyblauwe uit het kraampakket.
Nieuw? Nee. Wel een ding ja. Mijn ouders hebben ook mijn eerste schoenen bewaard. Grootouders hebben die zelfs in het brons oid gegoten. Niet alles wat je koopt hoeft meteen weggegooid te worden.
Haha ja mijn moeder ook. Ze maakte vroeger altijd plakboeken en heeft ze random op een bladzijde mijn tand(en) ingeplakt
Huh is dat niet normaal?
Ik heb zo’n doosje in de vorm van een kies waar veel (misschien niet alle) melktandjes inzitten haha
edit:
Zo ziet het er ongeveer uit
Summary
Dit doosje hebben mijn ouders ook voor mijn tanden! Snap alsnog niet waarom je dat zou bewaren