Een knuffel bewaren snap ik wel. Ik heb zelf ook nog mijn babyknuffel.
Maar zo’n veredelde spuuglap? Nah.
Oh dat hebben mijn ouders ook gedaan met mijn broertje en mijn eerste schoentjes (zilver). Staan te shinen in hun kast nog steeds haha.
Ja dat is waar haha, het doosje staat ook ergens in een lade en er wordt echt nooit iets mee gedaan of naar gekeken
laatst ging het toch over die beige taart en alles in aardetinten. zat laatst op insta te scrollen toen het me opviel dat de kindjes van chef.stef. ook altijd alleen beige en aardetinten dragen. zie ik net dit haha
Screenshot_20200921-114518_Instagram|269x500
geloof dat dus echt niet. die kindjes willen toch ook heus wel een keer een spijkerbroek aan en een hysterisch frozen shirt met glitters. niet alleen maar wijde broeken en jurken in 30 verschillende tinten beige. vind t maar apart haha
Dat heb ik ook altijd met Dappermaentje. Kan mij niet voorstellen dat die kinderen niet kunnen genieten van een Paw Patrol of een glitterende Unicorn.
Nou inderdaad. En ik wil die mails niet uitzetten want ik wil het wel weten als het alle extra pagina’s gratis is, dus ben veroordeeld tot wekelijkse mail van Albelli. Maar als je daar de volle prijs betaalt voel je je wel afgezet als je er achter komt hoeveel kortingsacties er zijn.
ik vind het zo’n stomme trend dat als iemand een leuk filmpje heeft - en deze beginnen vaak bij bv comedians - alle influencers hetzelfde filmpje na gaan maken. Echt, waar komt dat vandaan? Vroeger noemden we dat gewoon plagiaat Verzin je eigen content.
Hier staan ze ook altijd, scheelt misschien weer een mailtje voor sommigen!
Oh nee sorry maar mijn dochter krijgt dat niet van mij, ik vind dat zo lelijk en ordinair, van dat synthetische spul ook, net als van die teksten op t-shirts. Ze draag zeker niet alleen beige hoor, maar meer als voorbeeld dat ik dat soort dingen niet voor haar koop. En zo vast meer ouders.
Hier ga ik dat ook niet kopen hoor. Oké als pyjama prima. Maar hij krijgt geen Disney shirts of wat dan ook.
Maar hier zeker niet alles beige en vooral qua speelgoed wel alles hoor !
Nu hoop ik dat zijn vader dit ook niet aantrekt bij hem (gescheiden). Kan al huilen bij het idee
Hij heeft wel stoere truien met bijvoorbeeld een tractor van carlijnq. Kind blij en mama blij
Gewoon snel voorbij lopen in de winkel Gelukkig heeft mijn dochter er ook niet echt interesse in, of als ze toch zoiets aanwijst zeg ik “kijk maar deze trui is ook mooi!” dan zegt ze ok en dan is het goed. Ze heeft trouwens wel een Mega Mindypak!
@tuula Oh leuk zeg!
Leg dat maar eens uit aan een 6 jarige die haar bff’s in unicorn jurkjes ziet haha. Ik heb de hoop opgegeven en we hebben de afspraak dat ze 1x in de week (vrijdag, want school en daarna bso dus dan zie ik haar minimaal) die kleren aan mag. En oma helpt soms ook niet mee als ze thuis komt van opa en oma in een miraculous jurk. Oh ja en haar vader heeft geen smaak dus daar krijgt ze alles, dat gaat dan meteen de was in en in haar rugzak om mee terug te nemen naar papa.
Haha ik snap dat je een bepaalde smaak hebt als moeder, heb ik ook, dus zeker nu ik nog zijn kleding uitzoek (zoon is nog geen 2) kies ik uiteraard wat ik zelf leuk vind, maar als je kind nou dolgraag roze glitters aanwil? Begrijp echt niet dat je dat dan gaat verbieden of er zo krampachtig over gaat doen, je doet toch niet mee met een schoonheidswedstrijd ofzo? Het is maar een outfit. Mijn zoontje heeft vd zomer een paar dagen rondgelopen met zijn knalblauwe schildpaddenzwembroek over zijn outfit heen omdat hij dat graag wilde. Zag er niet uit, maar hij vond 't prachtig. Ik laat me ook niet vertellen wat ik wel en niet mag dragen dus zou niet weten waarom ik dat bij m’n kind wel zou doen als hij de leeftijd heeft bereikt dat hij zelf kan kiezen. Hij is een eigen persoon, geen verlengde van mij of een accessoire ofzo.
haha wat schattig. Doet me denken aan dat kind van Chantal Janzen, die loopt letterlijk iedere dag in zijn spidermanpak vind dat zo leuk en lief om te zien
En als dat vlechtje dan los zit, zoiets:
Ah ja je hebt ook helemaal gelijk hoor. En een accessoire is ze al helemaal niet en ze is zeker haar eigen persoon.
Maar goed, hier worden ook voortdurend grappen gemaakt over RG-Kinderen dat dat zo lelijk is en fluoriseerende biesjes en boordjes, teksten op kleding etc. Kan me niet voorstellen dat die kids zelf RGK-schoenen uitkiezen en iets met rebel 1864 erop. Dat is meer wat ik bedoel, als mijn dochter een unicornpak aan wil, of haar Mega Mindy-pak, ga je gang.
Ik vind dat ook wel een vrij heftige term voor een situatie als waar zij nu in zit. Single moeder misschien beter? Ouder met co-ouderschap?
Ik vind zelf ‘alleenstaande ouder’ altijd meteen als ‘heeeeeel alleen op de wereld’ klinken (edit>) als je wel nog een andere ouder hebt die voor de kinderen zorgt.
Alleenstaande ouder is gewoon de officiële definitie voor iemand met kinderen, die niet samenwoont met een partner.
Dit kind is 100% een pestkop.
Precies, bij ons ook. En de pyjama collectie is alleen cartoons en dat is helemaal dikke prima.