Die hele mommy-influencer wereld kan zeker wel inwerken op bestaande twijfels en onzekerheden, maar een post-natale depressie is een ernstige ziekte, die wordt niet veroorzaakt door scrollen op Insta.
Precies dit dacht ik ook, maar ik vind dat zij sowieso heel veel privƩ op Instagram gooit.
Ja maar je hoeft haar niet te volgen hƩ
Los dat ik het ook niet handig vind om nu met het vliegtuig naar het buitenland te gaan, geeft lavasanne in ieder geval aan dat ze in quarantaine gaat bij thuiskomst. Vind dat wel een goed voorbeeld, hoop influencers die gewoon schijt hebben. Wel weer jammer van de reacties eronder inderdaad āde media heeft goed haar werk gedaan om je bang te makenā.
Ik heb trouwens IVVJ gisteravond een hele zure DM gestuurd op die story over dat ze het vooral een puur beeld vond. Met dat ze zichzelf toch ook niet bloot van achter online zetten dus waarom wel hun kind? Maar dat gezien ze hem ook al doorlekkend en in een plas plas op instagram zetten ze vast minder waarde hechten aan zijn privacy dan aan die van hunzelf wel gelezen, geen reactie, nog niet geblokt.
Ik had eigenlijk verwacht dat ik geblokt zou worden, gezien het wel heel zuur was haha. Maar echt na al die 100x cringen bij wat ze weer van hem online zetten kon ok het niet meer aanzien
Ben heel benieuwd idd. Heb de post waar drie (!!) naakte fotoās van H en een caption over zijn driftbui ook gerapporteerd. Zal wel weer "niet in strijd zijnāā¦
Heel goed van je!!
Hebben ze echt een foto geplaatst dat hij in zn eigen plas zit? Wat erg zeg
Het zou echt nooit in me opkomen om de camera te pakken ipv mijn kind te verschonen, laat staan dat op IG pleuren.
Ik vind t echt in en in triest hoe die kinderen te kijk worden gezetā¦
Een story dat hij in zān zwembroek in de tuin staat en dan zie je opeens een plasje op de grond ontstaan
Hij stond in een zwembroek oid en er stond een tekst bij in de trant van: nog zoān goed idee, zonder zwemluier. Hij stond te plassen en je zag gewoon een plas bij zijn voeten ontstaan⦠ik snap Ć©cht niet dat je dan de behoefte voelt dat te delen.
(Alsof een zwemluier trouwens alles tegen houdt⦠die zijn gemaakt om vocht door te latenš¤·š»āāļø)
Edit; spuit elf, zie nu de reactie hierboven.
Jup
Haha oops dat doe je maar 1 keer.
Haha so true! Maaarr ik heb dus 1x iets āgehadā en daarvoor ging dreumes dan op de foto. Was van iemand die ik al langer kende via zoān zwangerschapsgroep, en zij begon een baby winkeltje met allemaal verantwoord spul. En ze vroeg of wij een foto wilde maken met haar product en dat mochten we dan houden. Oh nou - leuk! Prima!
Maar⦠de dreumes had daar helemaal geen zin in. Kreeg vervolgens krentenbaard en zag er 2 volle weken gewoon niet echt lekker uit. En ach ieder kind kwijlt wel eens of heeft een plekje, maar krentenbaard korsten zien er echt onsmakelijk uit. Dat zou niet echt lekker zijn voor een foto op een site ā¦
Maar zij had ons als enige dat specifieke product gestuurd dus baalde natuurlijk ook (ondanks begrip) dat ze nu geen foto had.
Toen dacht ik echt: mennnn stel dat het om een maxicosi stoel van 500⬠gaat. Dan zou ik me echt kut voelen en opgelaten en de druk er achter: en je kind MOET op de foto en leuk ook en en en⦠nee thanks
Af en toe kom ik e.lise j.oanne tegen op de zoek pagina van insta en ik voel zoveel emoties altijd haha. Nu ook weer aan t eind van die post āheb er zin in mama, vind het spannend maar ook zo leuk, echt heus waar!ā
Haha ik kijk weleens een stukje van een video van haar of iets op insta om te cringen, maar ik vind haar zoooo vervelend en overdreven dat het bijna te stom is om lekker om te cringen. Echt zoān dramatisch en intens iemand.
Hahaha te stom om lekker te cringen. Ik heb het gevoel dat ik naar een gespeeld jaren 50 boek zit te kijken qua belevingen en taalgebruik. Ik voel t niet helemaal.
Haha ja dat is het precies. Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik ook echt dat ze in de veertig was haha maar die vriend lijkt dan weer net 14. Het zijn rakkers, heus waar!1!!
Haar posts zijn pure cringe, die foto daarvoor: gewoon een eenvoudig kiekje van een loerende moeder-eend kijkend naar haar kroost. hoe krijg je het uit je vingers.
Haha voordat ik @Egel persoonlijk kende heeft zij mijn vriend een keer herkend op straat en dat vond ik echt al heel raar.
Malou, die heeft best veel volgers maar weet niet of ze hier besproken wordt?
Ik vind het zo intens tof dat hun zoontje nu maar de basisschool gaat en gewoon in zān zelfgekozen roze outfit !
Hoop dat ze geen gekke reacties oid krijgen en het jochie lekker mag zijn wie ie wil zijnš