Mommybloggerstopic #4

1 kindje, Belgisch, vaak geopereerd?

Bingo :rofl:

1 like

Dat snap ik toch ook echt niet. Dat je een foto van je naakte kind post met een emoji op het geslachtsdeel. Post gewoon een andere foto?!

2 likes

Wie is die Joey die in de vlog van Elise te zien is? Een vriend of familie oid?

Beste vriend / collega / huisgenoot van Vita.

2 likes

Een vriend/collega van Vita.

1 like

Een goede vriend van de zus van Elise (Vita), volgens mij hebben ze ook een aantal maanden samen gewoond tijdens Corona (misschien nog steeds? Dat weet ik niet zeker)

1 like

@Maison die bijna alles in zwartwit hebben qua speeltegels, speelgoed etc? Ik ben al vrij snel weer gestopt met hun volgen kon het niet meer aan :joy:

1 like

ugh ik vind die vibe van Sanny zo irritant, ik ben zo druk met mijn huis, mijn kinderen, een ~succesvol~ online programma maar omg dit doe ik ook nog!

9 likes

Nog even terug naar gisteren hoor. Zag dit Twitter draadje nog voorbij komen: https://twitter.com/Marietmons/status/1294737181479776256?s=19
(Verwacht sowieso dat ze meeleest/schrijft maar ben het gewoon helemaal met haar eens.)

Maar kan dit soort uitbuiting van kinderen niet ergens gemeld worden? Niet om ze te pesten, maar omdat ik mij oprecht zorgen maak over die kiddos die in elke reclamepost de hoofdrol spelen in combinatie met 0 privacy.

Wat gaat er met hen gebeuren als ze gaan puberen? Ik zou het mijn ouders erg kwalijk nemen maar ik zou ook boos zijn op de buitenwereld dat het werd goedgepraat en dat er geen actie werd ondernomen.

7 likes

Volgt hier iemand Evatuyt?
Belgisch, Bloot en Borstvoeding. Op zich wel vermakelijk (jaloersmakend foto’s) maar zo veeeeeel allemaal, vooral de stories.
Zij is niet de Belgische waar het hierboven over gaat volgens mij.

Haha uit haar vragenrondjes blijkt ook altijd veel ergernis/onbegrip van haar volgers. Over unschooling enzo.
Ik weet nog niet zo goed wat ik van haar vind. Soms idd ergernis maar soms ook tikje jaloers ofzo? Ik snap alleen die hoeveelheid filmpjes in stories niet. Alsof ze echt geen moment op de dag zonder telefoon zit.

Oja in België gaan ze natuurlijk met 2,5 jaar naar school. Maar het gaat volgens mij juist om superH die al 4 is en ze voorlopig nog thuis houdt. Maar ik zie eigenlijk nooit iets van thuisonderwijs. Wel heeeel veel speelruimte in huis haha.
Ik herken alleen de streepjes op blootfoto’s die jij noemde eigenlijk niet. Op de feed staan ook echt wel blote billen. En haar spuitende tiet :joy:ergens mag ik haar schijt wel.

Zij was de eerste waarbij ik eens de stoute schoenen aantrok en een dm stuurde (compleet met “ik doe dit anders nooit”) Ik wilde weten hoe zij haar vrolijke foto’s maakt, speciale camera instellingen of filter? Dat werd niet beantwoord :joy:dan ben ik ook snel afgeknapt :stuck_out_tongue:

1 like

Om wie gaat het hier? Wil haar foto’s wel even bekijken en een schatting geven van hoe ze dat (waarschijnlijk) doet?

:raising_hand_woman:

13 likes

Oh leuk! Eva_tuyt

1 like

Als je doelt op de kleuren, dat zijn inderdaad overduidelijk filters.

Ja dacht ik eigenlijk wel. Eerst niet, toen vond ik haar echt een fotografietalent haha, maar als je wat langer meeloopt op instagram prik je daar wel doorheen :grin:. Maar toch vind ik de filters van haar wel veel beter (toegepast) dan bij veel andere mommys. Ik stoei ook wel eens met presets maar vind het altijd te nep. Dat heb ik bij haar niet zo.

Mocht je er ooit nog wat info over willen kan ik je wel wat meer vertellen. :relaxed:

1 like

Ik herken zeker die ergernis en jaloersheid. Voornamelijk jaloers op de tijd die zij kan doorbrengen met haar kinderen. Bewust thuisblijven en niet werken, maar toch lijken ze het financieel zeer goed te hebben. Dacht dat ze nu ook bezig zijn met een nieuwbouwhuis ergens op het platteland. Daar ben ik best wel ‘jaloers‘ op. Haar visie is soms wel inspirerend, maar voor mij te ver van de realiteit.

1 like