heb ik ook gedaan, volgens tiktok geen ongepast materiaal.
Maar wie is het
Wordt altijd zo kriegelig van dat āgeen suikerā. Ze bedoelen dan geen geraffineerde suikers, want geen suiker eten is ongeveer onmogelijk. Fruit bevat ook gewoon suiker.
Google op tiktok samen met die een vd hastags die hij gebruikt en dan kan je diegene vinden
Ohja duh, sorry beetje boomer van me hahah.
Heb alles gereport maar hoe kom ik erachter wie zn ouders zijn? Dan ga ik die ff bellen of dmāen. Ik ga op onderzoek.
Sanny is bezig met iets nieuws! Een planner
š¤¦š»
Omg zo origineel
Ik volg iemand op insta en dat kindje staat heel erg vaak in de blote kont op insta. Of andersom met een plaatje ervoor. Ik snap dat dus echt niet !
1 kindje, Belgisch, vaak geopereerd?
Bingo
Dat snap ik toch ook echt niet. Dat je een foto van je naakte kind post met een emoji op het geslachtsdeel. Post gewoon een andere foto?!
Wie is die Joey die in de vlog van Elise te zien is? Een vriend of familie oid?
Beste vriend / collega / huisgenoot van Vita.
Een vriend/collega van Vita.
Een goede vriend van de zus van Elise (Vita), volgens mij hebben ze ook een aantal maanden samen gewoond tijdens Corona (misschien nog steeds? Dat weet ik niet zeker)
@Maison die bijna alles in zwartwit hebben qua speeltegels, speelgoed etc? Ik ben al vrij snel weer gestopt met hun volgen kon het niet meer aan
ugh ik vind die vibe van Sanny zo irritant, ik ben zo druk met mijn huis, mijn kinderen, een ~succesvol~ online programma maar omg dit doe ik ook nog!
Nog even terug naar gisteren hoor. Zag dit Twitter draadje nog voorbij komen: https://twitter.com/Marietmons/status/1294737181479776256?s=19
(Verwacht sowieso dat ze meeleest/schrijft maar ben het gewoon helemaal met haar eens.)
Maar kan dit soort uitbuiting van kinderen niet ergens gemeld worden? Niet om ze te pesten, maar omdat ik mij oprecht zorgen maak over die kiddos die in elke reclamepost de hoofdrol spelen in combinatie met 0 privacy.
Wat gaat er met hen gebeuren als ze gaan puberen? Ik zou het mijn ouders erg kwalijk nemen maar ik zou ook boos zijn op de buitenwereld dat het werd goedgepraat en dat er geen actie werd ondernomen.
Volgt hier iemand Evatuyt?
Belgisch, Bloot en Borstvoeding. Op zich wel vermakelijk (jaloersmakend fotoās) maar zo veeeeeel allemaal, vooral de stories.
Zij is niet de Belgische waar het hierboven over gaat volgens mij.