Ach best leuk die insta van milou.hofmeester. Je wordt iig niet dood gespamd met haar kinderen. (Nee ik ben haar niet nam even een kijkje)
Ik kwam van de week op het Instagram profiel van de coach van Cynthia (John ofzo) terecht en hij en zijn vrouw hadden een IG TV video gemaakt van 8 minuten ofzo gemaakt waarin ze uitleggen waarom ze apart slapen n.a.v. comments die ze hierover krijgen. Heb een kort stukje gekeken en kon hun uitleg wel begrijpen. En als zij zich daar goed bij voelen, waarom niet?
Haha het doet me denken aan die SATC aflevering met Miranda en zoān man die door nonnen was opgevoed met het idee dat seks zondig is en daarom direct na de daad ging douchen
Prima als het voor hen werkt hoor, maar eerst een strafrondje richting de douche voordat je het doet (overal behalve in bed ooehoe) haalt ook wel een beetje de spontaniteit eraf toch?
Je kind met blote billen op Instagram.
Mag dat überhaupt � Los van de privacy van het kind?
Ik bedoel, Facebook begint al te hyperventileren bij een tepel
Haha ja maar oprechte vraag wel of het mag haha
Wauw.
Imagine als dit een spon was. Dan deel je dus je naakte kind - voor geld.
Maar okƩ het is geen spon.
Maar goedā¦
Was het dat hij in het water zat en door een van de twee (ik heb altijd hun namen verkeerd) er uit wordt getild? Die was er namelijk nog
Ah ok! Dan staat alleen die van in het water er nog op! Nog steeds bloot maar wel van ver weg.
Nou in de. regels staat. dus dat het dan wel kan worden verwijderd, maar schijnbaar dus niet altijd. Wat ik echt heel raar vind.
Gokje IVVJ?
HOE BEDENK JE HET
En niet alleen voor rare creeps maar ook gewoon voor zijn eigen privacyā¦
Ik word hier echt zo razend van. Hoe ver van het padje ben je als je zoveel van je kind deelt dat je denkt dat een blote kont in je stories okƩ is.
Er zal maar iemand zitten die je herkent, die vervolgens toch even een foto maakt en daar gaat je kind rond op het internet in zān nakie⦠Bijzonder
Ohhh is zij van K3 zoekt K3? Ik vond haar destijds heel leuk, wist niet dat ze een kindje had gekregen!
Edit: heb het even opgezocht, is inderdaad de Nora die ik bedoel. En ze heeft nog een keizersnede gehad ook! Dan vind ik die trip helemaal knap want zoān litteken is echt nog een tijd pijnlijk.
Wilde net zoiets gaan posten ja. Bah. En dat hier geen wetten tegen zijnā¦
En het is zo simpel, zelf gaat ze ook niet met blote kont op camera (gelukkig), dus waarom maakt ze dan precies de andere beslissing voor haar eigen kind.
Snap er echt niks van.
Maar dit dus.
Ik heb dit inderdaad naar hun gestuurd.
Het gaat niet om āgekke of rareā mensen die er op de wereld bestaan, maar je kind heeft ook nog zoiets als privacy.
Je weet niet of hij erom vraagt om in zijn blote billen op internet te staan.
Sturen ze terug dat hun mening anders is en dat ze het vooral een āpuurā beeld vonden. Dat ze daar niks seksueels in zien.
Eh, nee daar zie ik ook niks seksueels in.
Maar je kunt je afvragen of je kind dit zelf zou willen. Mijn moeder hoeft mij echt niet in mijn blootje op internet te zetten. Ook niet als kind zijnde. En mijn kinderen kunnen als ze 18 zijn zelf die keuze maken. Maar goed, ik zou mijn kinderen ook nooit gebruiken voor spondeals.