Onder de laatste video van Laviesanne op Insta een discussie over in quarantaine gaan. Ze zit nu op Mallorca en hoorde bij het landen dat het eiland code oranje heeft. Maar ach, ze blijven gewoon (prive huis) en gaan in NL ‘gewoon’ 2 weken in quarantaine. Ben benieuwd hoe ze dat dan gaat doen met haar kind naar school brengen straks… die start 31/8 gewoon weer en is leerplichtig.
Kindje zal moeten gaan ( indien leerplichtig), maar moet door iemand anders gebracht worden. Dit wisten ze niet van te voren? Voor mij is dit eigenlijk het reden nu absoluut niet meer buiten NL op vakantie te gaan. Lijkt mij sneu om je kindje thuis al gedag te zeggen en met een opa of oma of iemand anders naar school te laten gaan.
Volgens mij werd het oranje op de dag dat ze gingen. Neemt niet weg dat ik het sowieso belachelijk vind hoeveel mensen naar het buitenland gaan.
Van wat ik begrijp uit haar posts hoorde ze het van die code oranje toen ze net waren geland op Mallorca. Dus ja, dan ben je er dus al.
Dat is wel een jammere timing dan. Maar als je het nieuws laatste tijd hebt gevolgd zou je wel beseffen dat Elk moment grote vakantie bestemmingen op oranje gaan.
Ik was in haar geval ook gebleven. Je bent er dan toch al, privé villa etc. Neemt niet weg dat ik sowieso niet vertrokken was, want die code oranje zat er dik in…
Edit: holy shit wat zijn sommige dom. “Ja ik doe gewoon een Corona test en blijf niet thuis hoor ?!!!??!! Incubatietijd vind ik onzin!!?!!!”
Die opmerkingen dat ze dan net zo goed langer kunnen blijven
Totdat ze niet meer terug kan?
Als het verandert tijdens je verblijf moet je toch ook gewoon in quarantaine bij thuiskomst? Dus dat het geel is bij vertrek is niet zo relevant.
Maar goed, de eerste influencer die rekening houdt met maatschappelijke problemen moet ik nog tegen komen.
Edit: grammatica
Mwah is dit echt zo erg? Kan me niet voorstellen dat ik dit als kind zo naar zou hebben gevonden
Ik bedoelde het meer als je het niet gewend bent en nu anders moet vw perse op vakantie gaan. Achteraf gezien, niet netjes van mij dat ik mij bemoei met iemand die ik helemaal niet ken.
Haha nee precies, ik ook niet. Ging met schoolbus naar school. Iedereen maakt daar altijd een drama van maar ik vond het super. Wat maakt het nou uit of je de kus van je moeder bij de voordeur of bij het schoolhek krijgt.
Tja…ze verkondigt haar mening wel luid en duidelijk maar als volwassen vrouw heb je toch ergens wel een soort filter of speciale bril op bij het scrollen door instagram lijkt mij. Ik vind het best triest als je je zo laat beïnvloeden en jezelf overal mee vergelijkt. Maar geloof best dat het veel gebeurd, maar dan vind ik toch eerder dat je dan iemand moet ontvolgen dan dat diegene zijn mening voor zich moet houden.
Ik moet hierbij denken aan de pagina van Kiind magazine. Ook altijd gepikeerde vrouwen die niet alles op de Kiind manier doen haha
Ja wel, maar ik doe gewoon alles op mijn eigen gevoel, verder hoef ik aan niemand verantwoording af te leggen.
Ben wel weer onzeker over andere dingen hoor
Edit: Antwoord op de vraag van Bopppie of ik zelf kinderen heb. Vraag is ineens verwijderd.
Ja het leven is nou eenmaal oneerlijk, ik vind niet dat in dit geval Eva met mensen rekening hoeft te houden, wellicht brengt ze dingen misschien niet tactisch maar als ouder moet je hier ook bovenstaan toch?
Nou wat overdreven zeg misschien moeten die vriendinnen dan maar nooit op Social media kijken
Oh ja dit ! Zag jouw bericht niet
wats pnd
ah! postnatale depressie
Ja super vervelend voor je vriendinnen want depressies zijn hoe dan ook rot maar dan moet er toch meer aan de hand zijn en kan je niet 1 influencer de schuld geven?
Best ongemakkelijk dat Michelle Bollen haar man dansend in boxer in de regen op IG gooit. Op zich een leuk filmpje hoor maar toch word ik er ongemakkelijk van als ik er naar kijk. Voelt toch een beetje als privé ofzo. Waarom zou je dit willen delen met 1000 anderen?