Haha oops dat doe je maar 1 keer.
Haha so true! Maaarr ik heb dus 1x iets āgehadā en daarvoor ging dreumes dan op de foto. Was van iemand die ik al langer kende via zoān zwangerschapsgroep, en zij begon een baby winkeltje met allemaal verantwoord spul. En ze vroeg of wij een foto wilde maken met haar product en dat mochten we dan houden. Oh nou - leuk! Prima!
Maar⦠de dreumes had daar helemaal geen zin in. Kreeg vervolgens krentenbaard en zag er 2 volle weken gewoon niet echt lekker uit. En ach ieder kind kwijlt wel eens of heeft een plekje, maar krentenbaard korsten zien er echt onsmakelijk uit. Dat zou niet echt lekker zijn voor een foto op een site ā¦
Maar zij had ons als enige dat specifieke product gestuurd dus baalde natuurlijk ook (ondanks begrip) dat ze nu geen foto had.
Toen dacht ik echt: mennnn stel dat het om een maxicosi stoel van 500⬠gaat. Dan zou ik me echt kut voelen en opgelaten en de druk er achter: en je kind MOET op de foto en leuk ook en en en⦠nee thanks
Af en toe kom ik e.lise j.oanne tegen op de zoek pagina van insta en ik voel zoveel emoties altijd haha. Nu ook weer aan t eind van die post āheb er zin in mama, vind het spannend maar ook zo leuk, echt heus waar!ā
Haha ik kijk weleens een stukje van een video van haar of iets op insta om te cringen, maar ik vind haar zoooo vervelend en overdreven dat het bijna te stom is om lekker om te cringen. Echt zoān dramatisch en intens iemand.
Hahaha te stom om lekker te cringen. Ik heb het gevoel dat ik naar een gespeeld jaren 50 boek zit te kijken qua belevingen en taalgebruik. Ik voel t niet helemaal.
Haha ja dat is het precies. Toen ik haar voor het eerst zag dacht ik ook echt dat ze in de veertig was haha maar die vriend lijkt dan weer net 14. Het zijn rakkers, heus waar!1!!
Haar posts zijn pure cringe, die foto daarvoor: gewoon een eenvoudig kiekje van een loerende moeder-eend kijkend naar haar kroost. hoe krijg je het uit je vingers.
Haha voordat ik @Egel persoonlijk kende heeft zij mijn vriend een keer herkend op straat en dat vond ik echt al heel raar.
Malou, die heeft best veel volgers maar weet niet of ze hier besproken wordt?
Ik vind het zo intens tof dat hun zoontje nu maar de basisschool gaat en gewoon in zān zelfgekozen roze outfit !
Hoop dat ze geen gekke reacties oid krijgen en het jochie lekker mag zijn wie ie wil zijnš
Ik hoop het ook! Als moeder zijnde lijkt het me super eng omdat je helaas weet dat het iets is wat bij anderen een vervelende reactie uit kan lokken. Hopelijk gaat hij een toptijd hebben.
Ja zo knap van haar ! Volg haar ook. Ik hoop ook dat hij op school word geaccepteerd. Kinderen kunnen nog al hard zijn.
Hee zij postte vroeger ook mee op egf!
Ik kende haar niet, maar dit vind ik nou pas inspirerend. Ouders die hun kind laten zijn wie hij of zij wil zijn. Helaas nog steeds geen fan van het zo tentoonstellen van je kids op social media (incl zwemfotoās) maar verder, geweldig!
Ze heeft er ook een hele mooie blog over geschreven vond ik: https://www.madebymalou.nl/lenn-en-zijn-jurkjes/
Prachtige blog idd deel haar visie helemaal, alleen qua privacy vind ik 't nogal heftig dat dit allemaal zo 't internet gegooit wordt voor 't kind.
Ja daar heb je helemaal gelijk in. Sowieso deelt zij heel veel, net als veel andere bloggers. Denk wel dat het goed is dat er over dit soort dingen wordt geschreven en gedeeld, ook voor het grotere bewustzijn want hoe breng je een verandering teweeg in perceptie als je er nooit iets over leest/ziet. Maar idd de privacy van je kind is nu wel helemaal weg, op een heel gevoelig en fragiel onderwerp. Beter als dit soort dingen anoniemer worden gedeeld, maar waarschijnlijk zou haar bereik veel kleiner zijn als ze niet zoveel zou delen van haar kidsā¦
Oh ik volgde haar vroeger altijd maar op de een of andere manier ineens niet meer op IG. Ze heeft een hele leuke schrijfstijl maar deelt idd veel persoonlijke dingen over haar kids.
Was zij het ook dat mensen comments over het uiterlijk van haar kinderen gingen achterlaten? Dat vond ik toen zo naar om te lezen
Helemaal eens!
Tien: āMisschien sowieso wel leuk om te laten zien wat ik op mijn wasmachine heb staan.ā Hun degelijkheid heeft een nieuw hoogtepunt bereikt.
Blijkt het ook nog spon te zijn.