Mommybloggerstopic #4

Haha nee precies, ik ook niet. Ging met schoolbus naar school. Iedereen maakt daar altijd een drama van maar ik vond het super. Wat maakt het nou uit of je de kus van je moeder bij de voordeur of bij het schoolhek krijgt.

3 likes

Tja…ze verkondigt haar mening wel luid en duidelijk maar als volwassen vrouw heb je toch ergens wel een soort filter of speciale bril op bij het scrollen door instagram lijkt mij. Ik vind het best triest als je je zo laat beĆÆnvloeden en jezelf overal mee vergelijkt. Maar geloof best dat het veel gebeurd, maar dan vind ik toch eerder dat je dan iemand moet ontvolgen dan dat diegene zijn mening voor zich moet houden.

Ik moet hierbij denken aan de pagina van Kiind magazine. Ook altijd gepikeerde vrouwen die niet alles op de Kiind manier doen haha

2 likes

Ja wel, maar ik doe gewoon alles op mijn eigen gevoel, verder hoef ik aan niemand verantwoording af te leggen.
Ben wel weer onzeker over andere dingen hoor :wink:

Edit: Antwoord op de vraag van Bopppie of ik zelf kinderen heb. Vraag is ineens verwijderd.

1 like

Ja het leven is nou eenmaal oneerlijk, ik vind niet dat in dit geval Eva met mensen rekening hoeft te houden, wellicht brengt ze dingen misschien niet tactisch maar als ouder moet je hier ook bovenstaan toch?

2 likes

Nou wat overdreven zeg misschien moeten die vriendinnen dan maar nooit op Social media kijken

7 likes

Oh ja dit ! Zag jouw bericht niet

1 like

wats pnd

ah! postnatale depressie

1 like

Ja super vervelend voor je vriendinnen want depressies zijn hoe dan ook rot maar dan moet er toch meer aan de hand zijn en kan je niet 1 influencer de schuld geven?

7 likes

Best ongemakkelijk dat Michelle Bollen haar man dansend in boxer in de regen op IG gooit. Op zich een leuk filmpje hoor maar toch word ik er ongemakkelijk van als ik er naar kijk. Voelt toch een beetje als privƩ ofzo. Waarom zou je dit willen delen met 1000 anderen? :sweat_smile:

17 likes

Die hele mommy-influencer wereld kan zeker wel inwerken op bestaande twijfels en onzekerheden, maar een post-natale depressie is een ernstige ziekte, die wordt niet veroorzaakt door scrollen op Insta.

9 likes

Precies dit dacht ik ook, maar ik vind dat zij sowieso heel veel privƩ op Instagram gooit.

1 like

Ja maar je hoeft haar niet te volgen hƩ

2 likes

Los dat ik het ook niet handig vind om nu met het vliegtuig naar het buitenland te gaan, geeft lavasanne in ieder geval aan dat ze in quarantaine gaat bij thuiskomst. Vind dat wel een goed voorbeeld, hoop influencers die gewoon schijt hebben. Wel weer jammer van de reacties eronder inderdaad :expressionless: ā€œde media heeft goed haar werk gedaan om je bang te makenā€.

Ik heb trouwens IVVJ gisteravond een hele zure DM gestuurd op die story over dat ze het vooral een puur beeld vond. Met dat ze zichzelf toch ook niet bloot van achter online zetten dus waarom wel hun kind? Maar dat gezien ze hem ook al doorlekkend en in een plas plas op instagram zetten ze vast minder waarde hechten aan zijn privacy dan aan die van hunzelf :shushing_face: wel gelezen, geen reactie, nog niet geblokt.

26 likes

Ik had eigenlijk verwacht dat ik geblokt zou worden, gezien het wel heel zuur was haha. Maar echt na al die 100x cringen bij wat ze weer van hem online zetten kon ok het niet meer aanzien :shushing_face:

1 like

Ben heel benieuwd idd. Heb de post waar drie (!!) naakte foto’s van H en een caption over zijn driftbui ook gerapporteerd. Zal wel weer "niet in strijd zijn’…

8 likes

Heel goed van je!! :raised_hands:
Hebben ze echt een foto geplaatst dat hij in zn eigen plas zit? Wat erg zeg :scream:
Het zou echt nooit in me opkomen om de camera te pakken ipv mijn kind te verschonen, laat staan dat op IG pleuren.

Ik vind t echt in en in triest hoe die kinderen te kijk worden gezet…

3 likes

Een story dat hij in z’n zwembroek in de tuin staat en dan zie je opeens een plasje op de grond ontstaan

1 like

Hij stond in een zwembroek oid en er stond een tekst bij in de trant van: nog zo’n goed idee, zonder zwemluier. Hij stond te plassen en je zag gewoon een plas bij zijn voeten ontstaan… ik snap Ć©cht niet dat je dan de behoefte voelt dat te delen.

(Alsof een zwemluier trouwens alles tegen houdt… die zijn gemaakt om vocht door te latenšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø)

Edit; spuit elf, zie nu de reactie hierboven.

1 like

Jup

1 like

En @Manis :exploding_head:
Kan daar dus echt met mijn hoofd niet bij…

2 likes