Mommybloggerstopic #4

Ik vind dit wel heel wat anders en ik vind er niks mis mee om je kind in z’n nakie rond te laten lopen bij een plas of op het strand. Ik zou wel rondkijken of er geen enge mannen in hun eentje met een fotocamera zitten, maar het lijkt me soms praktischer om het kind naakt te laten zijn. Daar zelf een foto van maken en die zelf op internet plaatsen vind ik een heel ander verhaal.

6 likes

Weer een slachtoffer… zucht

Zij niet en wij niet, maar er zitten helaas ook genoeg pedo’s op internet die dat wel zien. Die zijn maar wat blij met dat soort beelden

7 likes

Natuurlijk kan iedereen het zijn, maar ik hoop niet dat iemand moedwillig mijn kind naakt online zou gooien. Dat beetje vertrouwen wil ik wel hebben voor een kind dat misschien liever naakt rondloopt.

1 like

Ik kom in het kader van bovenstaande dit dus net tegen op tiktok. Onder het mom van een “grap” maar ik vind het vrij disturbing en precies een reden waarom ik mijn kind niet op een dergelijke manier op het internet wil hebben rondzwerven.

Ik geef geen oordeel over andere ouders, prima toch dat jij het niet wil, ik gaf alleen aan dat ik het heel wat anders vind om je kind naakt rond te laten lopen of in z’n nakie op het internet te zetten.

3 likes

Ik weet echt precies wie dit is, hij heeft ook in zn bio iets van ik hou van kinderen

oh wow, ik zie dat nu pas staan. tiktok is echt een shithole

1 like

Ja vind ik ook zeker hoor! Maar zij worden wel wat vaker herkend dan ik gok ik, veel meer mensen weten wie hij is.

Waarom blurren, wie is dit? Ga m meteen reporten

6 likes

Voor mijn bedrijf volg ik heel veel insta mommy’s oo IG… maar wat is er met die vrouwen en tiktoks maken?! Mijn hele timeline staat vol met awkward dansjes door volwassen vrouwen :woman_shrugging:t5:

Ze mogen zelf weten wat ze doen hoor maar ik zit wel vol verbazing te kijken van wat is dit :sweat_smile:

8 likes

heb ik ook gedaan, volgens tiktok geen ongepast materiaal.

Maar wie is het

Wordt altijd zo kriegelig van dat ‘geen suiker’. Ze bedoelen dan geen geraffineerde suikers, want geen suiker eten is ongeveer onmogelijk. Fruit bevat ook gewoon suiker.

10 likes

Google op tiktok samen met die een vd hastags die hij gebruikt en dan kan je diegene vinden

Ohja duh, sorry beetje boomer van me hahah.

Heb alles gereport maar hoe kom ik erachter wie zn ouders zijn? Dan ga ik die ff bellen of dm’en. Ik ga op onderzoek.

10 likes

Sanny is bezig met iets nieuws! Een planner

🤦🏻

11 likes

Omg zo origineel

12 likes

Ik volg iemand op insta en dat kindje staat heel erg vaak in de blote kont op insta. Of andersom met een plaatje ervoor. Ik snap dat dus echt niet !